NOG ZOIETS!quote:Op zondag 25 december 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
André Hazes om het uur te openen, genot.
1 kerst hit schrijvenquote:
Klopt, alleen 'de tunequote:Op zondag 25 december 2016 13:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels echt weggezuiverd, hé?
Zat gisteravond op BBC Four te kijken naar de TOTP-kerstspecial. Daar kwamen er weer de nodige langs. Zag later ergens voor het eerst in mijn leven de video bij Driving Home for Christmas, al heeft Chris Rea wel meer gedaan natuurlijk. Ik draai onderweg naar het werk nog altijd met veel plezier Road to Hell bijvoorbeeld.quote:
Het echte kerstgevoelquote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef Ferdo het volgende:
Ook een kersttraditie: de kersttoespraak van Willem-Alexander compleet aan me voorbij laten gaan.
ow kijk dus het ligt niet aan de snelheid maar aan je poesquote:
ik ga meebrullen, UIT DE GOOT KUT!quote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
André Hazes.
Ik luister nog liever dotan of Coldplay
fijne dag!quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
Sushi gereed....klaar maken voor vertrek...veel plezier iedereen
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
* OscarMopperkont doet meequote:
wekker zettenquote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Eén van mijn all time favorites komt op 31 december om 5 uur 's ochtends
quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
Jouw post herinnert me er pas aan dat dat vandaag ook nog uitgezonden wordt/werd.quote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef Ferdo het volgende:
Ook een kersttraditie: de kersttoespraak van Willem-Alexander compleet aan me voorbij laten gaan.
Veel Kerstgenot!quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Bugno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |