* OscarMopperkont haakt inquote:
euh gewoon KUT! geen hoerrrrquote:Op zondag 25 december 2016 13:08 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Uit de goot HOER!
kwam volgens mij rond half 4 vanacht ook nog voor bij
Het is KUT.... niet hoerquote:Op zondag 25 december 2016 13:08 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Uit de goot HOER!
kwam volgens mij rond half 4 vanacht ook nog voor bij
En dat van een nagenoeg volle Duitser.quote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
"Koning roept op tot redelijkheid".
Nederlandser wordt het niet.
schijnt dat ze tegenwoordig hoer roepen, hoor het hier naast me ook. Blijkbaar is kut niet erg genoeg meer..quote:
Mijn grap gaat de mist inquote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendin kreeg een push-up bericht (zo noemde ze het zelf) van de NOS met de tekst.
ja het is idd niet zo mistelijk vandaagquote:
Was afgelopen weekend in een kroeg waar ze het nummer draaiden en daar werd inderdaad HOER geroepen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt dat ze tegenwoordig hoer roepen, hoor het hier naast me ook. Blijkbaar is kut niet erg genoeg meer..
push up?quote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendin kreeg een push-up bericht (zo noemde ze het zelf) van de NOS met de tekst.
Niet haten op Hazes. Excuses niet nodig.quote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Al geboren en getogen Amsterdammer wil ik even melden dat dit kut muziek is.
Mijn oprechte excuus voor deze man...
Nu dus gespannen aan het luisteren naar Willem Bier?quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Jouw post herinnert me er pas aan dat dat vandaag ook nog uitgezonden wordt/werd.
Nee in het ziggodome was dat ook tijdens holland zingt hazesquote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend in een kroeg waar ze het nummer draaiden en daar werd inderdaad HOER geroepen.
Was wel een Rotterdams café, weet niet of dat uitmaakt.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Als geboren en getogen Amsterdammer wil ik even melden dat dit kut muziek is.
ja dat zei zequote:
dank je.quote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat waardeer ik nou.quote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Maar verder is ze wel lief toch?quote:
soms...quote:
Publiek is gemiddeld wel een halve eeuw op Aard'?quote:Op zondag 25 december 2016 13:10 schreef female81 het volgende:
2 Brothers en de Beastie Boys, beiden behoorlijk dansbaar, doen niks met de mensen op tv. Nu worden ze opeens wakker.
Ik hoorde het net zachtjes op de radioquote:
Ik kijk RT.quote:Op zondag 25 december 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je naar een nabeschouwing van een kersttoespraak kijken?
tis niet zomaar sinds september niet meer relatievriendin maar gewoon vriendinquote:
is goed zolang de Rotterdammers in dit topic maar afstand nemen van Gerard Cox en Lee Towersquote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |