Ik ook makker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie René.
Ik heb het gevoel dat het vandaag misschien nog goed komt.
Desalniettemin maak ik me zorgen om Elan.
bedanktquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bedankje was leuk geweest.
Zonder dank Miranda De La Hoya Vera Cruz Cardinal.quote:
Ha, daar gaan wij niet eens meer langs. Rare lui.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
(Dikke kans dat ik er morgen wel ben aangezien we dan bij mijn schoonouders zitten.)
Met name mijn schoonvader inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ha, daar gaan wij niet eens meer langs. Rare lui.
Ik heb de bezoekjes aan mijn ouders zo gepland dat ik daar niet langs kan. Genot.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
(Dikke kans dat ik er morgen wel ben aangezien we dan bij mijn schoonouders zitten.)
Vertel ons meer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
fixed itquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik trap niet meer in GGMM's drollen.
Pics van je schoonmoeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan doe je dat toch niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens. Moet ik bij de awards ook het puntenaantal geven qua stemmen? Anders gaat dit nog een eeuwigheid duren terwijl ik al lang en breed weet wie de award wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |