Jazekerquote:
nou, Ruud de Wild had ook al zo'n slecht begin zondag, genant gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:39 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal aan het begin toch? Ze probeerde het nog af te dekken door het café dingen te laten roepen, maar dat werkte ook voor geen millimeter. Echt amateurwerk. Ik las vanmorgen dat alle salarissen bij de publieke omroep mogelijk openbaar worden. Ben benieuwd wat zo'n incompetente presentator nog binnenharkt.
Omdat SR voorbij is, dus Domien kon weg. Vind je deze niet leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb jij evil Pienjo als UI?
Het leven van een kantoorklerk gaat niet altijd over rozen.quote:
Ik heb de muis variant, maar die vind iedereen altijd te gewelddadig ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat SR voorbij is, dus Domien kon weg. Vind je deze niet leuk?
nou idd, schaam jequote:Op dinsdag 27 december 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik dit leuk vind.
ach er zullen daar genoeg nummers zijn waar ze hier een cultuurshock van krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:42 schreef Dven het volgende:
Ik schaam me echt dood wanneer ik aan collega's moet uitleggen waarom NL dit soort nummers kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |