ze hebben net een lijk uit de gracht gevistquote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren een oudere dame en als ik haar was geweest had ik die echtgenoot (die met die enorme wenkbrauwen)acuut daar achtergelaten en de scheiding aangevraagd. Steeds haar hoofd vastpakken en richting camera draaien...
ja FOK! is ook media hequote:
moderator zijnquote:Op maandag 26 december 2016 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat doette gij in de media?
Ahquote:
Buiten dat ik het bullshit vind, wat als Adele morgen komt te overlijden? En daarna Claudia de Breij?quote:Op maandag 26 december 2016 11:21 schreef Mani89 het volgende:
Deze TT zou de rest van de Top 2000 moeten blijven staan.
quote:
Die mag ook steeds vroeger.quote:
hehe, ik dacht dat hij niet meer zou komenquote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Denk je dat je Charlie Daniels Band?
ik welquote:
er is nog ruimtequote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ik het bullshit vind, wat als Adele morgen komt te overlijden? En daarna Claudia de Breij?
Dan wordt het een extra lange TTquote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ik het bullshit vind, wat als Adele morgen komt te overlijden? En daarna Claudia de Breij?
Dan passen we het aan naar JUICHEN ofzo.quote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gezien. Wat een engnek was dat..quote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren een oudere dame en als ik haar was geweest had ik die echtgenoot (die met die enorme wenkbrauwen)acuut daar achtergelaten en de scheiding aangevraagd. Steeds haar hoofd vastpakken en richting camera draaien...
Iniequote:Op maandag 26 december 2016 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wordt het een extra lange TT
quote:Op maandag 26 december 2016 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan passen we het aan naar JUICHEN ofzo.
Dan wordt het RIP George en Adele.quote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |