Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.quote:
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het hele dierenbos komt vanavond langs, geloof ik...
Als de Muis van huis is, dansen de katten daar op tafel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
De katten van Muis worden ook altijd een beetje nerveuzer bij het horen van deze deuntjes.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezellig is een relatief begrip. Die teef van die lui drie huizen verderop is voortdurend loops. En ziet mij voor een hond aan. De hele tijd dat gekwijl en dat gejank. Dan hoor ik verdomme nog liever die kutkikker met z'n ribbit.
Boney Mmmmmm?quote:
Deze.quote:
Het sadisme op FOK! kent geen grenzen zo rond de kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij ziet het als dierenbos, anderen als kerstmaal.
Zegquote:
Hoi Kerstbal.quote:
Is het die, nee dat ben ikquote:
just me is ook een kerstbal.quote:
schaam me er niet voorquote:
1997.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Xerox, dus dit nummer is een jaar of 25-30 oud?
Of christmas in heaven van monty python.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of christmas in heaven van monty python.
quote:
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raarquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Ook een mooie vond ik altijd "als de lichtjes doven" van kinderen voor kinderen.
soms moet je niet op de titel of inhoud lettenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een lied met "doven" in de titel, dat klinkt eigenlijk best raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |