quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:43 schreef laxus13 het volgende:
Ach jongens toch gewoon een heerlijke plaat
ik zal het straks even aan z'n moeder doorgevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:43 schreef laxus13 het volgende:
Ach jongens toch gewoon een heerlijke plaat
speak for yourselfquote:
destijds wel top volgens de hitlijstenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach deze is nog wel aardig, niet top natuurlijk maar ik kan m wel aanhoren
Noem me maar één Belgisch nummer waar men een cultuurshock van krijgtquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach er zullen daar genoeg nummers zijn waar ze hier een cultuurshock van krijgen
ik heb de beste smaak van allemaal, dus ik ken dat probleem nietquote:
mama's jasje bijvquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Noem me maar één Belgisch nummer waar men een cultuurshock van krijgt
iets van Eddy Wallyquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook zijn tweede sessie was verre van vlekkeloos. Dat is écht een verschil met bijvoorbeeld de BBC. Allemaal mooie stemmen op Radio 2, die met rust en kunde goed geproduceerde uitzendingen verzorgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, Ruud de Wild had ook al zo'n slecht begin zondag, genant gewoon
of urbanusquote:
Veel van die typisch Vlaamse eurohousenummers van vroeger, vermoed ik. Pump it van X-Session of zo. Of Kim 'Kay. Daar krijg ik nu zélf schaamrood van. Probeer dergelijk spul eens uit op een feestje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie 1 goed liedje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
feit: vrouwen hebben geen smaak
bron radio2.nl
Hieronder de top 10 Top 2000-nummers met het hoogste aandeel vrouwelijke stemmers:
1. Karin Bloemen - 'Geen Kind Meer' (86,1 procent)
2. Sam Smith - 'Stay With Me' (84,4 procent)
3. Dotan - 'Hungry' (84,3 procent)
4. Anouk & Douwe Bob - 'Hold Me' (84,1 procent)
5. Dotan - 'Let The River In' (83,3 procent)
6. Aretha Franklin - '(You Make Me Feel Like) A Natural Woman' (82,0 procent)
7. Lisa Lois - 'Hallelujah' (81,5 procent)
8. Ed Sheeran - 'Give Me Love' (81,4 procent)
9. Nick & Simon - 'Kijk Omhoog' (81,2 procent)
10. Justin Bieber - 'Sorry' (80,9 procent)
Ik vloek nooit, maar godsamme zegquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
bron radio2.nl
Hieronder de top 10 Top 2000-nummers met het hoogste aandeel vrouwelijke stemmers:
deze snap ik wel, voor de rest ben ik geen vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
Die heeft ook een paar honderd plaatsen terrein gewonnen trouwens. En Girls Just... ook terug...quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Cyndi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik op True Colors gestemd.
Milk Inc - Walk On Waterquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Veel van die typisch Vlaamse eurohousenummers van vroeger, vermoed ik. Pump it van X-Session of zo. Of Kim 'Kay. Daar krijg ik nu zélf schaamrood van. Probeer dergelijk spul eens uit op een feestje.
Ik ken ze, omdat ik ze vroeger steeds opnam van Vlaamse hitparades. Toen vond ik het mooi.
En terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar honderd plaatsen terrein gewonnen trouwens. En Girls Just... ook terug...
Goed Top2000-jaar voor la Lauper.
Ik zie 1 slecht liedjequote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef peaceman het volgende:
Feit: mannen hebben smaak:
Hieronder de top 10 Top 2000-nummers met het hoogste aandeel mannelijke stemmers:
1. Creedence Clearwater Revival - 'Fortunate Son' (84,5 procent)
2. Slayer - 'Angel Of Death' (83,7 procent)
3. Pink Floyd - 'One Of These Days' (83,6 procent)
4. Jimi Hendrix Experience - 'Voodoo Chile' (83,5 procent)
5. ZZ Top - 'La Grange' (82,6 procent)
6. Genesis - 'Firth Of Fifth' (82,2 procent)
7. Neil Young - 'Like A Hurricane' (81,1 procent)
8. Motörhead - 'Ace Of Spades' (80,8 procent)
9. Ten Years After - 'I'm Going Home' (80,7 procent)
10. Yes - 'Roundabout' (80,7 procent)
Damn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
bron radio2.nl
en met jouw beider conclusies zijn beide stellingen als feit nogmaals bewezenquote:
Dit is echt totale waanzin. Ik sta hier niet achter.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
bron radio2.nl
dan ben je er vast niet tegen dat we stemrecht voor vrouwen afschaffen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is echt totale waanzin. Ik sta hier niet achter.
nu durf je wel he nu Diaan aan het werk is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ben je er vast niet tegen dat we stemrecht voor vrouwen afschaffen?
Als het moet, dan moet het maar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan ben je er vast niet tegen dat we stemrecht voor vrouwen afschaffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.
Niks negatiefs over dat nummer van Karin Bloemen. Ik begrijp zonder meer waarom daarop gestemd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:50 schreef peaceman het volgende:
bron radio2.nl
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Goodmorning![]()
Phil Collins op mijn nuchtere maag
ook wel als ze er is. ben niet bangquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu durf je wel he nu Diaan aan het werk is.
Hij bedoelt niet-Fok!vrouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu durf je wel he nu Diaan aan het werk is.
Wij vrouwen hebben alleen een korte-termijn geheugen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niks negatiefs over dat nummer van Karin Bloemen. Ik begrijp zonder meer waarom daarop gestemd wordt.
Wat me vooral opvalt is dat het zoveel recente nummers zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen 10 en 20 jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.papa die nog een extra lijstje in wil sturen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben alleen een korte-termijn geheugen.
Tussen 10 en 20 jaar:Vertrouwen in de toekomst restored!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.My friends all drive horses
Aretha Franklin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke jij goed vindt dan
En bij de mannen juist veel oud werk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niks negatiefs over dat nummer van Karin Bloemen. Ik begrijp zonder meer waarom daarop gestemd wordt.
We hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Al vind ik het mannenlijstje ook niks. Ook maar stemrecht afnemen dan
Zo goed gelovig als ik ben, pas tussen de 40 en 50-jarigen komt Claudia De Breij in de top 10.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]papa die nog een extra lijstje in wil sturen
held op sokkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook wel als ze er is. ben niet bang
Tussen 10 en 20 jaar:Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Franklinquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke jij goed vindt dan
Tussen 20 en 30 helemaal geen Deep Purple.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)
Tussen 10 en 20 jaar:Zelfs de jonkies luisteren al muziek van ver voor hun tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.
Toto?![]()
Tussen 10 en 20 jaar:Niet echt. De enige jongeren die Top2000 luisteren zijn die met een goede opvoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
ah mooi, dan wordt mijn top 2000 dus uitgezondenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmen
ik denk dat veel ouderen ook namens hun kind een lijst hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Zelfs de jonkies luisteren al muziek van ver voor hun tijd.
Toto?
ik zei goeie smaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah mooi, dan wordt mijn top 2000 dus uitgezonden![]()
![]()
ik vrees dat ik niet door de fok-ballotagecommissie kom.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmen
n....quote:
La Grange is zooooo fijn. Ik sta sowieso bij alles van ZZ Top te springen in de kamer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef peaceman het volgende:
Feit: mannen hebben smaak:
Hieronder de top 10 Top 2000-nummers met het hoogste aandeel mannelijke stemmers:
1. Creedence Clearwater Revival - 'Fortunate Son' (84,5 procent)
2. Slayer - 'Angel Of Death' (83,7 procent)
3. Pink Floyd - 'One Of These Days' (83,6 procent)
4. Jimi Hendrix Experience - 'Voodoo Chile' (83,5 procent)
5. ZZ Top - 'La Grange' (82,6 procent)
6. Genesis - 'Firth Of Fifth' (82,2 procent)
7. Neil Young - 'Like A Hurricane' (81,1 procent)
8. Motörhead - 'Ace Of Spades' (80,8 procent)
9. Ten Years After - 'I'm Going Home' (80,7 procent)
10. Yes - 'Roundabout' (80,7 procent)
Vrouwen zijn meer vatbaar voor de waan van de dag. En hebben in hun geheugen slechts plek voor gerechten, wasvoorschriften en discussies/ruzies van 12 jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mis Perfect Strangers in de lijst. Die isquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)
Godverdomme wat zijn mannen toch bazen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]papa die nog een extra lijstje in wil sturen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn mannen toch bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |