Tigerfeet is ook leuker en ik vind sowieso de sweet leuker dan mud. Daarom jammer dat dit van alles de hoogste isquote:
inderdaadquote:
dan ben ik er altijd nogquote:Op maandag 26 december 2016 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat het vergeten wordt een stuk groter is dan dat er grote bezwaren zijn
was die slecht gisteren?quote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, krijgen we die broodmongool van een Stefan Stasse weer.
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijkquote:
Nee Abba, niet A-haquote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hang de discolampen maar op!
![]()
![]()
![]()
![]()
Voulezzzzzz Voussssssssss
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHA
Afgrijselijk. Die man is echt een verschrikking.quote:
Hij doet iets te tof voor zijn hoofd.quote:
Het is nog geen Bart Arens.quote:Op maandag 26 december 2016 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, krijgen we die broodmongool van een Stefan Stasse weer.
Fox on the run is ook wel lekker hoorquote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijk
Gary Glitter toch ookquote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel van die glamrock is eigenlijk best niveauloos maar gewoon lekker dansbaar. T rex en Bowie wmb enige uitzonderingen eigenlijk
gelukkig compenseert JW daarnaquote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Die man is echt een verschrikking.
Ze hebben bij Radio 2 sowieso een patent op dorpsidioten.quote:
Sweet heeft veel meer groove ja maar kwalitatief vind ik het dun, wel commercieel slim en dansbaar dus daarom goed.quote:Op maandag 26 december 2016 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fox on the run is ook wel lekker hoor
eensquote:Op maandag 26 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet heeft veel meer groove ja maar kwalitatief vind ik het dun, wel commercieel slim en dansbaar dus daarom goed.
Overigens vind ik ballroom blitz dan wel weer hun beste.
Ik vind het jammer dat Paul Rabbering niet gaat draaien tijdens top2000. Daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 26 december 2016 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben bij Radio 2 sowieso een patent op dorpsidioten.
Ook gewoon doodleuk Ruud de Wild halen. Die is zo ver heen dat ie niet eens meer de plaatjes in de goede volgorde kan zetten.
Die stuitert nu al door de kamer.quote:Op maandag 26 december 2016 19:58 schreef Uccie het volgende:
Mani!!!!!!!!! EVERYBODY KOMT HET VOLGENDE UUR!!!!
Alsof ik dat al niet een jaar geleden in mijn agenda heb gezet.quote:Op maandag 26 december 2016 19:58 schreef Uccie het volgende:
Mani!!!!!!!!! EVERYBODY KOMT HET VOLGENDE UUR!!!!
Maar waar is Smalfilm?quote:Op maandag 26 december 2016 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardig dat Voor ik vergeet hoger staat dan Bagagedrager.
Ooit komt er een meet...en gaan wij dit karaoke-en.quote:Op maandag 26 december 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof ik dat al niet een jaar geleden in mijn agenda heb gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |