Hier ookquote:
Ik heb dit nu al een paar keer op verschillende plaatsen gelezen maar er gaat me geen bel rinkelen.quote:
of zijn moeder...quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de Gijs 2000 natuurlijk. Alles in het leven van Gijs draait om Gijs.
quote:
Mannenhumor.quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al een paar keer op verschillende plaatsen gelezen maar er gaat me geen bel rinkelen.
Dat is een man die hygiëne niet in zijn woordenboek zet. Lekker laten waaien.quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al een paar keer op verschillende plaatsen gelezen maar er gaat me geen bel rinkelen.
Onzin. Dikke onzin.quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de Gijs 2000 natuurlijk. Alles in het leven van Gijs draait om Gijs.
Dat was wel een klein foutje ja.quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Rudy Mackay was die ene van de Beastie Boys ook dit jaar overleden
quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt me ook totaal niets.quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand al gekeken hoe vaak hij Bløf moet draaien?quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef F.Begbie het volgende:
Nu al veel klagers over praten en door intro's heen.
Robbie Stenderskomt er nog aan
Ik ken ook die man heul niet.quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
RTV NHquote:
Gestorven aan salmonella? E coli?quote:
Nee, alleen of ie I Will Always Love You weer had en dat was niet zoquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft iemand al gekeken hoe vaak hij Bløf moet draaien?
Babyboomers hebben geen ritme.quote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef female81 het volgende:
Wat zijn ze in dat café stijf. Er staat leuke muziek op, mensen. Het lijkt wel alsof er daar een Knuffelrock-cd op staat.
Ze hebben in dat cafe stiekem alleen maar Coldplay op staan.quote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef female81 het volgende:
Wat zijn ze in dat café stijf. Er staat leuke muziek op, mensen. Het lijkt wel alsof er daar een Knuffelrock-cd op staat.
Het wordt ook pas leuk als het in de late avond zit. Dan zijn de wijntjes en biertjes meester gemaakt en gaan ze op de tafels staan voor Wake Me Up Before You Go Go.quote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef female81 het volgende:
Knuffelrockquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef female81 het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben in dat cafe stiekem alleen maar Coldplay op staan.
En daarna Ruud de Wild. Ben benieuwd.quote:Op zondag 25 december 2016 12:31 schreef F.Begbie het volgende:
Nu al veel klagers over praten en door intro's heen.
Robbie Stenderskomt er nog aan
Nee dat niet,maar wel een fijnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |