Baker?quote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu die andere George. Die ons ook al een tijdje heeft verlaten.
ik ook, maar daarna kreeg ik smaak. Maar zijn stem bleef altijd goed.quote:
Wel echt gewoon 'n hele grote meneerquote:
Kabelradio.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Op welke zender is het nu? Cultura heeft pianomuziek. Kom net weer thuis.
Ze kon ook moeilijk pratenquote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen peaceman.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wel echt gewoon 'n hele grote meneer
Radio 2.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Radio 2.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Eensquote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik trouwens een ERG goed liedje![]()
quote:
doorgestoken kaartquote:
Zo opt niveau dat je behoefte hebt om al je vrienden te appen,..quote:
Nelis Jong ook svp. En Mick.quote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Slobeend het volgende:
Extra bewaking de komende dagen bij McCartney en Dylan aub.
Mja..quote:
Evelien presenteert al heel lang op de radio hoor, ze heeft ook nog vroeger op 3FM gezeten zelfsquote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Normaal kondigt Evelien katten die uit een boom gered moesten worden aan, dan is dit wel andere koek
Twitter ook gelezen dus? Zag hem al op DIWMOTZquote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
en ik maak net nog dit topix
ONZ / Last Christmas, I gave you my heart...
Ja, dat snap ik. Maar ik dacht dat het TV-gedoe ook gewoon de klok rond was.quote:
Ja het deed haar duidelijk wel veel.quote:
nou mijn vrolijke stemming is wel weg ja.quote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zo opt niveau dat je behoefte hebt om al je vrienden te appen,..
Kan ze dat niet bij een regionale omroep gaan doen?quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Normaal kondigt Evelien katten die uit een boom gered moesten worden aan, dan is dit wel andere koek
Da's geen nieuws aankondigenquote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Evelien presenteert al heel lang op de radio hoor, ze heeft ook nog vroeger op 3FM gezeten zelfs
neequote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jealous Guyal is het origineel natuurlijk beter
quote:Op maandag 26 december 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jealous Guyal is het origineel natuurlijk beterveel minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |