zekerquote:Op maandag 26 december 2016 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een leuk nummer van The Common Linnets.
ik zat te huilen op de bank.quote:Op maandag 26 december 2016 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
nou indrukwekkend fragment hoor..
Het is echt stilletjes hè?quote:Op maandag 26 december 2016 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wow het tempo in dit topic opeens
Wij gaan ook zo eten denk ikquote:Op maandag 26 december 2016 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is idd best leuk.quote:Op maandag 26 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van Anouk is prima.Lekker ska-achtig.
Gokje: t rustigste moment vd week.quote:Op maandag 26 december 2016 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is echt stilletjes hè?
Stilte voor de storm?
Nee joh Rappers Delight is gewoon leuk. Cult.quote:Op maandag 26 december 2016 17:16 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er weer even. En wat zie ik? Rappers Delight komt eraan. Waar alle ellende mee begonnen is
dat dus. Geweldig nummer.quote:Op maandag 26 december 2016 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee joh Rappers Delight is gewoon leuk. Cult.
Die kans is erg groot.quote:Op maandag 26 december 2016 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gokje: t rustigste moment vd week.
Alles wat ik haat aan die rap in een nummer, wat dan ook nog eens het begin is:quote:Op maandag 26 december 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, Another One Bites the Dust!
Vanaf morgen ga ik echt los.quote:Op maandag 26 december 2016 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
So that's how peaceman fell for youquote:Op maandag 26 december 2016 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan deze ook bijna helemaal mee "zingen" .
Dat was toen ze Useless Man helemaal deedquote:Op maandag 26 december 2016 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
So that's how peaceman fell for you
Dat zal het niet geweest zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
So that's how peaceman fell for you
Welke?quote:
Pure manipulatie weer.quote:Op maandag 26 december 2016 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Geen Kiss-fan die hier op stemt en verder is het ook een niemendalletje.
Hoe komt dit uberhaupt in de lijst?
Herkenbaarquote:Op maandag 26 december 2016 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal het niet geweest zijn.![]()
Mijn zangkwaliteiten zijn niet zo best. Dat kreeg ik gisteren nog t ehoren toen ik kerstliedjes aan het zingen was.
Misschien is er iemand die van disco met gitaren houdt? Ach ja.quote:Op maandag 26 december 2016 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Geen Kiss-fan die hier op stemt en verder is het ook een niemendalletje.
Hoe komt dit uberhaupt in de lijst?
Common Linnetsquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 17:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ze vragen mij ook altijd vriendelijk om te stoppen met zingen
Raar dat je dan over 'gemist' spreekt.quote:
Meestal blijf ik dan wel meezingen maar dan wat zachterquote:
Ruud had hem gemist he, ik mis er niks aanquote:Op maandag 26 december 2016 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je dan over 'gemist' spreekt.
(al vind ik deze best aardig)
Die stopt er na de Top2000 gewoon weer eens mee...quote:Op maandag 26 december 2016 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Wild gaat nog niet heel lekker zeg maar de eerste twee dagen
Op mijn werk stop ik dan meestal wel. Thuis niet.quote:Op maandag 26 december 2016 17:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Meestal blijf ik dan wel meezingen maar dan wat zachter
Maar eerlijk is eerlijk, het overkwam zelfs SchiffersGod.quote:
Ik mis Schiffers. De leukste T2000-presentator ever.quote:Op maandag 26 december 2016 17:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, het overkwam zelfs SchiffersGod.
Daar ken ik hem ook van ja.quote:Op maandag 26 december 2016 17:29 schreef peaceman het volgende:
dit was een mooie van de CL. Werd gebruikt bij de serie Wayward Pines
nou dan was dat zojuist een heerlijke scheetquote:Op maandag 26 december 2016 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
elke scheet van de CL staat in de lijst
Hebben ze echt maar twee scheten gelaten?quote:Op maandag 26 december 2016 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
elke scheet van de CL staat in de lijst
Alleen dat Songefestivalnummer hoeft er wat mij betreft in. De rest is 1000 in een dozijn. Tesamen met alles watDelange gemaakt heeft.quote:Op maandag 26 december 2016 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan was dat zojuist een heerlijke scheet
foutje van Ruud.quote:Op maandag 26 december 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
Ik val net binnen. Waarom Kiss voor THe Common Linnets?
Godverdomme Ruud!quote:
nou nou... Ik vond dat nummer van zojuist toch wel een stukje beter dan het festivalnummer en Ilse heeft solo ook best aardige liedjes gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2016 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen dat Songefestivalnummer hoeft er wat mij betreft in. De rest is 1000 in een dozijn. Tesamen met alles watDelange gemaakt heeft.
Hij gaat toch beter dan gisteren, heb ik het idee.quote:Op maandag 26 december 2016 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Ruud eigenlijk niet eens zo slecht. Praat niet zo heel veel en draait gewoon De nummers, al dan niet in juiste volgorde.
Dat was Fleetwood Mac met You make..eeh..you make...You make! Ik ben 't ff kwijt mensen.quote:Op maandag 26 december 2016 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij gaat toch beter dan gisteren, heb ik het idee.
Toch opmerkelijk hoe zenuwachtig hij is.quote:Op maandag 26 december 2016 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was Fleetwood Mac met You make..eeh..you make...You make! Ik ben 't ff kwijt mensen.
ondertussen heb je wel een waslijst kunnen noteren..quote:Op maandag 26 december 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, dit staat wel echt laagEn ik vind dit ontzettend mooi.
Hier ga ik volgend jaar zeker op stemmen.
Gelukkig is het na vandaag wel voorbij met de plaatjes die er uit zouden kunnen volgend jaar.. zo ongeveer.
Een stuk of 35 moet wel lukken.quote:Op maandag 26 december 2016 17:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ondertussen heb je wel een waslijst kunnen noteren..
Eve of war staat hoger hoop ik?quote:Op maandag 26 december 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, dit staat wel echt laagEn ik vind dit ontzettend mooi.
Hier ga ik volgend jaar zeker op stemmen.
Gelukkig is het na vandaag wel voorbij met de plaatjes die er uit zouden kunnen volgend jaar.. zo ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |