ha jij gelooft alles wat je verteld wordt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat er 4 in staan en er 3 gehoord.
Eindelijk muziekquote:
Ik heb vannacht nog een stuk geluisterd van die dame die na middernacht draait. Die maakte er weer een rommeltje van. Die haalt niet eens lokale omroepniveau. Vertelt niets interessants over de muziek, heeft een veel te schelle stem voor de radio. Ik snap het niet zo, want ik ken genoeg vrouwen met wie je leuk over muziek kunt praten en die er ook écht wel iets vanaf weten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan willen vrouwen dat we ze serieuzer nemen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:27 schreef peaceman het volgende:
zou deze band achter de dood van George zitten?
franz ferdinand? foo fighters? fleet foxes?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
The Cats herken je ook van een kilometer afstand.
1e. Ja dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
franz ferdinand? foo fighters? fleet foxes?
Ik heb meer met One Way Wind.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel de leukste van The Cats, denk ik. Ultiem top 2000 gevoel, verder zou ik ze nooit opzetten
Ik draai Lea soms nog weleens. Ik snap best dat het muzikale kitsch is, maar die stem gaat toch soms wel door merg en been.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel de leukste van The Cats, denk ik. Ultiem top 2000 gevoel, verder zou ik ze nooit opzetten
welnee joh. Het is geen 3fm he?! komen vanzelf wat plaatjes bij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1e. Ja dus.
Maar 1 noteringCombi met Sparks helemaal niet
Zeker te alternatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |