Doe mij deze maarquote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jealous Guyal is het origineel natuurlijk beter
Ik vind dat ook geen gelukkige combinatie. Eva vind ik tot nu toe de uitzondering.quote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze dat niet bij een regionale omroep gaan doen?
Vrouwen en radio
John.quote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jealous Guyal is het origineel natuurlijk beter
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef zorro28 het volgende:
Vind deze versie eigenlijk beter dan het origineel
Zet ook even wat extra AED's bij Elton.quote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Slobeend het volgende:
Extra bewaking de komende dagen bij McCartney en Dylan aub.
Dan zal volgend jaar ook wel voor hem het Lemmy-effect gelden.quote:Op maandag 26 december 2016 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
BREAKING> GEORGE MICHAEL OVERLEDEN
Ik ben het helemaal met je eens. Bryan Ferry was zoooo cool en heeft zoveel warmte in zijn stem.quote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef zorro28 het volgende:
Zeg, hou eens op met je muzikale wijsheidquote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef zorro28 het volgende:
Te laat, of te vroeg overleden...quote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal volgend jaar ook wel voor hem het Lemmy-effect gelden.
Doodgaan tijdens de top 2000 en elk uur in het nieuws komen, zodat het jaar erop zijn platen stijgen.
Het oude werkquote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke blijkbaar ben ik de enige die de Lennon versie 'gewoon' beter vindt..
Maar ik heb ook niet zoveel met Roxy Music. Ik wil er wel in proberen te komen. Welk album raden jullie aan?
Kijk Live at The Apollo en je bent om...echtquote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke blijkbaar ben ik de enige die de Lennon versie 'gewoon' beter vindt..
Maar ik heb ook niet zoveel met Roxy Music. Ik wil er wel in proberen te komen. Welk album raden jullie aan?
hoog tijd dat zijn beste liedje erin komt: Praying for timequote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal volgend jaar ook wel voor hem het Lemmy-effect gelden.
Doodgaan tijdens de top 2000 en elk uur in het nieuws komen, zodat het jaar erop zijn platen stijgen.
daccht serieus dat hij ouder wasquote:
Net als Lemmy dus. Ace of Spades staat dit jaar ook ontzettend hoog. Helaas hebben Whorehouse Blues of Overkill het niet geredquote:
Inderdaad, alles wat op wikipedia staat is waarquote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef Paul het volgende:
Shit z'n wiki is aangepast, dan zal het wel zo zijn
Ik ook wel iets, want herinner me dansend op Wham als klein jongetje, en hij is dus maar 1 jaar ouderquote:
quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef peaceman het volgende:
Ik ben zwaar uit mijn hum nu. en ik was zo vrolijk
Eveline de Bruijn, meen ik.quote:
Zangtechnisch is George Michel zo goed he.... pfffquote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook wel iets, want herinner me dansend op Wham als klein jongetje, en hij is dus maar 1 jaar ouder
Ik ben ook een beetje ontstemd jaquote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef peaceman het volgende:
Ja, ik dus ookquote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het ook niet echt een U2-nummer.quote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had er echt uit gemogen van mij.
Kan niet meer naar niemandalletjes luisterenquote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef peaceman het volgende:
Ja ik vind het gewoon bagger, eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een U2-nummer.
Bono is een man toch?quote:
Zo kun je zelf de halve wereld doodverklaren als je wil.quote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef Paul het volgende:
Shit z'n wiki is aangepast, dan zal het wel zo zijn
quote:Op maandag 26 december 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had er echt uit gemogen van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |