foutje van Ruud.quote:Op maandag 26 december 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
Ik val net binnen. Waarom Kiss voor THe Common Linnets?
Godverdomme Ruud!quote:
nou nou... Ik vond dat nummer van zojuist toch wel een stukje beter dan het festivalnummer en Ilse heeft solo ook best aardige liedjes gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2016 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen dat Songefestivalnummer hoeft er wat mij betreft in. De rest is 1000 in een dozijn. Tesamen met alles watDelange gemaakt heeft.
Hij gaat toch beter dan gisteren, heb ik het idee.quote:Op maandag 26 december 2016 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Ruud eigenlijk niet eens zo slecht. Praat niet zo heel veel en draait gewoon De nummers, al dan niet in juiste volgorde.
Dat was Fleetwood Mac met You make..eeh..you make...You make! Ik ben 't ff kwijt mensen.quote:Op maandag 26 december 2016 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij gaat toch beter dan gisteren, heb ik het idee.
Toch opmerkelijk hoe zenuwachtig hij is.quote:Op maandag 26 december 2016 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was Fleetwood Mac met You make..eeh..you make...You make! Ik ben 't ff kwijt mensen.
ondertussen heb je wel een waslijst kunnen noteren..quote:Op maandag 26 december 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, dit staat wel echt laagEn ik vind dit ontzettend mooi.
Hier ga ik volgend jaar zeker op stemmen.
Gelukkig is het na vandaag wel voorbij met de plaatjes die er uit zouden kunnen volgend jaar.. zo ongeveer.
Een stuk of 35 moet wel lukken.quote:Op maandag 26 december 2016 17:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ondertussen heb je wel een waslijst kunnen noteren..
Eve of war staat hoger hoop ik?quote:Op maandag 26 december 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, dit staat wel echt laagEn ik vind dit ontzettend mooi.
Hier ga ik volgend jaar zeker op stemmen.
Gelukkig is het na vandaag wel voorbij met de plaatjes die er uit zouden kunnen volgend jaar.. zo ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |