Vind het geen slecht initiatief. Maar hoe kan je je verweren tegen vrachtwagens en bomgordels?quote:Hooligans komen op oudjaar naar Antwerpen "om terroristen tegen te houden"
Hooligans uit België, Nederland en Duitsland willen op oudjaar naar Antwerpen afzakken om de stad te beschermen tegen een terroristische aanslag. Ze beweren onderlinge rivaliteit even aan de kant te willen schuiven voor het grotere goed. "We komen naar Antwerpen om te feesten en om een oogje in het zeil te houden. Als er iets zou gebeuren, dan kunnen wij meteen ingrijpen", vertelt hooligan Bernd De Herdt aan Gazet van Antwerpen.
Beerschot-hooligan Bernd De Herdt heeft een apart project op poten gezet. In de Facebookgroep 'Hools Against Terrorism' roept hij medehooligans op om op 31 december naar Antwerpen af te zakken om de stad te beschermen tegen terroristen. Hun onderlinge rivaliteit zetten ze daarbij even aan de kant.
Hooligans van Antwerp, K.V. Mechelen, Lierse, Dortmund, Dresden, Feyenoord en Ajax zijn al op de uitnodiging ingegaan. Voor één keer verbroederen de hooligans voor de goede zaak, zo zegt De Herdt. "We hebben duidelijk afgesproken dat we elkaar niet zullen lastigvallen. Wie rel zoekt, wordt eruit gegooid. We komen naar Antwerpen om te feesten en om een oogje in het zeil te houden. Als er iets zou gebeuren, dan kunnen wij meteen ingrijpen."
Beursplein
Na de aanslagen in Brussel maakten enkele honderden hooligans amok op het Beursplein.
De hooligans tegen terrorisme veroorzaakten na de aanslagen in Brussel een heuse polemiek door massaal naar het Beursplein af te zakken. Toen braken er relletjes uit, waardoor ze bakken kritiek over zich heen kregen. Maar deze keer is het menens: "Wij willen geen rel schoppen, we willen met oudjaar gewoon komen feesten. Gebeurt er niks, dan is iedereen gelukkig."
De Herdt, zelf een OCMW-medewerker in Antwerpen, vertelt nog dat onder de hooligans zowel dokters als arbeiders als architecten zitten. "We willen de bevolking laten zien dat wij misschien wel hooligans zijn, maar geen beesten."
De Antwerpse politie is al op de hoogte van de plannen van de hooligans. Wouter Bruyns, woordvoerder van de lokale politie liet al weten dat ze de situatie in de gaten houden.
http://www.demorgen.be/bi(...)-te-houden-b375abe0/
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:41 schreef hugecooll het volgende:
Zal je zien dat ze zelf de hele stad afbreken
Maar ze hebben wel een geweten en een sociaal besefquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]komen er geen terroristen vliegen ze elkaar in de haren.
In Den Haag zijn ze veilig. Daar hebben ze de gele-hesjes briggade. Moslims die andere moslims controleren in de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:38 schreef Hyperdude het volgende:
Maar wie gaan er dan Amsterdam en Rotterdam verdedigen tegen Het Kwaad?
Als dat maar goed gaat.
als dat gebeurd: good riddance, scheelt weer een hoop gekut in NL bij wedstrijdenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Na een zooitje pillen en coke naast de gebruikelijke lading alcohol zijn ze vergeten hoe het ook alweer zat en slachten ze elkaar alsnog af.
Die haat zit zo diep, daar hebben ze die troep niet voor nodigquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Na een zooitje pillen en coke naast de gebruikelijke lading alcohol zijn ze vergeten hoe het ook alweer zat en slachten ze elkaar alsnog af.
Ik verwacht dat de Ajax supporters de Feyenoordsupporters naar voren zullen duwen (of andersom) zodat deze de ergste klappen zullen opvangen. Scheelt toch weer een paar onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:22 schreef mstx het volgende:
Ja hoor, als er 3 man met AK's in het rond gaan schieten houden de hoolies ze wel even tegen
D: jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst zoeken ruzie met hooligans.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:56 schreef Jovatov het volgende:
Ik voorzie één van drie scenario's:
A: Eén van de hooligans zoekt ruzie met jongeren van noord-Afrikaanse afkomst met als gevolg rellen.
B: Eén van de hooligans zoekt toch ruzie met een andere hooligan: met als gevolg rellen.
C: (onwaarschijnlijk) Er is een terroristische actie gepland en de hooligans weten die niet tegen te houden.
Amsterdam of Rotterdam...quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Niet zo handig om al van te voren te gaan vertellen. Een beetje terrorist zoekt nu een andere stad op
Lijkt me een beetje de kat op het spek binden dit idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:41 schreef hugecooll het volgende:
Zal je zien dat ze zelf de hele stad afbreken
Ja, stukje verder zit Doel idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Niet zo handig om al van te voren te gaan vertellen. Een beetje terrorist zoekt nu een andere stad op
Rechtse knokploegjes, niks mis meequote:Op zaterdag 24 december 2016 17:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
Beter gaan ze die gezellige wijken in en slaan ze de hele zooi daar eens goed kort en klein. Geeft wel een mooi signaal af lijkt me zo.
Hopelijk krijgt dat dan veel aandacht, en hebben veel autochtonen zoiets van: heey, ik ben niet alleen, daar moet ik zijn om een flinke knokploeg om me heen te verzamelen, en wordt hooliganisme weer hip en happening, alleen dit keer georganiseerd en doelgericht
Alsof elke Rotterdammer en Amsterdammer die iets met hooliganisme te maken heeft op de uitnodiging van die Belg ingaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:38 schreef Hyperdude het volgende:
Maar wie gaan er dan Amsterdam en Rotterdam verdedigen tegen Het Kwaad?
Als dat maar goed gaat.
Dat laatste zal het dus wel zijn. Op zich vind ik dat een prima actie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
D: jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst zoeken ruzie met hooligans.
Oh nee wacht, die zoeken uitsluitend prooi welke alleen rondloopt.
OT; bedoelen ze trouwens niet dat ze zoiets als Keulen willen voorkomen ipv een terroristische aanslag?
Daanquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:53 schreef Pascalus het volgende:
Die terroristen zijn gewoon allemaal mietjes.
Het verbaast mij eigenlijk dat dat tot nu toe niet is gebeurd. Wat dat betreft vrees ik met groten vreze voor het aanstaande nieuwjaarsfeest.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Vermoedelijk gaan de met zn allen terrorisme verdachten (lees iedereen met een islamitisch uiterlijk) afrossen.
Dat is het zeker. De politie stond erbij en keek er naar in Keulen. De politie van een overheid die de daders hadden geïmporteerd. Als de staat niet meer in dienst staat van jou, dan ben je wmb vrij om een eigen parallelle staat, met eigen wachters en rechters, op te richten. Als die oorspronkelijke staat zich vijandig gedraagt jegens jou, dan ben je wmb ook vrij diezelfde staat middels alle noodzakelijke middelen te verwijderen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste zal het dus wel zijn. Op zich vind ik dat een prima actie.
Ja. Maar bedoelen ze niet eigenlijk dat ze 'de vrouwtjes' gaan beschermen tegen 'gelukszoekers'? Als die dit horen komen ze ook niet meer naar Antwerpen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:13 schreef Hexagon het volgende:
Antwerpen zit er al helemaal vol mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja. Maar bedoelen ze niet eigenlijk dat ze 'de vrouwtjes' gaan beschermen tegen 'gelukszoekers'? Als die dit horen komen ze ook niet meer naar Antwerpen, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |