precies zo is het en daar mogen we best even van balen een GVD denken.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een hele goede zanger, het was alleen mijn muziek niet echt maar je kunt niet ontkennen dat het gewoon een grote meneer was.
Ja maar een IS typo komt daar wel tot zijn rechtquote:
Hij was echt veruit de bestequote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Stak er met kop en schouders bovenuit bij dat concert
Beter luisterenquote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat was zn hoogste notering kennelijk. Ergo: marginale zanger
De Top 2000 wacht op niemand, Bohemian Rhapsody is nog ver, ditdatquote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze iig een minuut stilte houden bij Faith morgenmiddag.
Hopelijk passen ze niet teveel aan though, the show must go on enzo...
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat George is overleden omdat dit plaatje wat echt niet grappig is overal circuleert:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat George is overleden omdat dit plaatje wat echt niet grappig is overal circuleert:
[ afbeelding ]
Ja, maar in de Tour wachtten ze ook steeds op Froome, dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Top 2000 wacht op niemand, Bohemian Rhapsody is nog ver, ditdat
Daar zorgt Stenders wel voor in zijn uurtjequote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Zou wel mooi zijn als ze iig een minuut stilte houden bij Faith morgenmiddag.
Hopelijk passen ze niet teveel aan though, the show must go on enzo...
Wat slechtquote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Baker?quote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu die andere George. Die ons ook al een tijdje heeft verlaten.
ik ook, maar daarna kreeg ik smaak. Maar zijn stem bleef altijd goed.quote:
Wel echt gewoon 'n hele grote meneerquote:
Kabelradio.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Op welke zender is het nu? Cultura heeft pianomuziek. Kom net weer thuis.
Ze kon ook moeilijk pratenquote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen peaceman.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wel echt gewoon 'n hele grote meneer
Radio 2.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Radio 2.quote:Op maandag 26 december 2016 00:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |