Kost nog geld ook toch?quote:Op maandag 26 december 2016 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt niet meer reserveren dit jaar geloof ik he? Wil ook best langs maar pas ervoor om 3 uur in de rij te gaan staan voor n half uurtje cafe
Volgend jaar met heel FOK! even een feestje bouwen daar.quote:Op maandag 26 december 2016 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt niet meer reserveren dit jaar geloof ik he? Wil ook best langs maar pas ervoor om 3 uur in de rij te gaan staan voor n half uurtje cafe
ik ben VIP dus ik kan zo doorlopen en uuuuuuren blijvenquote:Op maandag 26 december 2016 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je om 01.00 naar binnen gaat mag je tot 03.00 blijven.quote:Op maandag 26 december 2016 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moeten we dan wel een goed uurtje uit kiezenquote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar met heel FOK! even een feestje bouwen daar.
George, ben jij dat?quote:
Jij werkt in de media?quote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben VIP dus ik kan zo doorlopen en uuuuuuren blijven
iedereen met mobieltje voor zich want anders is het topic zo stilquote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar met heel FOK! even een feestje bouwen daar.
Je moeder op een kinderfietsquote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben VIP dus ik kan zo doorlopen en uuuuuuren blijven
gisteren een oudere dame en als ik haar was geweest had ik die echtgenoot (die met die enorme wenkbrauwen)acuut daar achtergelaten en de scheiding aangevraagd. Steeds haar hoofd vastpakken en richting camera draaien...quote:Op maandag 26 december 2016 11:38 schreef Nizno het volgende:
Ho Ho nee ik niet., 2 meiden die net niet in beeld wilden!
jaquote:
Als het op NPO3 is ofzo.quote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Lamabal het volgende:
M
[..]
Moeten we dan wel een goed uurtje uit kiezen
hahahahahahahahahaaquote:Op maandag 26 december 2016 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren een oudere dame en als ik haar was geweest had ik die echtgenoot (die met die enorme wenkbrauwen)acuut daar achtergelaten en de scheiding aangevraagd. Steeds haar hoofd vastpakken en richting camera draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |