dat is het ook.quote:Op maandag 26 december 2016 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat George Michael dood is.
Ik had gewoon mijn radio in mijn nachtkastje aangelaten en hoorde Gerard Jamiroquai aankondigen dus ook rond half 8 wakker schat ik.quote:Op maandag 26 december 2016 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was rond 7:27 wakker, had er ook uit moeten gaan
ze schaamt zich niet voor haar lichaam. Prima toch?quote:
Het ziet er wel vrij ongezond uit.quote:Op maandag 26 december 2016 08:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze schaamt zich niet voor haar lichaam. Prima toch?
dat krijg je ervan als je lijstloos luistertquote:Op maandag 26 december 2016 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt liedjes gemist waarvan ik denk "HOE STAAT DIE ZO LAAG?!?!!!!"
zoals:
Sgt Peppers LHCB
Babooshka
Lord of the Ages
ook wel een aardig uurtje gemist zojuisthad echt eerder op moeten staan
Ja, toen ik voor het eerst op de wekker keek was het 7:27.quote:
ach in de middeleeuwen zagen ze er massaal zo uit, toen hoorde je daar niemand over zeiken.quote:Op maandag 26 december 2016 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ziet er wel vrij ongezond uit.
Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gangquote:Op maandag 26 december 2016 08:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je lijstloos luistert
Toveren gemistquote:Op maandag 26 december 2016 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt liedjes gemist waarvan ik denk "HOE STAAT DIE ZO LAAG?!?!!!!"
zoals:
Sgt Peppers LHCB
Babooshka
Lord of the Ages
ook wel een aardig uurtje gemist zojuisthad echt eerder op moeten staan
Er zijn er meerdere?quote:Op maandag 26 december 2016 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel leuk die pokemon liedjes
[ afbeelding ]
Niks mis mee idd.quote:Op maandag 26 december 2016 08:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze schaamt zich niet voor haar lichaam. Prima toch?
Volbeat, Beth Ditto, het kan niet opquote:
tja... zo zullen we er nog veel voorbij zien komen.quote:
Had in 2005 al een hersenbloeding. Niets aan overgehouden.quote:
Hoe moet ik dat zien, die zitten achter de spelletjes, of onder de tekenfilm?quote:Op maandag 26 december 2016 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat, Beth Ditto, het kan niet op
Ja, die crash verbaasde mij ook nogal.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even opgezocht, Sgt Peppers stond 2 jaar geleden nog 1000 plaatsen hoger.
Dat zijn namen van pokemon.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien, die zitten achter de spelletjes, of onder de tekenfilm?
zolangzamerhand krijg je toch het idee dat in je jongere jaren heeeeeeel veeeeeel drugs nemen gezond is. Zie Keith, zie Iggy.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had in 2005 al een hersenbloeding. Niets aan overgehouden.
Ik denk dat 2016 pas het begin isquote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... zo zullen we er nog veel voorbij zien komen.
Ook omdat ie in het Beatlerampjaar 2014 juist nauwelijks gezakt wasquote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die crash verbaasde mij ook nogal.
voelt zich ineens erg oud.quote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn namen van pokemon.
Ow, die dacht dat die Pickachu enzo hetenquote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn namen van pokemon.
wat ga je maken?quote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen muziekliefhebbers. Billy Paul is een fijne artiest om mee wakker te worden. Straks lekker koken voor het bezoek. Heb er zin an.
Ja, ook. Maar er zijn er een stuk of 800.quote:Op maandag 26 december 2016 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die dacht dat die Pickachu enzo heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |