SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sPietje Puk en de Plakbandcrisis
Smakelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hamburgers.... nom nom
Vandaar mijn stilte net
Dank uquote:
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hamburgers.... nom nom
Vandaar mijn stilte net
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.
Ik hoorde niks dankzij de afzuigkapquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet ze maar snel op, voordat Vout weer één of ander ranzig nummer instart.
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanvalquote:
quote:
Maar stabiel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanval
Ik had het gelezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Carrie Fisher gister opgenomen in ziekenhuis ivm hartaanval
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het hele dierenbos komt vanavond langs, geloof ik...
Mijn katten kijken mij aan van; "Wie de neuk zijn deze Justin Biebers?"quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn katten kijken mij aan van; "Wie de neuk zijn deze Justin Biebers?"
Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.quote:
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het hele dierenbos komt vanavond langs, geloof ik...
Als de Muis van huis is, dansen de katten daar op tafel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
De katten van Muis worden ook altijd een beetje nerveuzer bij het horen van deze deuntjes.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.
Boney Mmmmmm?quote:
Deze.quote:
Het sadisme op FOK! kent geen grenzen zo rond de kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.
Zegquote:
Hoi Kerstbal.quote:
Is het die, nee dat ben ikquote:
just me is ook een kerstbal.quote:
schaam me er niet voorquote:
1997.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Xerox, dus dit nummer is een jaar of 25-30 oud?
Of christmas in heaven van monty python.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of christmas in heaven van monty python.
quote:
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raarquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
soms moet je niet op de titel of inhoud lettenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raar
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet er ook nog wel eentje van Eazy-E maar die is zelfs te slecht om Vout te noemen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Het zit je wel dwars hè?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat even sociaal doen op kerstavond bij de buurvrouw
fijne kerstavond en tot morgen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb voor het begin van mijn show woensdag gekozen voor Master P ipv Eazy-E en ik ben echt geen liefhebber van Master P.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
have funquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hè?![]()
Had hem echt niet gedraaid als ik wist dat je nog moest eten.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voor
Afroman heb ik er 2 van.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en als je het dan nog fouter wilt hebben kun je altijd nog het kerstalbum van de Ying Yang Twins danwel Afroman aanschaffen.
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Indienen bij de Godmother van Radio 49 graag.
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:
Ich weiss schon bescheid.
Die duitsers altijd met hun paardenhoofden, 70 jaar geleden was dat wel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
Deze of de vorige?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
quote:
quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet wie dat was.quote:
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft die ene nepitaliaan geen kerstnummer gemaakt?
Dingetje?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mamaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Ah...... Franky Boy.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mama
Fout zit je sowieso....quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom vond ik dat dan een sandra en anders nummer?
U is correct.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En dit is zeker geen speedy gonzales.
quote:
Tjoend.quote:
Slaap lekker.quote:
Dat is te vout.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Slaap lekker.
En handjes boven de dekens hè?
Nou ben benieuwd. De herrie staat inmiddels aanquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tjoend.
Nog een kwartiertje kun je meepikken.
Of het moet zijn dat verlenging gewenst is.quote:
quote:
ToT.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:48 schreef Tuned22 het volgende:
Als er iemand een kerstkransje wilheb zojuist 10 pakken gekregen
Ow.... dan met chocolade.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Alleen koekjes, van die greinerdingen en met chocolade
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh ToT is er ook, dan durf ik zelfs voor een half uur verlenging te stemmen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Graag, en daarna wil ik wel een uurtje oid.
Dan in de USB poort.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Tuned22 het volgende:
Oké.... ik prop ze in de cd-rom lade en klik op 'invoeren'![]()
Oow, ik héb geen cd-rom
Dat is net te snel en je kunt me ook van 23:30 tot 1 neer zetten..quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Shownaam in gedachten?
Je mag ook al om 23.00 uur als je wil hoor?(Anders weet ik niet of ik nog mee kan luisteren.
)
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is net te snel en je kunt me ook van 23:30 tot 1 neer zetten..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |