quote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Anders gaat George Michael ook nog even dood dit jaar...
MUZ / George Michael overleden
Het was zijn last christmasquote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maar hij heeft wel z'n hart gedoneerd...quote:Op maandag 26 december 2016 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was zijn last christmas
Moet uitgeslapen naar de kabouters straksquote:
Om met Mad te spreken: niets moet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Moet uitgeslapen naar de kabouters straks
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aanquote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Om met Mad te spreken: niets moet.
Doe je kerstsokken in je sandalen aan, ook fout...quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aan![]()
quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aan![]()
Neuh, ik ga gekleed in een keurig doch comfortable jurkjequote:
Fijn dat de avond toch zo geslaagd wasquote:Op maandag 26 december 2016 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je kerstsokken in je sandalen aan, ook fout...
Voel me weer redelijk, hoewel ik vannacht mw. MM heb wakker gehouden met mijn geblaf.
Maar het laatste avondmaal was fantastisch.
Na afloop cadeautjes aan de restauranteigenaren gegeven, als dank voor vele jaren top eten, ambiance en alles. Wordt afzien zonder hen...
quote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
het jaar is nog niet omquote:Op maandag 26 december 2016 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja, gvd!!!
Wat is dit een ontiegelijk KUTjaar wat het overlijden van beroemdheden betreft!
Heeft de Godmother nog plannen dan?quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 weet waar je huis woont![]()
maar laat ik maar voor de lieve vrede gaanquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 10:37 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
maar laat ik maar voor de lieve vrede gaan
Gelukkig is het bijna 2017, dan kunnen ze in dat jaar weer sterven...quote:Op maandag 26 december 2016 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja, gvd!!!
Wat is dit een ontiegelijk KUTjaar wat het overlijden van beroemdheden betreft!
ik kan dat niet hoor, met 2 accounts tegelijkquote:Op maandag 26 december 2016 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer kom je dat paardenhoofd onderhand eens halen dan.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan dat niet hoor, met 2 accounts tegelijkzat al als Godmother in het top 2000 topic te posten.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan dat niet hoor, met 2 accounts tegelijkzat al als Godmother in het top 2000 topic te posten.
gaat daar zo snel dat ze het niet doorhaddenquote:Op maandag 26 december 2016 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geniale reacties daar natuurlijk.
quote:
Wil je het adres van Het Leger des Heils hebben?quote:Op maandag 26 december 2016 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, we hebben tassen vol kerstkadootjes gekregen gisteren, echt heel erg
Heel ergquote:Op maandag 26 december 2016 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, we hebben tassen vol kerstkadootjes gekregen gisteren, echt heel erg
we hadden ongeveer een budget, zelfde als vorig jaar, blijkt mama Symph dat ruim verdriedubbeld te hebben, het hield maar niet op.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hadden ongeveer een budget, zelfde als vorig jaar, blijkt mama Symph dat ruim verdriedubbeld te hebben, het hield maar niet op.
Ik ging naar huis met: Tony chocola, 2 W-Germany vaasjes, 2 halve staatsloten voor de oudejaarstrekking, diverse cosmetica, 2 geweldige kleurtjes nagellak, electrische tandenborstel, philips airfloss en een hapjespan
en wat heb jij zoal gekregen ?quote:
mama symph heeft goed haar best gedaanquote:Op maandag 26 december 2016 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, ik typte ernaast, het waren 3 vaasjes
ik heb nu op 2 na mijn Rien Poortvliet boeken compleetquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
mama symph heeft goed haar best gedaan
Dat dacht ik ook toen ik gisterenochtend vroeg deze reactie gaf in dit topic: MUZ / Noem 3 artiesten die in 2017 zullen komen te overlijden.quote:
Een uur of zes later overleed George Michael.quote:Op zondag 25 december 2016 07:21 schreef Elfletterig het volgende:
Gezien het tempo waarmee artiesten dood neervallen is het niet eens veilig om nu al artiesten te noemen die volgend jaar doodgaan. Laat ze eerst dit rampenjaar maar eens overleven.
quote:Op maandag 26 december 2016 12:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nu op 2 na mijn Rien Poortvliet boeken compleet
2 gave vazen, staatsloten, drop, kaartjes voor de sauna, kaartjes voor een Soldaat uit het Norden, geld
Schandalig verwend dus
Om de kans op verwisseling te verkleinen, moet je gewoon een andere achtergrondkleur kiezen. De mijne is knalrozequote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op maandag 26 december 2016 12:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Om de kans op verwisseling te verkleinen, moet je gewoon een andere achtergrondkleur kiezen. De mijne is knalroze
Veel plezierquote:Op maandag 26 december 2016 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
Goed idee
* just me gaat afsluiten en zo op weg naar kabouterland
tot vanavond laters
have funquote:Op maandag 26 december 2016 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
Goed idee
* just me gaat afsluiten en zo op weg naar kabouterland
tot vanavond laters
wel heel erg tofquote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat vanmiddag onverwacht ineens in het kerstcircus.
En ik heb me meer vermaakt dan ik vooraf had verwacht...
hoe moet je show heten zet ik je eropquote:Op maandag 26 december 2016 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
MAg ik om 23:00 2 uurtjes gaan draaien, of zijn jullie mn stijl zat?
Net thuis en ja ik heb leuke dagen gehadquote:
Hoiquote:Op maandag 26 december 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Net thuis en ja ik heb leuke dagen gehad
quote:
vanavond heerlijk bij mijn dochter gegeten, en vooral de franse kaasjes warenquote:
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:54 schreef just me het volgende:
echt wel hè, was ook wel moe
maar ook te lang naar de top 2000 geluisterd
Heb je gezellige dagen gehad ?
Beter dan goed je huiswerk maken gaat ook niet natuurlijjkquote:Op dinsdag 27 december 2016 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Eerste dag bij oudste broer en schoonzus gegeten en gisteren heel dunnetjes overgedaan bij ouwelui.
Moet eigenlijk nog wat huiswerk maken voor foto cursus, maar weet niet meer wat ik moet doen.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
Beter dan goed je huiswerk maken gaat ook niet natuurlijjk![]()
Even rustig wakker worden, en dan straks 2,5 uur aan de poets, gaat natuurlijk wel door![]()
Kabouter had een tentje van de kerstman gekregen, je kunt wel raden wie zich erin moest proppen om daar thee te drinken
geld moet binnenkomen hè, morgen nog een vriendin op bezoek, donderdag nog poetsen en dan poetsvrij tot volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar is oma goed in.
En klopt.... het leven gaat gewoon verder.
Nice.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:02 schreef just me het volgende:
[..]
geld moet binnenkomen hè, morgen nog een vriendin op bezoek, donderdag nog poetsen en dan poetsvrij tot volgende week vrijdag
Zo vliegt de vakantie wel omquote:
Ik heb "vakantie".quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Zo vliegt de vakantie wel om![]()
heb jij vakantie of moet je gewoon werken ?
neem je laptop op en wandelquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb "vakantie".
Moet morgen en overmorgen bereikbaar zijn.
Dat wil zeggen dat ik als ik van huis zou gaan, laptop mee moet nemen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
neem je laptop op en wandelje hebt je mobiel toch!
Klinkt bijna als: gaat heen en vermenigvuldigt uquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
neem je laptop op en wandelje hebt je mobiel toch!
quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
Beter dan goed je huiswerk maken gaat ook niet natuurlijjk![]()
Even rustig wakker worden, en dan straks 2,5 uur aan de poets, gaat natuurlijk wel door![]()
Kabouter had een tentje van de kerstman gekregen, je kunt wel raden wie zich erin moest proppen om daar thee te drinken
volgens mij staat er ergens in de bijbel neem je bed op en wandelquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt bijna als: gaat heen en vermenigvuldigt u
Geen idee, ik ben niet zo bijbelvast...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij staat er ergens in de bijbel neem je bed op en wandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |