nee, natuurlijk niet..quote:Op maandag 26 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed. Kun je uitleggen wat in deze tekst bedoeld wordt?
Dat is het probleem. Een sabbatical van een jaar of 20 zou wonderen doen.quote:
als dat zo is woont Jan schuin tegen over me blijkbaar.... als hij er maar geen gewoonte van gaat maken om te trompetterenquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Voorstel wat betreft TT. Vanaf nu mag TS weer bepalen, behalve bij topic 53? Die is dan weer gericht op George Michael, akkoord?
eensquote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Voorstel wat betreft TT. Vanaf nu mag TS weer bepalen, behalve bij topic 53? Die is dan weer gericht op George Michael, akkoord?
quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk blijft de dood van Elvis ons dit jaar nog bespaard.
Verdommequote:
Costello?quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk blijft de dood van Elvis ons dit jaar nog bespaard.
Waarom bij topic 53?quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Ja, dat is niet het ideale instrument om een buurman mee te laten oefenen inderdaadquote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat zo is woont Jan schuin tegen over me blijkbaar.... als hij er maar geen gewoonte van gaat maken om te trompetteren
Wij geven Pascal vaak de schuld, maar schrijft 1 van die andere bandleden niet het meest?quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben benieuwd wanneer bluf begrijpelijke teksten gaat schrijven... volgens mij snappen ze zelf ook niet waar paskal het steeds over heeft
Hij zingt wel hè??quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij geven Pascal vaak de schuld, maar schrijft 1 van die andere bandleden niet het meest?
omdat 53quote:
hij is 53 geworden...quote:
Geen idee. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan blof om dat uit te zoekenquote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij geven Pascal vaak de schuld, maar schrijft 1 van die andere bandleden niet het meest?
Omdat dat de lengte van zijn penis wasquote:
mee had hem dan een piano gegeven met kerstquote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het ideale instrument om een buurman mee te laten oefenen inderdaad
Leeftijd George.quote:
Oh ja, dat is wel logisch dan.quote:
ja hij neemt er wel verantwoordelijkheid voor...quote:
Hij is het gezicht van blof.quote:Op maandag 26 december 2016 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij neemt er wel verantwoordelijkheid voor...
de bolle toet van blofquote:
Ik denk dat de kans dat het vergeten wordt een stuk groter is dan dat er grote bezwaren zijnquote:
Dit is toch heerlijk maat, lekker meedansenquote:Op maandag 26 december 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor weer prostaatrock. Even iets anders aanzetten.
daar moeten we dan voor wakenquote:Op maandag 26 december 2016 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat het vergeten wordt een stuk groter is dan dat er grote bezwaren zijn
Ik kan mij voorstellen dat mensen dit tof vinden, maar het is mijn ding heel erg niet.quote:Op maandag 26 december 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk maat, lekker meedansen
Maar dan wil Nizno dat vast wel voor ons fixenquote:Op maandag 26 december 2016 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat het vergeten wordt een stuk groter is dan dat er grote bezwaren zijn
Je gaat me toch niet vertellen dat de zanger ook al in 2016 is overleden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |