Mensen die kerstbomen opstapelen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mensen die wel wedstrijdje kerstbomen stapelen doen en deze niet in de fik steken
haha goodtripbob is een slapjanus en kan geen kerstbomen optillenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mensen die kerstbomen opstapelen.. In een wedstrijd nog wel.
____
Waarom zou ik dat willen doen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha goodtripbob is een slapjanus en kan geen kerstbomen optillen
Ey blauwequote:
Jupquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je me nu echt slecht te laten voelen over een hobby cq gewoonte die we allebei hebben?
Een schande dat je geen Duplo voor je dochter koopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel me nu net Niels, maar ik heb net deze in elkaar gezet. Fucking vet gek. Met lift alles.
[ afbeelding ]
omdat ik het toch altijd wel komisch vind om te zien hoe vaak je op fok zit tijdens je vakantie.quote:
Moet je na gaan, geen vlees met kerst.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.quote:
Dat is het hele idee van het bomen stapelen, natte krantquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mensen die wel wedstrijdje kerstbomen stapelen doen en deze niet in de fik steken
Doe even normaal tegen HPLC wil je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.
Met een 2 en 4 jarige in huis is dit serieus een van mijn taken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Goedemorgen toiletrollenoproller
Welk station?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
Hond kijkt zijn ogen uit hier op station.
Kop een zelfgeschreven frontpageartikelquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas je op voor je bloeddruk? Die is vaak al wat aan de hogere kant bij mensen met morbide obesitas, laat staan als je dan ook nog eens zo'n zout kreng gaat lopen bikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |