quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef Nizno het volgende:
Mn batterij gaat t niet volhouden. Volgend jaar eis ik een goede batterij!
Tot vanavond!
Omdat ik naast dit nummer nog nooit van die band heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef Nizno het volgende:
Mn batterij gaat t niet volhouden. Volgend jaar eis ik een goede batterij!
Tot vanavond!
Ik zat vannacht nog te denken: het verschil tussen 1982 en 2016 is muzikaal veel kleiner dan tussen 1966 en 1982.quote:Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
als dit nu uit zou komen zou het ook gewoon een hit worden.
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziekquote:Op maandag 26 december 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat er niet op gestemd is.
Humanquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik naast dit nummer nog nooit van die band heb gehoord.
het halve concert bestond uit hitsquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
naja, alleen Human wordt nog wel eens gedraaid, de rest van de hitjes komen niet zo vaak meer langsquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt niet aan de radio, maar aan de stemmer. Dus het zijn de Nederlanders, niet de Nederlandse radio.quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziek
Ow verkeerde keus....quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hij ging alleen liever The Voice op tv kijken dan mee naar het concert gaan
Caroliente Caroliente, Carolientje wil een manquote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef Symphonic het volgende:
Rob en Carolien hebben echt de grootste lol
Dan ga je lekker 100%NL, luisteren. Opgelost.quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt op de nederlandse radio flink gediscrimineerd tegen nederlandstalige muziek
tuurlijk joh..quote:Op maandag 26 december 2016 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwah, the Lebanon en Human waren ook hits. Maar niet zo groot als deze.quote:
Jazeker....quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet toch wie er naast me zit
heb het nu over algemeenquote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt niet aan de radio, maar aan de stemmer. Dus het zijn de Nederlanders, niet de Nederlandse radio.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Caroliente Caroliente, Carolientje wil heeft een man![]()
Daar hoorde ik pas Ed Sheeran...ik snapte het niet meer.quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ga je lekker 100%NL, luisteren. Opgelost.
te commercieel, ik luister liever RADIONLquote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ga je lekker 100%NL, luisteren. Opgelost.
lebanonquote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
naja, alleen Human wordt nog wel eens gedraaid, de rest van de hitjes komen niet zo vaak meer langs
Even Human geluisterd, zegt me niets.quote:Op maandag 26 december 2016 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
naja, alleen Human wordt nog wel eens gedraaid, de rest van de hitjes komen niet zo vaak meer langs
Hier heb je Nederlandstaligquote:Op maandag 26 december 2016 14:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
te commercieel, ik luister liever RADIONL
Nee, geen idee.quote:Op maandag 26 december 2016 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Caroline was tot dit jaar de sapjesmaakster bij SR wisten jullie dat?
Ik ben meer fan van Ronnie Gaat Naar Huis, Smalfilm, Club Insomnia..quote:Op maandag 26 december 2016 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vind ik wel een zeiknummer tbh.
het nummer van zanger Phil met Giorgio Moroder herken je dan vast ook nietquote:Op maandag 26 december 2016 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even Human geluisterd, zegt me niets.
Ik hwb vannacht 2x the Cats voorbij horen komen.quote:Op maandag 26 december 2016 14:34 schreef Dven het volgende:
Alhoewel hij nu waarschijnlijk gaat klagen dat er te weinig Volendammermuziek in staat.
Gehackt denk ik.quote:Op maandag 26 december 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
NWS / 'Britney Spears overleden'
echt of gehackt?
Nope, Moroder ken ik alleen van Daft Punk.quote:Op maandag 26 december 2016 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het nummer van zanger Phil met Giorgio Moroder herken je dan vast ook niet
Nu krijg je dat iedereen nog effe in 2016 wil overlijden zodat ze in het lijstje kunnenquote:Op maandag 26 december 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
NWS / 'Britney Spears overleden'
echt of gehackt?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2016 14:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had ze vroeger ook echt wel in de platenbak staan
Club van 2016?quote:Op maandag 26 december 2016 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu krijg je dat iedereen nog effe in 2016 wil overlijden zodat ze in het lijstje kunnen
quote:Op maandag 26 december 2016 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nep ja. Geen persalarmen gehad hier.
Ingeschreven bij het ANPquote:Op maandag 26 december 2016 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nep ja. Geen persalarmen gehad hier.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Neee, geen Roxette, kan dat nou niet gewoon uit de lijst vallen?
Dit is gewoon mooiquote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik de radio even op Roxette
Overigens vind ik dit gewoon LEUK
Die sturen tegenwoordig ook voor iedere scheet een persalarmquote:
Je weet hoe deze lijst tot stand komt? Ga dan ergens anders klagen. Bij drie miljoen stemmers, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
alleen andre hazes staat er redelijk vertegenwoordigd (al missen wel een aantal legendarische platen) maar anderen zoals drukwerk of frans bauer staan er niet in'
echt belachelijk
Journalist dus accounts bij ANP AFP Reuters en AP. Superhandig wel je krijgt meteen alerts maar in t geval van George Michael had ik er gisteren 13: van die 4 persbureaus, NOS, AD, NRC, VK, RTL, NU, NYT en The Guardianquote:
eenschquote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik de radio even op Roxette
Overigens vind ik dit gewoon LEUK
Het is hoe het is.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
alleen andre hazes staat er redelijk vertegenwoordigd (al missen wel een aantal legendarische platen) maar anderen zoals drukwerk of frans bauer staan er niet in'
echt belachelijk
Nee, ik heb hier op gestemd, dus dan mag het blijvenquote:Op maandag 26 december 2016 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Neee, geen Roxette, kan dat nou niet gewoon uit de lijst vallen?
De Dijk staat er echt teveel...geen idee hoevaak, maar elke plaat is teveel.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
echt belachelijk
Net als die NOS-alerts. Ook bij die Kerstpreek van WA.quote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Die sturen tegenwoordig ook voor iedere scheet een persalarm
Reutersquote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalist dus accounts bij ANP AFP Reuters en AP. Superhandig wel je krijgt meteen alerts maar in t geval van George Michael had ik er gisteren 13: van die 4 persbureaus, NOS, AD, NRC, VK, RTL, NU, NYT en The Guardian
alsof radio2 dat eerlijk doetquote:Op maandag 26 december 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet hoe deze lijst tot stand komt? Ga dan ergens anders klagen. Bij drie miljoen stemmers, bijvoorbeeld.
Doe jij ook iets met journalistiek dan?quote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Reuters
Word je knettergek van. Van de week helemaal dolgedraaid met iedere quote uit de persconferentie van Poetin.
Sowieso elke quote van AMerikaanse presidenten.quote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Reuters
Word je knettergek van. Van de week helemaal dolgedraaid met iedere quote uit de persconferentie van Poetin.
Open er een topic over.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof radio2 dat eerlijk doet
geen enkel persoon zou bij zijn volle verstand op queen stemmen namelijk. of die drie miljoen waren allemaal dronken tijdens het stemmen
wel mee eens maar is niet echt levensliedquote:Op maandag 26 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Dijk staat er echt teveel...geen idee hoevaak, maar elke plaat is teveel.
quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen enkel persoon zou bij zijn volle verstand op queen stemmen namelijk. of die drie miljoen waren allemaal dronken tijdens het stemmen
Leuk geweest weer.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij ook iets met journalistiek dan?
Tegenwoordig elke tweet van de president elect zelfs. Manmanman.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso elke quote van AMerikaanse presidenten.
Interessant.quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.
Maar je kan je als particulier ook gewoon inschrijven bij zo'n persbureau?quote:Op maandag 26 december 2016 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doe 'wat' met media, maar ben geen journalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |