quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef Nizno het volgende:
Mn batterij gaat t niet volhouden. Volgend jaar eis ik een goede batterij!
Tot vanavond!
Omdat ik naast dit nummer nog nooit van die band heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef Nizno het volgende:
Mn batterij gaat t niet volhouden. Volgend jaar eis ik een goede batterij!
Tot vanavond!
Ik zat vannacht nog te denken: het verschil tussen 1982 en 2016 is muzikaal veel kleiner dan tussen 1966 en 1982.quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
als dit nu uit zou komen zou het ook gewoon een hit worden.
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziekquote:Op maandag 26 december 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat er niet op gestemd is.
Humanquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik naast dit nummer nog nooit van die band heb gehoord.
het halve concert bestond uit hitsquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
naja, alleen Human wordt nog wel eens gedraaid, de rest van de hitjes komen niet zo vaak meer langsquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt niet aan de radio, maar aan de stemmer. Dus het zijn de Nederlanders, niet de Nederlandse radio.quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziek
Ow verkeerde keus....quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hij ging alleen liever The Voice op tv kijken dan mee naar het concert gaan
Caroliente Caroliente, Carolientje wil een manquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Symphonic het volgende:
Rob en Carolien hebben echt de grootste lol
Dan ga je lekker 100%NL, luisteren. Opgelost.quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziek
tuurlijk joh..quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwah, the Lebanon en Human waren ook hits. Maar niet zo groot als deze.quote:
Jazeker....quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet toch wie er naast me zit
heb het nu over algemeenquote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt niet aan de radio, maar aan de stemmer. Dus het zijn de Nederlanders, niet de Nederlandse radio.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Caroliente Caroliente, Carolientje wil heeft een man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |