tja... zo zullen we er nog veel voorbij zien komen.quote:
Had in 2005 al een hersenbloeding. Niets aan overgehouden.quote:
Hoe moet ik dat zien, die zitten achter de spelletjes, of onder de tekenfilm?quote:Op maandag 26 december 2016 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat, Beth Ditto, het kan niet op
Ja, die crash verbaasde mij ook nogal.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even opgezocht, Sgt Peppers stond 2 jaar geleden nog 1000 plaatsen hoger.
Dat zijn namen van pokemon.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien, die zitten achter de spelletjes, of onder de tekenfilm?
zolangzamerhand krijg je toch het idee dat in je jongere jaren heeeeeeel veeeeeel drugs nemen gezond is. Zie Keith, zie Iggy.quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had in 2005 al een hersenbloeding. Niets aan overgehouden.
Ik denk dat 2016 pas het begin isquote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... zo zullen we er nog veel voorbij zien komen.
Ook omdat ie in het Beatlerampjaar 2014 juist nauwelijks gezakt wasquote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die crash verbaasde mij ook nogal.
voelt zich ineens erg oud.quote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn namen van pokemon.
Ow, die dacht dat die Pickachu enzo hetenquote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn namen van pokemon.
wat ga je maken?quote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen muziekliefhebbers. Billy Paul is een fijne artiest om mee wakker te worden. Straks lekker koken voor het bezoek. Heb er zin an.
Ja, ook. Maar er zijn er een stuk of 800.quote:Op maandag 26 december 2016 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die dacht dat die Pickachu enzo heten
jij kent ze allemaal uit je hoofd?quote:Op maandag 26 december 2016 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar er zijn er een stuk of 800.
Zie Willie Nelson, die rookt elke dag nog een paar jointjes en is 83 jaar. Als je langs zijn toerbus loopt is het net alsof je in Amsterdam loopt qua lucht.quote:Op maandag 26 december 2016 08:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolangzamerhand krijg je toch het idee dat in je jongere jaren heeeeeeel veeeeeel drugs nemen gezond is. Zie Keith, zie Iggy.
Daarvoor zong ie ook al zo?quote:Op maandag 26 december 2016 08:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had in 2005 al een hersenbloeding. Niets aan overgehouden.
Alleen degene die hetzelfde heten als bands etc waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kent ze allemaal uit je hoofd?
Nee, maar van de eerste 500+ weet ik wel dat het pokemon zijn als je de naam noemtquote:Op maandag 26 december 2016 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kent ze allemaal uit je hoofd?
ehm, gestoomde hapjes, verse soep en de vulling voor vier soorten wraps. En ik ga nog wat bakken voor na.quote:
Ik ken er eentjequote:Op maandag 26 december 2016 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar van de eerste 500+ weet ik wel dat het pokemon zijn als je de naam noemt
dat bedoel ik... ik vind dat wel mooi eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 08:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie Willie Nelson, die rookt elke dag nog een paar jointjes en is 83 jaar. Als je langs zijn toerbus loopt is het net alsof je in Amsterdam loopt qua lucht.
quote:Op maandag 26 december 2016 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar van de eerste 500+ weet ik wel dat het pokemon zijn als je de naam noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |