quote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Anders gaat George Michael ook nog even dood dit jaar...
MUZ / George Michael overleden
Het was zijn last christmasquote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maar hij heeft wel z'n hart gedoneerd...quote:Op maandag 26 december 2016 01:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was zijn last christmas
Moet uitgeslapen naar de kabouters straksquote:
Om met Mad te spreken: niets moet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Moet uitgeslapen naar de kabouters straks
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aanquote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Om met Mad te spreken: niets moet.
Doe je kerstsokken in je sandalen aan, ook fout...quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aan![]()
quote:Op maandag 26 december 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
gaat wel lachen worden, opa en oma engeland hadden gisteren hele foute kersttruien aan![]()
Neuh, ik ga gekleed in een keurig doch comfortable jurkjequote:
Fijn dat de avond toch zo geslaagd wasquote:Op maandag 26 december 2016 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je kerstsokken in je sandalen aan, ook fout...
Voel me weer redelijk, hoewel ik vannacht mw. MM heb wakker gehouden met mijn geblaf.
Maar het laatste avondmaal was fantastisch.
Na afloop cadeautjes aan de restauranteigenaren gegeven, als dank voor vele jaren top eten, ambiance en alles. Wordt afzien zonder hen...
quote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
het jaar is nog niet omquote:Op maandag 26 december 2016 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja, gvd!!!
Wat is dit een ontiegelijk KUTjaar wat het overlijden van beroemdheden betreft!
Heeft de Godmother nog plannen dan?quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 weet waar je huis woont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |