dat was net in t nieuwsquote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Jouw post herinnert me er pas aan dat dat vandaag ook nog uitgezonden wordt/werd.
hij had het over dat mensen zich niet gehoord voelen,... hopelijk dat het kabinet ook luistert dusquote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Jouw post herinnert me er pas aan dat dat vandaag ook nog uitgezonden wordt/werd.
Net af.quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
André Hazes.
Ik luister nog liever dotan of Coldplay
Geen idee, ik heb hem niet gehoord.quote:Op zondag 25 december 2016 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had het over dat mensen zich niet gehoord voelen,... hopelijk dat het kabinet ook luistert dus
Jezusquote:
Veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
Sushi gereed....klaar maken voor vertrek...veel plezier iedereen
"Koning roept op tot redelijkheid".quote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef Ferdo het volgende:
Ook een kersttraditie: de kersttoespraak van Willem-Alexander compleet aan me voorbij laten gaan.
Je kan ook overdrijvenquote:
vriendin kreeg een push-up bericht (zo noemde ze het zelf) van de NOS met de tekst.quote:
Dotan heeft toch ook maar 1 nummer?quote:Op zondag 25 december 2016 13:06 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Serieus?
Fucking Coldplay met hun autotune muziek.
En dotan is leuk.. Maar ook maar voor 1 nummer.
Die matige woordgrap maak ik ook altijdquote:Op zondag 25 december 2016 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendin kreeg een push-up bericht (zo noemde ze het zelf) van de NOS met de tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |