Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden waarom ik over titanium twijfelde....
Wij zijn ook voor witgoud gegaan voor de trouwringen. De verlovingsring van mijn vriendin is ook witgoud. Geel goud vind ik persoonlijk helemaal niet mooi en van titanium wist ik dat het heel snel niet mooi wordt, dus blijft witgoud overquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijker
Platina had gekund, heb ik ook voorgesteld, maar dat vond ze dan weer te duurquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:23 schreef Blik het volgende:
en platina, of zijn daar nog nadelen aan?
Ja, dat is het ook, maar goed, it's out there dus ik heb haar de keuze gegeven. Rosé goud, dank je, dat woord zocht ik. Dat zit dus in haar ring. Er zit een groef in onze ringen, en dat kon ook rosé goud zijn. Zij vindt die kleur prachtig, ik niet per se , dus in mijn ring zit het niet, in haar ring zit het wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Platina is ook wel echt heel duur...
Wij zijn uiteindelijk voor roségoud gegaan. Dat vonden we minder schreeuwerig dan witgoud aan onze vingers en kan groter gemaakt worden. Nu nog wachten tot ze eind maart klaar zijn.
Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind roze goud ook heel mooi in combinatie met witgoud maar ik ben bang dat ik er met een paar jaar compleet op uitgekeken ben. Dus dan maar op safe![]()
Wij moeten niet zoveel meer het meeste kan pas in maart ofzo geregeld worden.
Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.
Dus ja, nog even afwachten. Overigens, nu dat ik dat zo schrijf, ik zal eens even gaan bellen hoe ver die proefring is, want het wordt wel tijd.
Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.
Heb net de smid een mail gestuurd met welke offerte we akkoord gaan dus zullen wel horen wat we nu als volgende gaan doen. Ik denk proef ringen
Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Ringen en pak is zo'n beetje het enige dat nog geregeld moet worden bij ons.
En over 3 weken taart proeven
Juwelier.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?
Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.
Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horlogesquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoel
Mijn vriend neemt ook geen steentjes hoor haha. Heb ook mijn verlovingsring ook een diamantje en ik vind dat zo mooi die kleuren als het licht erin valt enzoquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horloges) en voor haar hoefde dat ook niet, maar dat komt omdat er 1 grote steen op haar verlovingsring zit, dus de afdeling steentjes' is al gecovered wat haar betreft
Ik snap het helemaal, want wij hebben zulke ringen ook gezien, maar dat wordt te iel en te druk allemaal ja![]()
Ow die kleine dingen komen allemaal van zelf welquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...
Amper nog grote dingen, maar nog zo veel kleine.
Edelsmid: www.zuni.nlquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?
juwelier, met een mooie actie van Alliance waarbij de herenring gratis wasquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Het lijkt ons ook wel geschikt voor een paar relaxdagen. Redelijk budget, dichtbij, natuur, sauna. Kijk er nu al naar uit! En: Ja!quote:Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb in die omgeving eens een hardloopwedstrijd gehad. Was geen straf om daar rond te lopen.
Nog steeds helemaal verliefd op je jurk?
Nee, is dat gek?quote:Op maandag 23 januari 2017 07:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga je hem dan niet meer passen tussen nu en 16 mei?
edelsmid http://de-edelsmederij.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |