quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Goodmorning![]()
Phil Collins op mijn nuchtere maag
ook wel als ze er is. ben niet bangquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu durf je wel he nu Diaan aan het werk is.
Hij bedoelt niet-Fok!vrouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu durf je wel he nu Diaan aan het werk is.
Wij vrouwen hebben alleen een korte-termijn geheugen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niks negatiefs over dat nummer van Karin Bloemen. Ik begrijp zonder meer waarom daarop gestemd wordt.
Wat me vooral opvalt is dat het zoveel recente nummers zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen 10 en 20 jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.papa die nog een extra lijstje in wil sturen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben alleen een korte-termijn geheugen.
Tussen 10 en 20 jaar:Vertrouwen in de toekomst restored!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.My friends all drive horses
Aretha Franklin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke jij goed vindt dan
En bij de mannen juist veel oud werk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niks negatiefs over dat nummer van Karin Bloemen. Ik begrijp zonder meer waarom daarop gestemd wordt.
We hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Al vind ik het mannenlijstje ook niks. Ook maar stemrecht afnemen dan
Zo goed gelovig als ik ben, pas tussen de 40 en 50-jarigen komt Claudia De Breij in de top 10.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]papa die nog een extra lijstje in wil sturen
held op sokkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook wel als ze er is. ben niet bang
Tussen 10 en 20 jaar:Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Franklinquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke jij goed vindt dan
Tussen 20 en 30 helemaal geen Deep Purple.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)
Tussen 10 en 20 jaar:Zelfs de jonkies luisteren al muziek van ver voor hun tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel.
Toto?![]()
Tussen 10 en 20 jaar:Niet echt. De enige jongeren die Top2000 luisteren zijn die met een goede opvoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend wel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
ah mooi, dan wordt mijn top 2000 dus uitgezondenquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmen
ik denk dat veel ouderen ook namens hun kind een lijst hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Zelfs de jonkies luisteren al muziek van ver voor hun tijd.
Toto?
ik zei goeie smaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah mooi, dan wordt mijn top 2000 dus uitgezonden![]()
![]()
ik vrees dat ik niet door de fok-ballotagecommissie kom.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mogen alleen de mensen met goede smaak nog stemmen
n....quote:
La Grange is zooooo fijn. Ik sta sowieso bij alles van ZZ Top te springen in de kamer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef peaceman het volgende:
Feit: mannen hebben smaak:
Hieronder de top 10 Top 2000-nummers met het hoogste aandeel mannelijke stemmers:
1. Creedence Clearwater Revival - 'Fortunate Son' (84,5 procent)
2. Slayer - 'Angel Of Death' (83,7 procent)
3. Pink Floyd - 'One Of These Days' (83,6 procent)
4. Jimi Hendrix Experience - 'Voodoo Chile' (83,5 procent)
5. ZZ Top - 'La Grange' (82,6 procent)
6. Genesis - 'Firth Of Fifth' (82,2 procent)
7. Neil Young - 'Like A Hurricane' (81,1 procent)
8. Motörhead - 'Ace Of Spades' (80,8 procent)
9. Ten Years After - 'I'm Going Home' (80,7 procent)
10. Yes - 'Roundabout' (80,7 procent)
Vrouwen zijn meer vatbaar voor de waan van de dag. En hebben in hun geheugen slechts plek voor gerechten, wasvoorschriften en discussies/ruzies van 12 jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mis Perfect Strangers in de lijst. Die isquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch walgelijk dat Deep Purple het daar zoveel slechter doet dan die andere 3, want die vind ik het mooist (en voelt tijdlozer dan Stairway)
Godverdomme wat zijn mannen toch bazen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]papa die nog een extra lijstje in wil sturen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn mannen toch bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |