Op tv ook.quote:
Ahquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch het verkeerde nummer? Hou me vast staat in mijn lijst?
die eerste twee albums van Blof waren prima te pruimen.quote:Op zondag 25 december 2016 11:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik overdreef een beetje , 1.mooie dag,2.dichtrrbij dan ooit 3.lirfs uit Londen
voor SR had ze al gedaan..quote:
Heeft Radiohead ook 4'33 gecoverd?quote:Op zondag 25 december 2016 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt het ook omdraaien.. hadden ze maar de betere nummers in de lijst moeten stemmen. Zo staan wmb ook de verkeerde nummers van Radiohead in de lijst.
owwww okequote:
Maar dat is toch smaak gebonden? Ik vind Politik dus wel mooi.quote:Op zondag 25 december 2016 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt het ook omdraaien.. hadden ze maar de betere nummers in de lijst moeten stemmen. Zo staan wmb ook de verkeerde nummers van Radiohead in de lijst. Maar ach.. ik lig er niet wakker van. Nederland heeft een matige smaak.
quote:Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nee, neeeeeeeeeeeeeeeeeee!
precies. daarom vind ik het jammer, maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 25 december 2016 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook niet zo gek natuurlijk, ten tijde van Computer waren ze een stuk populairder... daarna is alleen Pyramid Song nog een hitje geweest.
Die heeft leuk uitzicht gehad dan.quote:Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Was er stiekem toch een huisgenoot thuis
DAN BLIJF IK NOG EVENquote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEEE NEEEE JE HOEFT NIET TE GAAN SCHAT
het 1ste waarschijnlijkquote:Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef Uccie het volgende:
Maar de vraag is.....draait hij verkeerd of klopt het op de lijst niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |