abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:26:39 #51
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167577850
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:24 schreef Nintex het volgende:
Wij verdelen ons zelf! :')
islam verdeelt. Niets anders.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:29:19 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167577901
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is onzin? Dat racisme en discriminatie een structureel probleem zijn of dat er geen andere partijen zijn die zich daarmee bezighouden?

Dat het een onderkend probleem is. Dat slaat natuurlijk nergens op.

quote:
Iemand die kennelijk zoveel impopulaire standpunten uitdraagt kun je moeilijk populistisch noemen.
Populisme gaat niet over standpunten, dus dat heeft er niets mee te maken. Het is een manier van politiek bedrijven. Sylvana gooit het gewoon op identity politics.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_167577949
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat het een onderkend probleem is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Waar zie je dit probleem dan verder veel aandacht krijgen?

quote:
Populisme gaat niet over standpunten, dus dat heeft er niets mee te maken. Het is een manier van politiek bedrijven. Sylvana gooit het gewoon op identity politics.
Hoe precies?
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:37:06 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167578039
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zie je dit probleem dan verder veel aandacht krijgen?

In de Tweede Kamer. Oh, en de grondwet.

quote:
Hoe precies?
Dat weet je niet? Verbaast me niets. Lees eens wat van haar uitspraken zou ik zeggen. Ze heeft duidelijk wat youtube filmpjes gekeken uit Amerika en wat termen daarvan onthouden. Dom gelul over 'de-kolonisering' enzovoort.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:39:45 #55
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167578091
Nederland +1, Turkije -1 :6

Sylvana is een koekwous, maar wel onze koekwous. *O*

WB Syl.
  Forum Admin zaterdag 24 december 2016 @ 15:55:49 #56
35723 crew  GGMM
pi_167578373
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:38 schreef Nintex het volgende:
Zou Sylvana misschien een VVD of PvdA mol binnen denk zijn geweest?
Misschien moet jij lekker gaan Netflixen, dit gaat over daadwerkelijke politiek :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167578454
quote:
Zoals Geert W. en de PVV eigenlijk een VVD-project zijn om de onderklasse zo gek te krijgen om massaal rechts te stemmen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167589364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals Geert W. en de PVV eigenlijk een VVD-project zijn om de onderklasse zo gek te krijgen om massaal rechts te stemmen!
Geert is wel de tovenaarsleerling van Frits Bolkestein.
  zondag 25 december 2016 @ 00:57:41 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167589688
Geert was dat ooit, tot hij Martin Bosma tegenkwam. De Nederlandse variant van Steve Bannon.
  zondag 25 december 2016 @ 01:10:06 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167589842
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem en het is jammer dat daar niet meer aandacht aan wordt besteed. Derhalve zou het jammer zijn als Sylvana helemaal zou verdwijnen omdat het dan minder op de agenda komt.
Hoezo houden andere partijen zich daar niet mee bezig? Omdat ze het niet op een schreeuwerige polariserende manier doen a la Sylvana?
pi_167589850
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:57 schreef Hexagon het volgende:
Geert was dat ooit, tot hij Martin Bosma tegenkwam. De Nederlandse variant van Steve Bannon.
anti joods bedoel je?
pi_167589893
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:57 schreef Hexagon het volgende:
Hmmm Bosma zit eerder in een sterk ideologische hoek. Bannon is meer een innovator en opportunist. Ik zou zo 1-2-3 geen goede vergelijking weten te vinden... een soort van niet-religieuze Ted Cruz komt misschien.het dichtsbij .
pi_167590622
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:49 schreef Hexagon het volgende:
DENK wordt zoiets waar ze over 15 jaar nog eens een aflevering van Andere Tijden over maken
Misschien als onderdeel van een aflevering over de PVV.

Hoe een marginale partij die niks te betekenen had in het politieke landschap Nederland zo gek kreeg om Wilders aan 60 zetels te helpen. Twee dorpsidioten uit Ankara en een verdwaalde TMF-dj en Nederland staat op zijn kop.

Jacobsen en van Es met ipv Blankstad, Ankara aan de Maas.

Eén a twee zetels jongens, waar maken we ons druk om ;(
pi_167591568
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 02:14 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Misschien als onderdeel van een aflevering over de PVV.

Hoe een marginale partij die niks te betekenen had in het politieke landschap Nederland zo gek kreeg om Wilders aan 60 zetels te helpen. Twee dorpsidioten uit Ankara en een verdwaalde TMF-dj en Nederland staat op zijn kop.

Jacobsen en van Es met ipv Blankstad, Ankara aan de Maas.

Eén a twee zetels jongens, waar maken we ons druk om ;(
met dat ene zeteltje verslijten ze nog meer de interruptiemicrofoon als een partij met 12.
bovendien kan net dat ene zeteltje doorslag geven bij stemmingen.
shift-knop defekt
pi_167592340
quote:
Als Denk een partij van formaat was en ze m in chaos achterliet zou dat mogelijk zijn. Maar Denk was niets, kreeg even Sylvanas exposure waardoor t misschien kans had op een zeteltje en wordt weer met 0 achtergelaten.

Weinig destructie
pi_167596039
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 08:35 schreef TomLuny het volgende:

[..]

met dat ene zeteltje verslijten ze nog meer de interruptiemicrofoon als een partij met 12.
bovendien kan net dat ene zeteltje doorslag geven bij stemmingen.
Je hoeft niet naar het 'vragentweeuurtje' te kijken, toch?

Partij voor de Dieren, een halve zool van een columnist die nog geen drie zinnen fatsoenlijk achterelkaar kan krijgen in de Metro, de advocaat van Wilders tegen Wilders, een zelfverklaarde filosoof met een slap übermensch-aftreksel van Nietzsche en deze gasten uit Ankara. Wen er maar aan.

De nieuwe dominees van Nederland in de Tweede Kamer.
pi_167600592
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]

Partij voor de Dieren, een halve zool van een columnist die nog geen drie zinnen fatsoenlijk achterelkaar kan krijgen in de Metro, de advocaat van Wilders tegen Wilders, een zelfverklaarde filosoof met een slap übermensch-aftreksel van Nietzsche en deze gasten uit Ankara.
Wen er maar aan.

De nieuwe dominees van Nederland in de Tweede Kamer.
:D :)

klopt, dat hoeft niet, ook niet naar debatten etc.
staat wel tegenover als men enkel op de krant afgaat men dan enkel gekleurd plak en knipwerk gaat zien.
dus af en toe ging ik nog wel eens rechtstreeks kijken.
die animo is er met al dat gekef door de mini-zetelaars en de ruimte die ze daarvoor krijgen wel afgenomen. :{
shift-knop defekt
pi_167600945
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 17:06 schreef TomLuny het volgende:

[..]

:D :)

klopt, dat hoeft niet, ook niet naar debatten etc.
staat wel tegenover als men enkel op de krant afgaat men dan enkel gekleurd plak en knipwerk gaat zien.
dus af en toe ging ik nog wel eens rechtstreeks kijken.
die animo is er met al dat gekef door de mini-zetelaars en de ruimte die ze daarvoor krijgen wel afgenomen. :{
Ja, ik geef wel toe dat het treuriger dan is treurig is het non-nieuws van Silvana 5 artikelen beslaat op nos.nl, en je moet zoeken naar de vermisten van een Russisch koor in de Zwarte Zee.

Ik heb er mee leren leven, helaas...
pi_167623027
oud nieuws.
I´m back.
pi_167630638
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 09:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als Denk een partij van formaat was en ze m in chaos achterliet zou dat mogelijk zijn. Maar Denk was niets, kreeg even Sylvanas exposure waardoor t misschien kans had op een zeteltje en wordt weer met 0 achtergelaten.

Weinig destructie
Persoonlijk acht ik de kans voor DENK om zetels te halen nog wel aardig in. Gezien ze wel degelijk een achterban hebben.
  dinsdag 27 december 2016 @ 10:23:27 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167634653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:20 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Persoonlijk acht ik de kans voor DENK om zetels te halen nog wel aardig in. Gezien ze wel degelijk een achterban hebben.
Een achterban die meestal niet in groten getale naar de stembus komt.
pi_167639599
Die meid gaan we toch niet meer serieus nemen zo. ze maakt zichzelf belachelijk en daarmee ook, geheel ten onrechte, een deel van de ( en nu moet ik oppassen wat ik zeg) niet autochtonen mede mens ( daar kom ik wel mee weg denk ik )
als je enige gereedschap een hamer is wordt elk probleem een spijker
pi_167641937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een achterban die meestal niet in groten getale naar de stembus komt.
1 zetel lijkt mij opzich nog wel te halen. Er zullen ook wel wat Nederlandse types zijn die erop stemmen.
pi_167645893
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:55 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Turks, Marokkaans, Surinaams, Antilliaans. 1e en 2e generatie, laagopgeleid, kansarm. Ik kom veel in theehuizen en coffeeshops in de Schilderswijk. DENK en in mindere mate de PVV zijn de enige partijen die deze mensen bereieken via Social Media. Zo'n Öztürk tegen Bontes scoort echt punten hier.
De vraag is of DENK ze in maart daadwerkelijk weet te mobiliseren, maar ik ben positief gestemd. Heb nu al diverse keren uit moeten leggen hoe het hele stemproces straks in werking gaat. :)
Helder. ^O^

Hoe reageert de Schilderswijk op Sylvana's vertrek? Spreekt Art1kel hen aan? Ik heb het gevoel dat diens achterban in aantal beperkt blijft tot schrijvers en kunstenaars uit de anti-racisme scene en wat intersectionele UvA-meisjes, maar dat er geen klik is met 'de gewone man uit de ghetto'.
pi_167646139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:04 schreef Bilge het volgende:

[..]

Helder. ^O^

Hoe reageert de Schilderswijk op Sylvana's vertrek? Spreekt Art1kel hen aan? Ik heb het gevoel dat diens achterban in aantal beperkt blijft tot schrijvers en kunstenaars uit de anti-racisme scene en wat intersectionele UvA-meisjes, maar dat er geen klik is met 'de gewone man uit de ghetto'.
Als deze partij aanslaat in koffiehuizen in Turkije dan staat er een partij van formaat. Maar het is hier niet zo dat koffiehuizen de graadmeter tot succes zijn. Als Denk 1 zeteltje haalt is dat al een grandioos succes voor ze. Maar ik verwacht niet dat de koffiehuizen daar de doorslag in gaan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')