nee, natuurlijk niet..quote:Op maandag 26 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo goed. Kun je uitleggen wat in deze tekst bedoeld wordt?
Dat is het probleem. Een sabbatical van een jaar of 20 zou wonderen doen.quote:
als dat zo is woont Jan schuin tegen over me blijkbaar.... als hij er maar geen gewoonte van gaat maken om te trompetterenquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Voorstel wat betreft TT. Vanaf nu mag TS weer bepalen, behalve bij topic 53? Die is dan weer gericht op George Michael, akkoord?
eensquote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Voorstel wat betreft TT. Vanaf nu mag TS weer bepalen, behalve bij topic 53? Die is dan weer gericht op George Michael, akkoord?
quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk blijft de dood van Elvis ons dit jaar nog bespaard.
Verdommequote:
Costello?quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk blijft de dood van Elvis ons dit jaar nog bespaard.
Waarom bij topic 53?quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
Ja, dat is niet het ideale instrument om een buurman mee te laten oefenen inderdaadquote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat zo is woont Jan schuin tegen over me blijkbaar.... als hij er maar geen gewoonte van gaat maken om te trompetteren
Wij geven Pascal vaak de schuld, maar schrijft 1 van die andere bandleden niet het meest?quote:Op maandag 26 december 2016 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben benieuwd wanneer bluf begrijpelijke teksten gaat schrijven... volgens mij snappen ze zelf ook niet waar paskal het steeds over heeft
Hij zingt wel hè??quote:Op maandag 26 december 2016 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij geven Pascal vaak de schuld, maar schrijft 1 van die andere bandleden niet het meest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |