Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:43 schreef Gutz het volgende:
[..]
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.
Haha dude.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet
Ja hequote:Op dinsdag 27 december 2016 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk ik ben bij de foto's. Staat wel grappig
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:48 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vorig weekend al heel gek gedaan. Dit weekend gelukkig keertje overgeslagen... Donderdag Wildstyle aan de paddo's, xtc, speed en wiet en oud en nieuw ok nog feest...
Ga proberen de nacht van vrijdag op zaterdag te slapen zodat ik nieuwjaar niet te brak ben....
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja he! En hier hoef ik weinig aan te doen, geen gel nodig en blijft in model. De hele reden dat ik een baard
En lang haar heb is luiheid. En betalen ervoor belachelijk.
En ben inmiddels gehecht eraan dus gaat alleen nog maar groeien!!
Uhm Wildstyle is altijd op donderdag en dat is ook weekend. En nieuwjaar boeit niet welke dag het is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Gutz het volgende:
[..]
Gappie, probeer t ff terug te brengen naar de weekenden, doordeweeks heeft nul toegevoegde waarde man.
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom maak je er geen vlechtjes in? Blijft langer mooi als je geen zin hebt om er iets aan te doen.
Dreads wou ik ook nog zeggen, maar ben je al van plan dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al heeeeeeel lang dreads. Maar vergeet steeds te vragen wie wil zetten voor mij.
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb je trouwens nog steeds ruzie met je kamergenoot?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mwah. Als hij mij probeert te irriteren door vroeg een filmpje oid op te zetten zet ik wat breakcore, terror of speedcore op en vlucht hij zo weg.
Begrijpelijk. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 03:02 schreef goodtripbob het volgende:
Maar ik ga maar eens poging tot slapen doen. Half 8 gaat de wekker. Tot 9 uur is er maar ontbijt en 5 minuten erna wakker worden en honger tot 12 is fokt op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |