Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet er ook nog wel eentje van Eazy-E maar die is zelfs te slecht om Vout te noemen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Het zit je wel dwars hè?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muziek is nooit te slecht om voor Vout door te gaan. Zelfs het geluid van een scheet volstaat.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat even sociaal doen op kerstavond bij de buurvrouw
fijne kerstavond en tot morgen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb voor het begin van mijn show woensdag gekozen voor Master P ipv Eazy-E en ik ben echt geen liefhebber van Master P.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
have funquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef just me het volgende:
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hè?![]()
Had hem echt niet gedraaid als ik wist dat je nog moest eten.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig bereidt een schadeclaim voor
Afroman heb ik er 2 van.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en als je het dan nog fouter wilt hebben kun je altijd nog het kerstalbum van de Ying Yang Twins danwel Afroman aanschaffen.
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Indienen bij de Godmother van Radio 49 graag.
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist in het Duits reactie:
Ich weiss schon bescheid.
Die duitsers altijd met hun paardenhoofden, 70 jaar geleden was dat wel anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Al in je bed gekeken of er geen paardenhoofd ligt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
Deze of de vorige?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:12 schreef Homijn het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over mij ging.
quote:
quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet wie dat was.quote:
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft die ene nepitaliaan geen kerstnummer gemaakt?
Dingetje?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mamaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die ene nepitaliaan.... wie mag dat wel wezen dan?
Ah...... Franky Boy.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die altijd zeurt over zn terecht zeurende mama
Fout zit je sowieso....quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn dit sandra en andres, of zit ik fout?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom vond ik dat dan een sandra en anders nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |