Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden waarom ik over titanium twijfelde....

Wij zijn ook voor witgoud gegaan voor de trouwringen. De verlovingsring van mijn vriendin is ook witgoud. Geel goud vind ik persoonlijk helemaal niet mooi en van titanium wist ik dat het heel snel niet mooi wordt, dus blijft witgoud overquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Precies.Nou dan wordt het witgoud maakt het leven weer een stuk makkelijker

Platina had gekund, heb ik ook voorgesteld, maar dat vond ze dan weer te duurquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:23 schreef Blik het volgende:
en platina, of zijn daar nog nadelen aan?

Ja, dat is het ook, maar goed, it's out there dus ik heb haar de keuze gegeven. Rosé goud, dank je, dat woord zocht ik. Dat zit dus in haar ring. Er zit een groef in onze ringen, en dat kon ook rosé goud zijn. Zij vindt die kleur prachtig, ik niet per se , dus in mijn ring zit het niet, in haar ring zit het wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Platina is ook wel echt heel duur...
Wij zijn uiteindelijk voor roségoud gegaan. Dat vonden we minder schreeuwerig dan witgoud aan onze vingers en kan groter gemaakt worden. Nu nog wachten tot ze eind maart klaar zijn.

Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind roze goud ook heel mooi in combinatie met witgoud maar ik ben bang dat ik er met een paar jaar compleet op uitgekeken ben. Dus dan maar op safe![]()
Wij moeten niet zoveel meer het meeste kan pas in maart ofzo geregeld worden.

Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor, en die trouwring is voor altijd. Omdat de ringen nog niet klaar zijn en wij nu eerst wachten op een 'proefring' hoop ik dat ze uiteindelijk besluit dat ze toch voor volledig witgoud gaat. De ring waar ze het op zag was 6mm breed, dus enorm, maar die van haar wordt veel smaller, waardoor alles in verhouding smaller wordt. Die groef wordt dan wellicht geen groef meer, maar gewoon nog een streepje, en dan kan het geen rosé goud zijn.
Dus ja, nog even afwachten. Overigens, nu dat ik dat zo schrijf, ik zal eens even gaan bellen hoe ver die proefring is, want het wordt wel tijd.

Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja mijn ring wordt niet groter dan 4. Dan zou dat ook teveel gepriegel worden en dat maakt het niet mooier. Leuk wij hebben ook een groefje trouwens.
Heb net de smid een mail gestuurd met welke offerte we akkoord gaan dus zullen wel horen wat we nu als volgende gaan doen. Ik denk proef ringen

Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Ringen en pak is zo'n beetje het enige dat nog geregeld moet worden bij ons.
En over 3 weken taart proeven

Juwelier.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?

Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die van haar wordt volgens mij zelfs maar 3, die van mij wordt 4. Inderdaad, dat denk ik ook, dus dan kan dat rosé goud denk ik ook wel achterwege blijven. Maar goed, we gaan het meemaken, ik ga dalijk maar eens even bellen.

Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horlogesquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor 3 inderdaad. Ben niet zo van de grote sierraden maar dat werd niet mooi met de diamantjes. Teveel gepriegel als je snapt wat ik bedoel

Mijn vriend neemt ook geen steentjes hoor haha. Heb ook mijn verlovingsring ook een diamantje en ik vind dat zo mooi die kleuren als het licht erin valt enzoquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ja, nee wij hebben daar geen steentjes in. Voor mij hoeft dat sowieso niet, ik heb helemaal niets met ringen (wel met horloges) en voor haar hoefde dat ook niet, maar dat komt omdat er 1 grote steen op haar verlovingsring zit, dus de afdeling steentjes' is al gecovered wat haar betreft
Ik snap het helemaal, want wij hebben zulke ringen ook gezien, maar dat wordt te iel en te druk allemaal ja![]()

Ow die kleine dingen komen allemaal van zelf welquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wow! Ik ben heel hard windmolentjes aan het vouwen voor m'n boeket en de versieringen en dan hebben we nog de afspraak met de dj (aankomende vrijdag), het pak van vriendlief (aankomende zaterdag), de RSVP's verwerken in de gastenlijst, de afspraken over de trouwauto vastleggen, het draaiboek afmaken, de goodybags voor de kinderen afmaken, de bedankjes afmaken, onze topdropgastenboeklijst maken, een papieren gastenboek in elkaar knutselen, bedankjes voor de getuigen en ambtenaar kopen, de overnachtingen van de gasten bevestigen, naar de kapper voor m'n proefkapsel, schoenen inlopen, tassen inpakken, enzovoorts enzovoorts...
Amper nog grote dingen, maar nog zo veel kleine.

Edelsmid: www.zuni.nlquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:
Waar hebben jullie jullie ringen vandaan? Juwelier of ook een groothandel a la 123gold.nl?

juwelier, met een mooie actie van Alliance waarbij de herenring gratis wasquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:

Het lijkt ons ook wel geschikt voor een paar relaxdagen. Redelijk budget, dichtbij, natuur, sauna. Kijk er nu al naar uit! En: Ja!quote:Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb in die omgeving eens een hardloopwedstrijd gehad. Was geen straf om daar rond te lopen.
Nog steeds helemaal verliefd op je jurk?
Nee, is dat gek?quote:Op maandag 23 januari 2017 07:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga je hem dan niet meer passen tussen nu en 16 mei?

edelsmid http://de-edelsmederij.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:

Njah, als je zeker weet dat je niet meer aankomt/afvalt/strakker wordt door sporten, kan dat wel ja. Ik zou het niet aandurven...quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:45 schreef Serinde het volgende:
Nee, is dat gek?
Ik zou het wel leuk vinden hoor maar zie de noodzaak niet.

Ophalen is altijd de eerste afspraak 's ochtends en als er iets vermaakt moet worden doen ze dat meteenquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Njah, als je zeker weet dat je niet meer aankomt/afvalt/strakker wordt door sporten, kan dat wel ja. Ik zou het niet aandurven...

Ik snap het niet. Je gaat hem nu afpassen en dan gaan ze hem op de trouwdag 's ochtends nog aanpassen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:01 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ophalen is altijd de eerste afspraak 's ochtends en als er iets vermaakt moet worden doen ze dat meteen

Op de dag dat ze de jurk ophaalt is ze de eerste afspraak en dan kunnen ze 'm eventueel ter plekke nog vermaken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je gaat hem nu afpassen en dan gaan ze hem op de trouwdag 's ochtends nog aanpassen?

Wat hierboven staatquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je gaat hem nu afpassen en dan gaan ze hem op de trouwdag 's ochtends nog aanpassen?

Nu ik het snap, vind ik het best logisch. Ik snapte er gewoon geen bal vanquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wat hierboven staat![]()
Hij is nu afgespeld, wordt vermaakt maar het zou érg raar zijn om hem dan bij het ophalen niet te passen inderdaad. Niet op de trouwdag trouwens maar op de ophaaldag. (11 dagen voor trouwdag in mijn geval)
I.v.m. planning is het ook voor hun prettiger om op de dag van het ophalen alleen nog eventueel kleine dingen te hoeven doen. Ze hebben nu heel wat maanden om eraan te werken wanneer ze willen. Als ze alle jurken op de dag van ophalen helemaal zouden afspelden en vermaken is dat tijdstechnisch minder praktisch.
En ik vind het wel leuk want heb hem nu dus 2x aan gehad en kan hem voor het huwelijk nóg een keertje passen

Goudsmit, zelf laten ontwerpen/smeden, vonden wij wel iets bijzonders hebben. Veel ringen bij juweliers worden op een buis gemaakt en dan eraf geslagen, die van ons is echt hard geslagen en gesmeed, roségoud overigens!quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:11 schreef Blik het volgende:

Jij zit in regio Brabant toch? Daar willen wij waarschijnlijk trouwen. Zou je mij een berichtje kunnen sturen met je fotograaf?quote:Op dinsdag 27 december 2016 09:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welke regio zit je? Wij hebben een fantastische fotograaf die echt heel erg betaalbaar is en waar je geen album af hoeft te nemen enzo.

Jep, je hebt dm.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij zit in regio Brabant toch? Daar willen wij waarschijnlijk trouwen. Zou je mij een berichtje kunnen sturen met je fotograaf?

Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik mag mij ook melden hierwe gaan ergens in 2018 trouwen, datum hebben we nog niet. Zijn al een beetje aan het oriënteren wat locaties betreft, maar jeetje wat een aanbod en wat een prijzen
Misschien maar beginnen met de gastenlijst dan weet ik in elk geval hoeveel gasten ik heb

Jep! Hier in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij in Brabant goed vertegenwoordigd hier.

Roze schoenenquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef Loj het volgende:
Rotterdam hiero
Ik heb schoenen!! Twee paar zelfsen ze zijn roze
Nu nog de kaartjes
Welkom un! Leuk

ik ben benieuwd. Ik kwam bij toeval ook twee paar schoenen tegen, nog ruim voordat ik een jurk had. Gekleurd was zeker een optie, maar nu heb ik twee paar ivoorwitte satijnenen schoenen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:37 schreef Loj het volgende:
Rotterdam hiero
Ik heb schoenen!! Twee paar zelfsen ze zijn roze
Nu nog de kaartjes
Welkom un! Leuk

Waar? MIjn vriendin zoekt ook nog de juiste schoenen, maar kan ze nog niet vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Ik kwam bij toeval ook twee paar schoenen tegen, nog ruim voordat ik een jurk had. Gekleurd was zeker een optie, maar nu heb ik twee paar ivoorwitte satijnenen schoenen.
Via Ebay heb ik het perfecte haardspeldje besteld, ik ben zo blij

kringloopwinkels. Een paar van Rainbowclub en andere van Katz en beide zitten heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar? MIjn vriendin zoekt ook nog de juiste schoenen, maar kan ze nog niet vinden.

Oh dat is echt zuur. Zijn die kaarten zo zwaar dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, beetje lullig. Op onze proefdruk zat 1 postzegel, dus dat hebben we aangehouden, blijken de ontvangers na bijna een week bericht te krijgen van PostNL dat ze ¤2,34 aan naheffing moeten betalen. 2 mensen hebben al aangegeven dat ze de uitnodiging als geweigerd retour sturen.....

24 gram ipv 20 gram, kennelijk. Maar best apart dat mensen dan de uitnodiging retour gaan sturenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is echt zuur. Zijn die kaarten zo zwaar dan?

Ja inderdaad. Flinke naheffing trouwens voor 4 gramquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
24 gram ipv 20 gram, kennelijk. Maar best apart dat mensen dan de uitnodiging retour gaan sturen

Mja wat ga je met die mensen doen? Nog een keer uitnodigen of?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het echt zo lullig dat ze de uitnodiging retour sturen. Ze waren belangrijk genoeg voor ons om ze uit te nodigen en dan zo'n reactie, ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd.

nee, ze hadden ook al laten weten dat ze niet kwamen toen ze de uitnodiging hadden gekregen. Kennelijk hebben we ons nogal in die mensen vergistquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja wat ga je met die mensen doen? Nog een keer uitnodigen of?

Wat een suckers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ze hadden ook al laten weten dat ze niet kwamen toen ze de uitnodiging hadden gekregen. Kennelijk hebben we ons nogal in die mensen vergist

ik had ze ook al gezegd dat ze de naheffing konden negeren, maar nee, ze hadden ze envelop al weer in de brievenbus gedaan. Ik vind het trouwens best raar dat Post NL na bijna een week nog met een naheffing komt, vroeger hing er gewoon een kaartje aan het poststuk bij de bezorging.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:56 schreef Tink89 het volgende:
Die vraag om betaling is vrijwillig. Misschien helpt dat?
Op de website van PostNL:
Ontvangt u binnenlandse post waarop geen of niet genoeg postzegels zijn geplakt? Als de afzender niet bij ons bekend is, dan vragen we ú daarvoor te betalen. Indien de afzender bekend is worden de kosten bij de afzender in rekening gebracht.
En hier: http://www.gratis-tips.nl(...)-voor-verzendkosten/ (scrollen naar 'Ben je verplicht?').
Wij hebben overigens een retouradres achter op de envelop gezet, zodat we het te horen krijgen als iets niet bezorgd kan worden en hebben de kaarten laten wegen bij het postkantoor.

Weet je ook meteen wat je aan die mensen hebt,quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had ze ook al gezegd dat ze de naheffing konden negeren, maar nee, ze hadden ze envelop al weer in de brievenbus gedaan. Ik vind het trouwens best raar dat Post NL na bijna een week nog met een naheffing komt, vroeger hing er gewoon een kaartje aan het poststuk bij de bezorging.

Tegenwoordig is vertraging voorkomen belangrijker dan de naheffing, blijkbaar...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had ze ook al gezegd dat ze de naheffing konden negeren, maar nee, ze hadden ze envelop al weer in de brievenbus gedaan. Ik vind het trouwens best raar dat Post NL na bijna een week nog met een naheffing komt, vroeger hing er gewoon een kaartje aan het poststuk bij de bezorging.

Ik vind het ook supertriestquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het echt zo lullig dat ze de uitnodiging retour sturen. Ze waren belangrijk genoeg voor ons om ze uit te nodigen en dan zo'n reactie, ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd.

quote:Op zondag 12 februari 2017 12:12 schreef Riann het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik ik snap eigenlijk niet dat koonings niet in de openingspost staat.
Dat is de grootste winkel van de benelux en de winkel van say yes to the dress

maar waarvoor heeft hij dan geshopt als hij geen pak draagt? een colbert?quote:Op maandag 13 februari 2017 07:53 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren is mijn aanstaande gaan shoppen voor zijn 'pak'.
Heel casual dus hij moet nog wel op zoek naar een mooie spijkerbroek.

En een overhemdquote:Op maandag 13 februari 2017 12:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
maar waarvoor heeft hij dan geshopt als hij geen pak draagt? een colbert?

Waar heeft die hem gehaald, ik twijfel nog waar ik ga shoppen. Een goede herenzaak of bijvoorbeeld een SuitSupplyquote:Op maandag 13 februari 2017 14:28 schreef Tink89 het volgende:
Mijn vriend heeft verklapt dat het een donkerblauw pak wordt. Volledig op maat gemaakt, hij mocht zelfs de kleur garen waarmee ze de knoopjes gaan vastzetten kiezen, het soort vilt in de kraag en of hij dakpansgewijze of naast elkaar geplaatste knoopjes op z'n mouwen wil...
Het wordt iig een broek, jasje en gilet. Ben zo nieuwsgierig!

Vind je dat niet onwijs jammer, dat je zo weinig gasten overhoudt?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet de kleur van het pak van Symph, de rest is een verrassing. Oh en de schoenen hebben we samen uitgezocht.
Deze week komt onze 'trouwambtenaar' langs voor een gesprekje, ik ben wel benieuwd. Oh en het regent afzeggingen, we zitten al op 10 van de 54 ( en daar komen er sowieso nog 3 bij, die hebben het nog niet zelf laten weten, maar ze hebben dezelfde reden als 4 anderen).
Dat mag ik niet weten. Hij vindt dat hij dan te veel verklapt. Het is iig een maatpakkenwinkel in Tilburg. Geen Roka o.i.d.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar heeft die hem gehaald, ik twijfel nog waar ik ga shoppen. Een goede herenzaak of bijvoorbeeld een SuitSupply

Gezien de kleuren van m'n jurk was het dit of antracietgrijs. Ben zo benieuwd! Nog 75 nachtjes slapen.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Donkerblauw vind ik de enige mooie kleur voor een trouwpak voor de gom
Wat kut van al die afzeggingen DDM, waarom zeggen ze en masse af?

vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'quote:Op maandag 13 februari 2017 15:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Donkerblauw vind ik de enige mooie kleur voor een trouwpak voor de gom
Wat kut van al die afzeggingen DDM, waarom zeggen ze en masse af?

quote:Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'
Zo snel al! Nog 84 voor ons danquote:Op maandag 13 februari 2017 15:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gezien de kleuren van m'n jurk was het dit of antracietgrijs. Ben zo benieuwd! Nog 75 nachtjes slapen.

Had je een save the date gedaan? Vakantie vind ik dan erg lullig...quote:Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vakantie met name, dan die paar die de uitnodiging retour hebben gestuurd en van een paar weet ik het niet. En ja, ik vind het echt ontzettend jammer, het waren geen 'moetjes'

Ja all-stars zijn tofquote:Op maandag 13 februari 2017 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Voor mijn vriend was een net jasje al een hele stapach ik vind het helemaal prima. Stond hem wel erg mooi, het overhemd + jasje
Verder twijfelen we nu weer heel erg om beide voor Converse schoenen te gaan. Die kan je laten personaliseren zodat ze ook mooi bij elkaar passen.
Jammer Thinkk! Goed dat je er niet jouw probleem van maakt.
Vrijdag trouwens taart proevenen ontwerpen bespreken.
En als het goed is zijn er dan ook alweer nieuwe ontwerpen voor de uitnodigingen.
Nu lijk het opeens wel erg snel te gaan allemaal.

Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal nietsquote:Op maandag 13 februari 2017 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Taart proeven ook lekker. Hebben wij in Maart. Hebben nog steeds geen idee welke smaken we willen. Er is ook zoveel keus. Hebben jullie al een idee welke kant je qua smaak een beetje op wil?

Ja mijn vriend is heel erg van de chocolade smaken en ik van de fruit. Dus waarschijnlijk een combinatie daarvan. Of champagne smaak ofzoquote:Op maandag 13 februari 2017 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal nietsen mijn verloofde vind juist alles lekker dus ik denk dat we mijn smaak gaan volgen
als er tenminste iets tussen zit......
Het ontwerp vind ik wel weer erg belangrijk dus ben erg benieuwd of ze kan wat wij willen. Maar haar portfolio ziet er in ieder geval al goed uit.

Ja, ik las ook iets over champagne-smaak op de site. Ach ik hou van alcohol dus wie weet is dat wel een goedequote:Op maandag 13 februari 2017 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is heel erg van de chocolade smaken en ik van de fruit. Dus waarschijnlijk een combinatie daarvan. Of champagne smaak ofzoBen sowieso niet zo weg van dat soort taarten met cake erin enzo. Maarja vind ze wel heel mooi. Liefste heel groot maar we doen alleen taart met de dag gasten dus dat wordt maar 2 lagen..

Grote taarten zijn wel zo mooiquote:Op maandag 13 februari 2017 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik las ook iets over champagne-smaak op de site. Ach ik hou van alcohol dus wie weet is dat wel een goede![]()
Misschien kan je het laten combineren? Chocolade en fruit.
Ik vind ze ook vooral mooi![]()
Wij moeten taart hebben voor 90 man en dan wil ik ook nog een laag voor ons om in te vriezen dus hij zal behoorlijk groot zijn ben ik bang....

Alle smaken kunnen in een bruidstaart. Ik heb geen specifieke smaken voor een bruidstaart, mensen mogen zelf aangeven wat zij lekker vinden en dan ga ik daarmee aan de slag.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het maar lastig. Meeste bruidstaartsmaakjes vind ik echt helemaal nietsen mijn verloofde vind juist alles lekker dus ik denk dat we mijn smaak gaan volgen
als er tenminste iets tussen zit......
Het ontwerp vind ik wel weer erg belangrijk dus ben erg benieuwd of ze kan wat wij willen. Maar haar portfolio ziet er in ieder geval al goed uit.

En lekker dat ze dan worden!quote:Op maandag 13 februari 2017 21:05 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Alle smaken kunnen in een bruidstaart. Ik heb geen specifieke smaken voor een bruidstaart, mensen mogen zelf aangeven wat zij lekker vinden en dan ga ik daarmee aan de slag.

Bij mij ook al meerdere afzeggingen wegens vakantie, sommige mensen plannen hun vakantie al 6+ maanden vantevoren en dan ben je vaak met een save the date al te laat.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Had je een save the date gedaan? Vakantie vind ik dan erg lullig...
Aan de andere kant proberen wij als familie wel eens een weekend weg te gaan en kan dat dan één weekend per jaar (2 artsen met diensten, schoolvakanties van drie scholen, tentamenweken enzovoorts) en wij plannen ons weekend altijd een jaar van tevoren. Daar komt dan ook niks tussen.
Maar dan nog vind ik het sneu voor je. Balen zeg.

Wij hebben geen splitsing dus sowieso naar iedereen gestuurdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:18 schreef Serinde het volgende:
Hebben jullie een save the date naar alle gasten gestuurd? Wij alleen naar de daggasten. Ik verwacht dat die er allemaal zijn. Van de avondgasten hoop ik dat de meesten komen maar dat zien we wel als we de kaarten verstuurd hebben. Denk dat we dat een kleine 2 maanden vooraf doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |