Mooi hè, die falsetto.quote:
Ach jij weet toch ook dat Lush, Bauhaus, etc, bands zijn als je het hoort? Is niet echt anders. Is allemaal passief actief als je die spellen hebt gespeeld.quote:
Ach, dat heb ik met al die monsters uit Runescape of automerken+modellen. Dat zijn dingen die vanzelf gaan.quote:
die bands ken ik wel, maar ik ken maar 1 pokemon...quote:Op maandag 26 december 2016 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach jij weet toch ook dat Lush, Bauhaus, etc, bands zijn als je het hoort? Is niet echt anders. Is allemaal passief actief als je die spellen hebt gespeeld.
De eerste 150 ken ik wel op volgorde (erg leuke hobby![]()
!!! ), maar er post iemand in de reeks die verder komt dan ik
Ja, en jij hebt die spellen dus nooit gespeeld.quote:Op maandag 26 december 2016 08:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
die bands ken ik wel, maar ik ken maar 1 pokemon...
nee daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 26 december 2016 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt die spellen dus nooit gespeeld.
Je bent nooit te oud voor een goeie game.quote:
bedankt... ik denk in plaatjesquote:Op maandag 26 december 2016 08:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik duik ondertussen even onder de douche.
Arcade Fire was fantastisch die dag!quote:Op maandag 26 december 2016 08:22 schreef Dagoduck het volgende:
Arcade Fire, de band die ik niet live heb gezien omdat ik vooraan ging staan bij Metallica (geen spijt van gehad trouwens). Maar wat een onweer kregen we toen over ons heen
[ afbeelding ]
Die lucht was verdomme groenNee, ik ken degene op de foto niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |