Ben je weer afgewezen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
Girls get you to feel for them. Make you think they are the best thing in the world.
And then they leave.
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.quote:
O, ok.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
50/50 kans maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
4/20 random jaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:28 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.
Tnx.
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
4/20 random jaar
Tegen een betaling geef ik je ook het jaartal
Hou je taai bobbiequote:Op dinsdag 27 december 2016 01:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.
Sow, wat ben jij edgy.quote:
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:37 schreef Gutz het volgende:
Bobbo! Ben je al lekker vaag op deze extra zondag?
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet....
Ik ga zo maar slapen denk ik....
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.quote:
Ik zal even kijken. Was het wel een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.
Heb je de pics gezien op fb?
Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:43 schreef Gutz het volgende:
[..]
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.
Haha dude.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet
Ja hequote:Op dinsdag 27 december 2016 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk ik ben bij de foto's. Staat wel grappig
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...
Ga proberen de nacht van vrijdag op zaterdag te slapen zodat ik nieuwjaar niet te brak ben....
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja he! En hier hoef ik weinig aan te doen, geen gel nodig en blijft in model. De hele reden dat ik een baard
En lang haar heb is luiheid. En betalen ervoor belachelijk.
En ben inmiddels gehecht eraan dus gaat alleen nog maar groeien!!
Uhm Wildstyle is altijd op donderdag en dat is ook weekend. En nieuwjaar boeit niet welke dag het is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.
Dreads wou ik ook nog zeggen, maar ben je al van plan dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb je trouwens nog steeds ruzie met je kamergenoot?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.
Begrijpelijk. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:02 schreef goodtripbob het volgende:
Maar ik ga maar eens poging tot slapen doen. Half 8 gaat de wekker. Tot 9 uur is er maar ontbijt en 5 minuten erna wakker worden en honger tot 12 is fokt op..
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HART, BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAYYquote:Op dinsdag 27 december 2016 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, of eigenlijk zing..
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Ja, die is niet meer he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HART, BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAYY
Gelukkig staat dat liedje gewoon op YouTube.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die is niet meer he.
Echt? Oh, die ga ik eens opzoeken dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat liedje gewoon op YouTube.
Dan doe ik nog even mijn oogjes toe.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt? Oh, die ga ik eens opzoeken dan.
okay.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan doe ik nog even mijn oogjes toe.
Vandaag iets van 200 a4tjes handmatig inscannen en archiveren. Ik denk dat ik daar vanavond ook behoorlijk klaar mee ben voorlopig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er wel weer klaar mee.
succes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaag iets van 200 a4tjes handmatig inscannen en archiveren. Ik denk dat ik daar vanavond ook behoorlijk klaar mee ben voorlopig.
NOELquote:Op dinsdag 27 december 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hou dat lekker in je topicquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
De tering, ze zijn nog geen 12 uur bezig..
Beide kutquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ey, het is beter dan zingen ja.
hoe weet jij dat wij die haddenquote:
Hoop niet dat het allemaal europallets zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
De tering, ze zijn nog geen 12 uur bezig..
Nee, blokpalletsquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop niet dat het allemaal europallets zijn
groetjes aan Noelquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga even de oven aan zetten en met de hond wandelen. De groetjes.
denk het ook niet, want die zijn ook geld waard. Denk gewoon eenmalige blokkers of misschien eenmalige euro'squote:
Geen idee joh, er gaan er jaarlijks tussen de 30k en 50k op beide stapels.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk het ook niet, want die zijn ook geld waard. Denk gewoon eenmalige blokkers of misschien eenmalige euro's
'ik ben geen heftruckchauffeur hoor!!!'quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop niet dat het allemaal europallets zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik ben geen heftruckchauffeur hoor!!!'
koekoekkkkquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee joh, er gaan er jaarlijks tussen de 30k en 50k op beide stapels.
oh ik dacht dat je met hem ging wandelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oké, maar Noel is vandaag aan het werk.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 06:00 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de staartjes van Bob
steek een mes in zijn oogquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, lekker fokken op vakantie. Stakkerboi
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2016 10:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
steek een mes in zijn oog
Man, als jij staat te koken hoef je niet eens de afzuigkap aan te zetten, gewoon af en toe inademen is voldoendequote:
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt... gewoon doen, hij is toch al ziende blind, hij eet niet eens biefstuk, walgelijk
Ik kan hem aan 1 vs 1quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.
Ja, idem. 1 hand op m'n rugquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan hem aan 1 vs 1
Ik slice hem
ja man, easy, ik zelfs met twee handen op mijn rug...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, idem. 1 hand op m'n rug
Is er op enig moment in je leven sprake geweest van een arbeidscontract met een werkgever waarin jouw voornaamste functiebeschrijving bestond uit het laden van vrachtwagens met behulp van een heftruck zoals bedoelt onder de transport wet onder artikel a paragraaf 6? In acht genomen de bewijsstukken 'verregaande kennis omtrent de gang van zaken mbt heftrucks', zeer's 'i know one when i see one' en Niels' 200 ingescannde en gearchiveerde a4'tjes, waar hij inmiddels wel weer klaar mee is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben echt beastquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan niet tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus Zeer, wat een lap tekst, dat ga ik toch niet zitten lezen man, jezus christus
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bedanktquote:
okquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Is er op enig moment in je leven sprake geweest van een arbeidscontract met een werkgever waarin jouw voornaamste functiebeschrijving bestond uit het laden van vrachtwagens met behulp van een heftruck zoals bedoelt onder de transport wet onder artikel a paragraaf 6? In acht genomen de bewijsstukken 'verregaande kennis omtrent de gang van zaken mbt heftrucks', zeer's 'i know one when i see one' en Niels' 200 ingescannde en gearchiveerde a4'tjes, waar hij inmiddels wel weer klaar mee is.
Alsof Niels zich waagt aan kleuterspeelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me nu net Niels, maar ik heb net deze in elkaar gezet. Fucking vet gek. Met lift alles.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me nu net Niels, maar ik heb net deze in elkaar gezet. Fucking vet gek. Met lift alles.
[ afbeelding ]
wat denk je andersquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer, wat ga je met oud en nieuw doen? Lekker fokken?
Mensen die niet weten dat de VS etc IS financieren en trainen.quote:Op [url=s//forum.fok.nl/topic/2347762/3/50#p167634853]dinsdag 27 december 2016 10:36[/url] schreef Montelly het volgende:
Gekke tatta alweer...
[ afbeelding ]
Ze wilde naar het kalifaat, maar besefte niet dat IS zwaar aan de verliezende hand is. Nu zit Helena S. (33) uit Eindhoven in de cel in Bulgarije. Er is door Nederland om uitlevering gevraagd van de bekeerde studente medische wetenschappen.
Haar ex-vriend, die nog altijd een sleutel van haar woning had, maakte zich al snel na haar verdwijning zorgen en ging naar haar huis. Daar zou hij een briefje van haar hand hebben gevonden, waarin ze aankondigde naar Syrië te gaan. 'God roept me om te strijden', stond op het gevonden briefje. 'In Syrië zijn handen nodig voor onze heilige strijd. Het is mijn plek.'
Dat dit soort tuig gewoon onder ons leeft in Nederland he. Kan gewoon je buurvrouw zijn, zo'n gekkie.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
Gekke tatta alweer...
[ afbeelding ]
Ze wilde naar het kalifaat, maar besefte niet dat IS zwaar aan de verliezende hand is. Nu zit Helena S. (33) uit Eindhoven in de cel in Bulgarije. Er is door Nederland om uitlevering gevraagd van de bekeerde studente medische wetenschappen.
Haar ex-vriend, die nog altijd een sleutel van haar woning had, maakte zich al snel na haar verdwijning zorgen en ging naar haar huis. Daar zou hij een briefje van haar hand hebben gevonden, waarin ze aankondigde naar Syrië te gaan. 'God roept me om te strijden', stond op het gevonden briefje. 'In Syrië zijn handen nodig voor onze heilige strijd. Het is mijn plek.'
Dat weet ik niet. Ik ken niemand die in een gewaad woont.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat dit soort tuig gewoon onder ons leeft in Nederland he. Kan gewoon je buurvrouw zijn, zo'n gekkie.
HP, beste LCquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
Ik ben er, we kunnen beginnen met repeteren.
probeer je me nu echt slecht te laten voelen over een hobby cq gewoonte die we allebei hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer, wat ga je met oud en nieuw doen? Lekker fokken?
beetje vervelend wel he. After all, met Oud en Nieuw moet je ook wel eens kakkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je me nu echt slecht te laten voelen over een hobby cq gewoonte die we allebei hebben?
inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:12 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die geen schorpioen roken met nieuwjaar._______
Heel goed. Vergeet ook niet aan een kikker te likken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja als schorpioen mij bevalt dan probeer ik daarna kogelvis.
Mensen die wel wedstrijdje kerstbomen stapelen doen en deze niet in de fik stekenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:19 schreef HRC2020 het volgende:
Mensen die geen carbid schieten en wedstrijdje kerstbomen stapelen doen op oudjaarsdag
Heyquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je me nu echt slecht te laten voelen over een hobby cq gewoonte die we allebei hebben?
Mensen die kerstbomen opstapelen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mensen die wel wedstrijdje kerstbomen stapelen doen en deze niet in de fik steken
haha goodtripbob is een slapjanus en kan geen kerstbomen optillenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mensen die kerstbomen opstapelen.. In een wedstrijd nog wel.
____
Waarom zou ik dat willen doen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha goodtripbob is een slapjanus en kan geen kerstbomen optillen
Ey blauwequote:
Jupquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Een schande dat je geen Duplo voor je dochter koopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik het toch altijd wel komisch vind om te zien hoe vaak je op fok zit tijdens je vakantie.quote:
Moet je na gaan, geen vlees met kerst.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.quote:
Dat is het hele idee van het bomen stapelen, natte krantquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mensen die wel wedstrijdje kerstbomen stapelen doen en deze niet in de fik steken
Doe even normaal tegen HPLC wil je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.
Met een 2 en 4 jarige in huis is dit serieus een van mijn taken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Goedemorgen toiletrollenoproller
Welk station?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
Hond kijkt zijn ogen uit hier op station.
Kop een zelfgeschreven frontpageartikelquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.
O, leef jij ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen HPLC wil je?
HIj heeft alles al zo tegen... jeetje zeg
Zoooooooooooquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kop een zelfgeschreven frontpageartikel
Lekker. Met de Kerstdagen aardig wat vis op. Vanavond weer gewoon een gehaktballetje. Zelfgemacht natuurlijk.quote:
Ja, daar heb je gelijk in....quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen HPLC wil je?
HIj heeft alles al zo tegen... jeetje zeg
Doet die buurvrouw ook nog eens wat of mankeert er iets aan haar handjesquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker. Met de Kerstdagen aardig wat vis op. Vanavond weer gewoon een gehaktballetje. Zelfgemacht natuurlijk.
Crewbash + doodsbedreiging. TR.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kop een zelfgeschreven frontpageartikel
Red Bull in je mik stoppen dan vlieg jequote:Op dinsdag 27 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
hey hoi, voel me ietsjes minder ziek atm wel nog steeds moe en sloom.
Denken dat er een buurvrouw isquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doet die buurvrouw ook nog eens wat of mankeert er iets aan haar handjes
HAHAHA echt orginele dezen nog nooit gezien wauw wat een grap.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef Toto69 het volgende:
Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Left, Left, Right, L1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
De buurvrouw van FireFox1quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat er een buurvrouw is
heb k wel nodig jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Red Bull in je mik stoppen dan vlieg je
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHAHA echt orginele dezen nog nooit gezien wauw wat een grap.Stop je hand in je rectumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
door al die Marokkanen? Zeker ook hees van het blaffen nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
Hond kijkt zijn ogen uit hier op station.
jij laat die dikke wijven toch ook aan je zoutstengel zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doet die buurvrouw ook nog eens wat of mankeert er iets aan haar handjes
welnee joh, ik ben celibatairquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij laat die dikke wijven toch ook aan je zoutstengel zitten.
vandaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het bomen stapelen, natte krant
Siem de Jong-award De clubliefdeloze userquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is ook een Ajacied (en Barcelona fan)
Ja, hij ja...quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Siem de Jong-award De clubliefdeloze user
1. Firefox1 36 punten
hahahah sorry man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met een 2 en 4 jarige in huis is dit serieus een van mijn taken.
Dat moet hij weten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem ik niet serieus dan.
Heb helaas geen toegang tot KPDquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal zo even pics uploaden als ik weer op m'n werk ben
wil je even niet zo lief voor me doeN?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paardenpenis geitenbeffer pekinezenlikker
NEE gewoon NEEquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil je even niet zo lief voor me doeN?
ben ik niet gewend
Er is geen buuf?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat er een buurvrouw is
Jij bent toch ook stiekem fan van Excelsiorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aan kontendraaiers heb je niks
(no pun intended)
Ik zei NIET lief doen vuile kutkalequote:Op dinsdag 27 december 2016 11:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEE gewoon NEE
Ik bash graag crew
Heeft ze ook al.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een schande dat je geen Duplo voor je dochter koopt.
ow jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei NIET lief doen vuile kutkale
dat jij nou anaalfabeet bentquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow ja
goedtievus wees dan duidelijke joh achterlijke dwergwerper
niveautje weer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
WCH je bent als een zakdoek ik gberuik je een keer en daarna gooi ik je weg
Eentje maar?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Toto, je bent niet zoals mijn leven, in jou zie ik wel gat
Zo, die zit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
WCH je bent als een zakdoek ik gberuik je een keer en daarna gooi ik je weg
TRquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei NIET lief doen vuile kutkale
Ja jij bent inderdaad wel het bewijs dat DNA heel beroerd kan mengen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vrijwillig, is beter voor de mensheid
ik dacht dat je zei dat je vis ging halenquote:
roerend mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jij bent inderdaad wel het bewijs dat DNA heel beroerd kan mengen.
Een mop geschreven met slechts vier letters
lieg niet tegen me!quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vrijwillig, is beter voor de mensheid
ik welquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh popje nou, ik bedoelde het niet zo...
SLAYERquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AUSCHWITZ, THE MEANING OF PAIN
Mooie mix zo, al zeg ik het zelf
????quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
graag gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben al gekomen op het beeld dat je schetste
houd eens je zure bekquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je klassiekers niet kennengekke allochtoonse
haha Toto heeft geen vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
gelukkig is die schijtkerst onzin weer voorbij, nu al die andere onzin met oudjaar nog
dat zal lastig gaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Toto's holletje te perforeren met zijn blauwe vinkje.
legitiemquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Toto's holletje te perforeren met zijn blauwe vinkje.
Denk je dat die het perron nog op komen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
door al die Marokkanen? Zeker ook hees van het blaffen nu?
godverdomme jij bent wel spot-on vandaag zegquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha Toto heeft geen vrienden
Haha, toto heeft geen familie, vrienden of vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
gelukkig is die schijtkerst onzin weer voorbij, nu al die andere onzin met oudjaar nog
Ga jij maar lekker terug naarquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL MAN JE BENT HIER TE GAST HE ANDERS DONDER JE MAAR OP NAAR ISTANBUL
preciesquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Want hij is al flink geperforeerd?
dat onkruid schiet uit alle gaten omhoog dus waarom niet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk je dat die het perron nog op komen?
spot-onquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, toto heeft geen familie, vrienden of vriendin
TR...hoop op een ban van 6mndquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL MAN JE BENT HIER TE GAST HE ANDERS DONDER JE MAAR OP NAAR ISTANBUL
ja alles beter dan je mislukte kop zienquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SOWquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt welquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ja alles beter dan je mislukte kop zien
echt he. Bang voor een ban die kalequote:
Ze zijn heel bang voor mijn hondquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat onkruid schiet uit alle gaten omhoog dus waarom niet?
eindelijk doei miskraamquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zal idd wel weer ban worden
tot in de zomer
nu alweerquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tot in de zomer
nee bang om crip te kwetsenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he. Bang voor een ban die kale
Wel fijn je kale harses hier weer eens te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tot in de zomer
het gebruik van die specifieke emoticon doet mij vermoeden dat je een chiuahua hebtquote:
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee bang om crip te kwetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |