abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168413341
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat was ook de enige reden waarom ik over titanium twijfelde....
Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijker :D
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 10:14:14 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168413417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijker :D
Wij zijn ook voor witgoud gegaan voor de trouwringen. De verlovingsring van mijn vriendin is ook witgoud. Geel goud vind ik persoonlijk helemaal niet mooi en van titanium wist ik dat het heel snel niet mooi wordt, dus blijft witgoud over :) Bij mijn vriendin zit daar dan nog een randje van dat oranjeachtige goud in, maar dat is nauwelijks te zien (gelukkig).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168413481
Wij zijn akkoord gegaan met de offerte voor witgoud. Kunnen we dat ook weer mooi afstrepen.
pi_168413529
Palladium is natuurlijk ook nog een optie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:23:40 #205
62913 Blik
The one and Only!
pi_168413548
en platina, of zijn daar nog nadelen aan?
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 10:26:42 #206
16180 crew  CoolGuy
pi_168413585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:23 schreef Blik het volgende:
en platina, of zijn daar nog nadelen aan?
Platina had gekund, heb ik ook voorgesteld, maar dat vond ze dan weer te duur :P
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:31:37 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168413656
Platina is ook wel echt heel duur...

Wij zijn uiteindelijk voor roségoud gegaan. Dat vonden we minder schreeuwerig dan witgoud aan onze vingers en kan groter gemaakt worden. Nu nog wachten tot ze eind maart klaar zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 10:36:55 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_168413724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Platina is ook wel echt heel duur...

Wij zijn uiteindelijk voor roségoud gegaan. Dat vonden we minder schreeuwerig dan witgoud aan onze vingers en kan groter gemaakt worden. Nu nog wachten tot ze eind maart klaar zijn.
Ja, dat is het ook, maar goed, it's out there dus ik heb haar de keuze gegeven. Rosé goud, dank je, dat woord zocht ik. Dat zit dus in haar ring. Er zit een groef in onze ringen, en dat kon ook rosé goud zijn. Zij vindt die kleur prachtig, ik niet per se , dus in mijn ring zit het niet, in haar ring zit het wel.

Nu zondag nog wat foto's maken waarvan er 1 op de uitnodiging komt, en dan kunnen die ook besteld en dan verstuurd worden. Wij zijn dan klaar voor zo ver ik weet, met de voorbereidingen. :) Dan begint het lange wachten tot 25 augustus :P
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:38:59 #209
62913 Blik
The one and Only!
pi_168413750
Hmm, we moeten de ringen nog doen. Ook maar eens wat aandacht aan besteden de komende maand.
pi_168413848
Ik vind roze goud ook heel mooi in combinatie met witgoud maar ik ben bang dat ik er met een paar jaar compleet op uitgekeken ben. Dus dan maar op safe :)

Wij moeten niet zoveel meer het meeste kan pas in maart ofzo geregeld worden.
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 10:54:15 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_168413919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind roze goud ook heel mooi in combinatie met witgoud maar ik ben bang dat ik er met een paar jaar compleet op uitgekeken ben. Dus dan maar op safe :)

Wij moeten niet zoveel meer het meeste kan pas in maart ofzo geregeld worden.
Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.

Dus ja, nog even afwachten. Overigens, nu dat ik dat zo schrijf, ik zal eens even gaan bellen hoe ver die proefring is, want het wordt wel tijd.
pi_168414036
Ringen en pak is zo'n beetje het enige dat nog geregeld moet worden bij ons.
En over 3 weken taart proeven :9
pi_168414083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.

Dus ja, nog even afwachten. Overigens, nu dat ik dat zo schrijf, ik zal eens even gaan bellen hoe ver die proefring is, want het wordt wel tijd.
Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.

Heb net de smid een mail gestuurd met welke offerte we akkoord gaan dus zullen wel horen wat we nu als volgende gaan doen. Ik denk proef ringen :)
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 11:10:15 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_168414108
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.

Heb net de smid een mail gestuurd met welke offerte we akkoord gaan dus zullen wel horen wat we nu als volgende gaan doen. Ik denk proef ringen :)
Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:10:48 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168414120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Ringen en pak is zo'n beetje het enige dat nog geregeld moet worden bij ons.
En over 3 weken taart proeven :9
Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...

Amper nog grote dingen, maar nog zo veel kleine.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:11:09 #216
62913 Blik
The one and Only!
pi_168414125
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 11:11:29 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_168414130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?
Juwelier.
pi_168414150
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.
Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoel :)
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 11:15:09 #219
16180 crew  CoolGuy
pi_168414185
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoel :)
Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horloges :P ) en voor haar hoefde dat ook niet, maar dat komt omdat er 1 grote steen op haar verlovingsring zit, dus de afdeling steentjes' is al gecovered wat haar betreft ;)

Ik snap het helemaal, want wij hebben zulke ringen ook gezien, maar dat wordt te iel en te druk allemaal ja :)
pi_168414311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horloges :P ) en voor haar hoefde dat ook niet, maar dat komt omdat er 1 grote steen op haar verlovingsring zit, dus de afdeling steentjes' is al gecovered wat haar betreft ;)

Ik snap het helemaal, want wij hebben zulke ringen ook gezien, maar dat wordt te iel en te druk allemaal ja :)
Mijn vriend neemt ook geen steentjes hoor haha. Heb ook mijn verlovingsring ook een diamantje en ik vind dat zo mooi die kleuren als het licht erin valt enzo :') ben net zo'n ekster wat dat betreft hoor :') *)
pi_168414354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...

Amper nog grote dingen, maar nog zo veel kleine.
Ow die kleine dingen komen allemaal van zelf wel :) schoenen inlopen ga ik bijvoorbeeld echt niet op een to do lijstje zetten hoor.
Net zoals wat presentjes kopen voor mensen die geholpen hebben, dat doe ik tussendoor als ik een keertje in de stad ben.
Verder nog een keer een gezellige avond met vriendinnen die dan inderdaad mijn proefkapsel en make up doen, maar dat voelen allemaal niet als dingen die gedaan moeten worden.
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:28:48 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_168414429
quote:
Edelsmid: www.zuni.nl
pi_168414464
quote:
juwelier, met een mooie actie van Alliance waarbij de herenring gratis was
pi_168415783
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb in die omgeving eens een hardloopwedstrijd gehad. Was geen straf om daar rond te lopen.

Nog steeds helemaal verliefd op je jurk?
Het lijkt ons ook wel geschikt voor een paar relaxdagen. Redelijk budget, dichtbij, natuur, sauna. Kijk er nu al naar uit! En: Ja! O+

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 07:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga je hem dan niet meer passen tussen nu en 16 mei?
Nee, is dat gek?
Ik zou het wel leuk vinden hoor maar zie de noodzaak niet.
pi_168416129
quote:
edelsmid http://de-edelsmederij.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')