Tigerfeet is ook leuker en ik vind sowieso de sweet leuker dan mud. Daarom jammer dat dit van alles de hoogste isquote:
inderdaadquote:
dan ben ik er altijd nogquote:Op maandag 26 december 2016 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat het vergeten wordt een stuk groter is dan dat er grote bezwaren zijn
was die slecht gisteren?quote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, krijgen we die broodmongool van een Stefan Stasse weer.
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijkquote:
Nee Abba, niet A-haquote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hang de discolampen maar op!
![]()
![]()
![]()
![]()
Voulezzzzzz Voussssssssss
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHA
Afgrijselijk. Die man is echt een verschrikking.quote:
Hij doet iets te tof voor zijn hoofd.quote:
Het is nog geen Bart Arens.quote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, krijgen we die broodmongool van een Stefan Stasse weer.
Fox on the run is ook wel lekker hoorquote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijk
Gary Glitter toch ookquote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |