SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sJuin uit Eigen Tuin!
Smakelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hamburgers.... nom nom
Vandaar mijn stilte net
Dank uquote:
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hamburgers.... nom nom
Vandaar mijn stilte net
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.
Ik hoorde niks dankzij de afzuigkapquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanvalquote:
quote:
Maar stabiel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanval
Ik had het gelezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanval
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het hele dierenbos komt vanavond langs, geloof ik...
Mijn katten kijken mij aan van; "Wie de neuk zijn deze Justin Biebers?"quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn katten kijken mij aan van; "Wie de neuk zijn deze Justin Biebers?"
Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.quote:
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het hele dierenbos komt vanavond langs, geloof ik...
Als de Muis van huis is, dansen de katten daar op tafel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
De katten van Muis worden ook altijd een beetje nerveuzer bij het horen van deze deuntjes.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.
Boney Mmmmmm?quote:
Deze.quote:
Het sadisme op FOK! kent geen grenzen zo rond de kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.
Zegquote:
Hoi Kerstbal.quote:
Is het die, nee dat ben ikquote:
just me is ook een kerstbal.quote:
schaam me er niet voorquote:
1997.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Xerox, dus dit nummer is een jaar of 25-30 oud?
Of christmas in heaven van monty python.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of christmas in heaven van monty python.
quote:
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raarquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
soms moet je niet op de titel of inhoud lettenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raar
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet er ook nog wel eentje van Eazy-E maar die is zelfs te slecht om Vout te noemen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Het zit je wel dwars hè?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat even sociaal doen op kerstavond bij de buurvrouw
fijne kerstavond en tot morgen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb voor het begin van mijn show woensdag gekozen voor Master P ipv Eazy-E en ik ben echt geen liefhebber van Master P.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
have funquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hè?![]()
Had hem echt niet gedraaid als ik wist dat je nog moest eten.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voor
Afroman heb ik er 2 van.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en als je het dan nog fouter wilt hebben kun je altijd nog het kerstalbum van de Ying Yang Twins danwel Afroman aanschaffen.
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Indienen bij de Godmother van Radio 49 graag.
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:
Ich weiss schon bescheid.
Die duitsers altijd met hun paardenhoofden, 70 jaar geleden was dat wel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
Deze of de vorige?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
quote:
quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet wie dat was.quote:
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft die ene nepitaliaan geen kerstnummer gemaakt?
Dingetje?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mamaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Ah...... Franky Boy.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mama
Fout zit je sowieso....quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom vond ik dat dan een sandra en anders nummer?
U is correct.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En dit is zeker geen speedy gonzales.
quote:
Tjoend.quote:
Slaap lekker.quote:
Dat is te vout.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En handjes boven de dekens hè?
Nou ben benieuwd. De herrie staat inmiddels aanquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tjoend.
Nog een kwartiertje kun je meepikken.
Of het moet zijn dat verlenging gewenst is.quote:
quote:
ToT.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:48 schreef Tuned22 het volgende:
Als er iemand een kerstkransje wilheb zojuist 10 pakken gekregen
Ow.... dan met chocolade.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Alleen koekjes, van die greinerdingen en met chocolade
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh ToT is er ook, dan durf ik zelfs voor een half uur verlenging te stemmen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Graag, en daarna wil ik wel een uurtje oid.
Dan in de USB poort.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Tuned22 het volgende:
Oké.... ik prop ze in de cd-rom lade en klik op 'invoeren'![]()
Oow, ik héb geen cd-rom
Dat is net te snel en je kunt me ook van 23:30 tot 1 neer zetten..quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Shownaam in gedachten?
Je mag ook al om 23.00 uur als je wil hoor?(Anders weet ik niet of ik nog mee kan luisteren.
)
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is net te snel en je kunt me ook van 23:30 tot 1 neer zetten..
quote:
Zo is het maar net.quote:
Ik ook.quote:
Wie luistert dat dan ook?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
Kerstliedjes....ik zei gisteren in het restaurant tegen mijn vriendin: "1 van de meest gedraaide liedjes met Kerst is Driving home for christmas."
Ik had echt dat laatste woord NET uit m'n strot geperst en dat nummer begon op de radio!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rafeiro_do_Alentejoquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Is dat een Mastin Espanol, jouw UI?
Ik hoorde de jingle er niet tussendoor komen, en na een stuk of 12 nummers begon de eerste weer, dus gewoon een CD, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:05 schreef Tuned22 het volgende:
Hadden ze Sky radio aan? De godganse dag Chris Rea en consorten
Er zijn nog mensen die casual kerstmuziek waarderen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:05 schreef Tuned22 het volgende:
Hadden ze Sky radio aan? De godganse dag Chris Rea en consorten
Das nog erger dan Skyquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde de jingle er niet tussendoor komen, en na een stuk of 12 nummers begon de eerste weer, dus gewoon een CD, lijkt me.
Grappigquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rafeiro_do_Alentejo
Als je 50 kilo had gewogen had ik je wel wat flappies opgestuurd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weeg alleen iets meer dan die 50 kilo
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die casual kerstmuziek waarderen.
Oeh ik weeg 50 kilo hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je 50 kilo had gewogen had ik je wel wat flappies opgestuurd.
quote:
Yow!quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Weet 2 mensen die ze zo uit het jasje halen. Zelf kan ik het niet though.
Was tijdje terug wel leuk, haas aan een geïmproviseerd spit met tekst erbij dat het zn kat was.
Veel reacties
Welkom Paul.quote:
Het verschil schijn je bijna niet te kunnen zien als ze gevild zijn.quote:
Verzoekjes op de site werken niet als een dj draait.quote:
Is elke keer weer raak met hem!quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Verzoekjes op de site werken niet als een dj draait.
Insgelijksquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb afgelopen nacht bar slecht geslapen en dat moet ik nu bezuren. Ik ga het niet langer volhouden om wakker blijven, dus ik haak af.
Vout, bedankt. Veel plezier met het restant en met PaRo straks.
Iedereen prettige kerstdagen
Bedankt voor het luisteren, en slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb afgelopen nacht bar slecht geslapen en dat moet ik nu bezuren. Ik ga het niet langer volhouden om wakker blijven, dus ik haak af.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
Maar goed dat Just me er niet meer is
toch?
Tail.quote:
Komt omdat alle Fokkers lonely with christmas zijnquote:
Zal ik de dienst leiden?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Lijkt wel een kerk op kerstavond
Geen wijn hier hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Lijkt wel een kerk op kerstavond
De smurfen!quote:
quote:
Schot voor open doelquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En ik begon je net een beetje aardig te vinden.
Speedcore dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nu zo een overdosis dat ik geen zin meer om kerstmuziek te gaan draaien.
Ik heb net de Josti Band nog even klaar staan.quote:
Ook prima, beter dan Broederliefdequote:Op zaterdag 24 december 2016 23:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb net de Josti Band nog even klaar staan.
Zo laag ga ik ook niet zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook prima, beter dan Broederliefde
Pluk een roos.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:30 schreef Paul het volgende:
HALLO WAAROM KAP JE DAT NUMMER AF
IK BEN NU ECHT BOOS
Thanks!quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En ik begon je net een beetje aardig te vinden.
Nee ik hoop nergens op, KPOP komt ook vrijwel nooit langsquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hoopte op een General Failure?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:30 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Het is je vergeven omdat je kerstkranskoekjes met chocolade uitdeelde.... maar anders....quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef Tuned22 het volgende:
Ook namens mij Voutvoordat ik direct weer in de onaardig-modus beland
Die heb ik niet gehad!quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat je kerstkranskoekjes met chocolade uitdeelde.... maar anders....
quote:
Waar moet ik heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg![]()
Kan ze nu al niet meer zien eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geen idee, ben chronisch de weg kwijt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
Theo Thee, is e vriendin daar nog? Dan moet je haar dat ook laten horen
Typhoon is daar business as usual toch.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Die reist nu business class een typhoon in.
En nee; dat is geen cryptische omschrijving.
Damn, net de verkeerde dag dusquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Die reist nu business class een typhoon in.
En nee; dat is geen cryptische omschrijving.
Kut, die is lastig te counterenquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Honden mogen geen chocolade dus je had sws al pech
Supertyphoon deze keer, en haar woonplaats is door een supertyphoon tegen de vlakte gegooid een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Typhoon is daar business as usual toch.
quote:
Jeetjequote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Supertyphoon deze keer, en haar woonplaats is door een supertyphoon tegen de vlakte gegooid een paar jaar geleden.
[..]Jah.
Het vliegen zal wel goed komen, hoop alleen dat haar thuis niet te veel schade lijdt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Supertyphoon deze keer, en haar woonplaats is door een supertyphoon tegen de vlakte gegooid een paar jaar geleden.
[..]Jah.
Yumbayeh.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die typhoon is wel de indirecte aanleiding geweest dat we elkaar hebben leren kennen!
Dat komt wel goed; de typhoon komt daar niet in de buurt, maar wel bij de hoofdstad waar ze zal landen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het vliegen zal wel goed komen, hoop alleen dat haar thuis niet te veel schade lijdt.
Hoe dat dan..?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die typhoon is wel de indirecte aanleiding geweest dat we elkaar hebben leren kennen!
Dan komt het 99% zeker wel goed, die radars etc zien tegenwoordig zoveel dat bijna altijd wel uitgeweken kan worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat komt wel goed; de typhoon komt daar niet in de buurt, maar wel bij de hoofdstad waar ze zal landen.
Ze is half Afrikaans en toen de hulpinstanties kwamen om daar te helpen, was eentje daarvan iemand die uit het land van haar vader kwam. Die ging haar opleiding sponsoren en gaf haar een laptop.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan komt het 99% zeker wel goed, die radars etc zien tegenwoordig zoveel dat bijna altijd wel uitgeweken kan worden.
Ahaquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is half Afrikaans en toen de hulpinstanties kwamen om daar te helpen, was eentje daarvan iemand die uit het land van haar vader kwam. Die ging haar opleiding sponsoren en gaf haar een laptop.
We hebben elkaar online leren kennen doordat ze die laptop had.![]()
Haar opleiding heeft ze inmiddels afgerond en ze is nu gediplomeerd om docente te kunnen worden.
Slaapze Ninja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt zover, Paro.
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne nacht nog allemaal.
Toedeloequote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt zover, Paro.
Mijn ogen vallen dicht.
Fijne nacht nog allemaal.
Chillin' in the airquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel ja. Alleen het grappige is dat ze op de heenweg ook door een typhoon problemen kreeg, en daardoor reist ze nu business class!
(Reis verkeerd omgeboekt waarbij de terugreis per ongeluk kwam te vervallen, en als goedmakertje mag ze nu dus business class reizen!)
Ik heb nog nooit BC gevlogen, maar ik ga er wel van uit dat dat ook gewoon kut is als het 16 uur is. Misschien dat je wel lekkerder kan slapen, dat wel.quote:Op zondag 25 december 2016 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het verst dat ik ooit gevlogen heb was naar Spanje, dus een beetje noob op dat vlak.
Het tofste was in een Cessna terwijl mijn pa vloog.
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.quote:Op zondag 25 december 2016 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het verst dat ik ooit gevlogen heb was naar Spanje, dus een beetje noob op dat vlak.
Het tofste was in een Cessna terwijl mijn pa vloog.
Ik zat toen ook nog bij de nooduitgang, dus beenruimte zatquote:Op zondag 25 december 2016 00:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.
Ja dat is ook wel fijn. Maar niet koud aan je benen? Zat daar ook wel eens, kreeg je extra dekentjes van de damesquote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zat toen ook nog bij de nooduitgang, dus beenruimte zat
Geen last van gehad, maar 1,5 uurtje ofzo naar Spanje. Bedenk me net dat ik qua beenruimte wel vaker geluk heb gehad, in de bios achteraan bij het trap pad enzo.quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel fijn. Maar niet koud aan je benen? Zat daar ook wel eens, kreeg je extra dekentjes van de dames
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.quote:Op zondag 25 december 2016 00:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar ben je gelukkig zo. Maar langer dan 4 uur, dan is normaal vliegen ruk vind ik. Als je eenmaal bc gevlogen hebt ben je 'verwend'.
Zelfs EC was me te duur voor alles wat ik wou, ook wel op de verkeerde momenten though, maar iets van 400 euro voor een weekendje Italië of 700 voor een weekendje Noorwegen, dan pas ik uiteindelijk toch maar.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.
Niet? Eerder kreeg je luxe gebakjes, ijs en alles.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bc binnen europa stelt geen ruk meer voor tegenwoordig. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |