Ben je weer afgewezen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
Girls get you to feel for them. Make you think they are the best thing in the world.
And then they leave.
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.quote:
O, ok.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
50/50 kans maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
4/20 random jaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:28 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.
Tnx.
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
4/20 random jaar
Tegen een betaling geef ik je ook het jaartal
Hou je taai bobbiequote:Op dinsdag 27 december 2016 01:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.
Sow, wat ben jij edgy.quote:
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:37 schreef Gutz het volgende:
Bobbo! Ben je al lekker vaag op deze extra zondag?
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet....
Ik ga zo maar slapen denk ik....
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.quote:
Ik zal even kijken. Was het wel een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.
Heb je de pics gezien op fb?
Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:43 schreef Gutz het volgende:
[..]
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.
Haha dude.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet
Ja hequote:Op dinsdag 27 december 2016 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk ik ben bij de foto's. Staat wel grappig
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...
Ga proberen de nacht van vrijdag op zaterdag te slapen zodat ik nieuwjaar niet te brak ben....
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja he! En hier hoef ik weinig aan te doen, geen gel nodig en blijft in model. De hele reden dat ik een baard
En lang haar heb is luiheid. En betalen ervoor belachelijk.
En ben inmiddels gehecht eraan dus gaat alleen nog maar groeien!!
Uhm Wildstyle is altijd op donderdag en dat is ook weekend. En nieuwjaar boeit niet welke dag het is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.
Dreads wou ik ook nog zeggen, maar ben je al van plan dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb je trouwens nog steeds ruzie met je kamergenoot?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.
Begrijpelijk. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:02 schreef goodtripbob het volgende:
Maar ik ga maar eens poging tot slapen doen. Half 8 gaat de wekker. Tot 9 uur is er maar ontbijt en 5 minuten erna wakker worden en honger tot 12 is fokt op..
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HART, BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAYYquote:Op dinsdag 27 december 2016 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, of eigenlijk zing..
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Ja, die is niet meer he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HART, BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAYY
Gelukkig staat dat liedje gewoon op YouTube.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die is niet meer he.
Echt? Oh, die ga ik eens opzoeken dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat liedje gewoon op YouTube.
Dan doe ik nog even mijn oogjes toe.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt? Oh, die ga ik eens opzoeken dan.
okay.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan doe ik nog even mijn oogjes toe.
Vandaag iets van 200 a4tjes handmatig inscannen en archiveren. Ik denk dat ik daar vanavond ook behoorlijk klaar mee ben voorlopig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er wel weer klaar mee.
succes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaag iets van 200 a4tjes handmatig inscannen en archiveren. Ik denk dat ik daar vanavond ook behoorlijk klaar mee ben voorlopig.
NOELquote:Op dinsdag 27 december 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op dinsdag 27 december 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hou dat lekker in je topicquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
De tering, ze zijn nog geen 12 uur bezig..
Beide kutquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ey, het is beter dan zingen ja.
hoe weet jij dat wij die haddenquote:
Hoop niet dat het allemaal europallets zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
De tering, ze zijn nog geen 12 uur bezig..
Nee, blokpalletsquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop niet dat het allemaal europallets zijn
groetjes aan Noelquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga even de oven aan zetten en met de hond wandelen. De groetjes.
denk het ook niet, want die zijn ook geld waard. Denk gewoon eenmalige blokkers of misschien eenmalige euro'squote:
Geen idee joh, er gaan er jaarlijks tussen de 30k en 50k op beide stapels.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk het ook niet, want die zijn ook geld waard. Denk gewoon eenmalige blokkers of misschien eenmalige euro's
'ik ben geen heftruckchauffeur hoor!!!'quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoop niet dat het allemaal europallets zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik ben geen heftruckchauffeur hoor!!!'
koekoekkkkquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee joh, er gaan er jaarlijks tussen de 30k en 50k op beide stapels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |