abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2016 @ 10:08:31 #1
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_167572392

quote:
Sylvana Simons weg bij Denk, begint nieuwe partij

Sylvana Simons gaat weg bij Denk. Ze start haar eigen politieke partij, met de naam Artikel 1. Met Artikel 1 gaat ze meedoen aan de Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart. Ian van der Kooye, tot vandaag de campagneleider van Denk, sluit zich bij Simons aan.

De directe aanleiding voor Simons' vertrek is de reactie van Denk op de bedreigingen die ze kreeg. "Sinds mijn aantreden bij Denk heb ik veel warme reacties gekregen, maar ook veel bedreigingen. Juist op zo'n moment is het belangrijk dat je je bij een partij geborgen voelt. Daarin ben ik teleurgesteld", vertelt Simons in een interview met de NOS.
http://nos.nl/artikel/214(...)t-nieuwe-partij.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Gnittoo op 24-12-2016 10:22:36 ]
pi_167572410
Die donkere meneer derde van links moet ook een kruisje, dat is dutch_obama@gmail.com.
pi_167572797
Een zwarte dag voor DENK.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:16:37 #4
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167573478
Afsplitsingsgenot.
Fade to Black
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2016 @ 11:32:41 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_167573665
Heel slecht nieuws. Ik ging er vanuit dat we van haar af zouden zijn in maart omdat ze die twee Turken nog boven zich had staan op de lijst. Zoveel Turken hebben we nou ook weer niet in NL, dacht ik.

Nu ze genoeg aandacht heeft verworven via DENK gaat ze weg om wél op 1 te staan in haar eigen partij. Nu is het de vraag of extreem-links en de anti racisme lobby genoeg aanhang heeft om haar de kamer in te krijgen..

Ik vermoed overigens dat Erdogan-aanhang het breekpunt is. DENK kan het zich niet veroorloven haar Turkse stemmers kwijt te raken en Sylvana kan niet debatteren. Ze kan niet vier jaar lang de erdobal terugkaatsen. Dat kan tot rampzalige interne situaties leiden. maar wel in 'artikel 1' racisme de schuld geven van alles.
:')
pi_167573797
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heel slecht nieuws. Ik ging er vanuit dat we van haar af zouden zijn in maart omdat ze die twee Turken nog boven zich had staan op de lijst. Zoveel Turken hebben we nou ook weer niet in NL, dacht ik.

Nu ze genoeg aandacht heeft verworven via DENK gaat ze weg om wél op 1 te staan in haar eigen partij. Nu is het de vraag of extreem-links en de anti racisme lobby genoeg aanhang heeft om haar de kamer in te krijgen..

Ik vermoed overigens dat Erdogan-aanhang het breekpunt is. DENK kan het zich niet veroorloven haar Turkse stemmers kwijt te raken en Sylvana kan niet debatteren. Ze kan niet vier jaar lang de erdobal terugkaatsen. Dat kan tot rampzalige interne situaties leiden. maar wel in 'artikel 1' racisme de schuld geven van alles.
Maak je niet druk, die gaat er nooit in komen. Dat mens is te dom om te schijten en kan zoals je zelf ook al aangeeft totaal niet debatteren. Met die 2 Turken had ze wellicht nog enige kans gemaakt, maar door zich nu af te splitsen heeft ze definitief haar eigen graf gegraven.
Dit wordt een gevalletje "natuurlijke selectie".

Die-zien-we-nooit-meer....te-rug :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Euribob op 24-12-2016 12:11:15 (Hou dat racistische gelul lekker voor je) ]
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:47:07 #7
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_167573849
Sylvana :') x28271
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_167573950
Heeft ze toch haar koffers gepakt min of meer :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2016 @ 11:57:51 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_167574011
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:42 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Maak je niet druk, die gaat er nooit in komen. Dat mens is te dom om te poepen en kan zoals je zelf ook al aangeeft totaal niet debatteren. Met die 2 Turken had ze wellicht nog enige kans gemaakt, maar door zich nu af te splitsen heeft ze definitief haar eigen graf gegraven.
Dit wordt een gevalletje "natuurlijke selectie".

Die-zien-we-nooit-meer....te-rug :W _O- .
Ze heeft wel steun van uiterst links maar die groep zal idd wel.niet groot genoeg zijn. Nu pas realiseert ze zich blijkbaar dat extreem antiracistisch willen zijn niet echt strookt met de echte onderdrukking van koerden en 'vermeende gülenaanhangers' onder erdogan
:')
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:59:04 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167574036
Mooi dat deze treurnis zich al voor de verkiezingen opblaast
pi_167574099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:59 schreef Hexagon het volgende:
Mooi dat deze treurnis zich al voor de verkiezingen opblaast
Electoraal denk ik niet dat het veel uitmaakt voor Denk, Sylvana trok toch al geen stemmen. De Erdoturken in de achterban zullen haar waarschijnlijk liever zien gaan dan komen zelfs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:05:45 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167574127
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Electoraal denk ik niet dat het veel uitmaakt voor Denk, Sylvana trok toch al geen stemmen. De Erdoturken in de achterban zullen haar waarschijnlijk liever zien gaan dan komen zelfs.
Mwah, Sylvana bracht nou juist enige verbreding om ook voor andere onderbuik allochtonen interessant te zijn

Nu is het gewoon een erdoturkenpartij
pi_167574158
quote:
Simons heeft daarom al een hele tijd geen contact meer gehad met de politieke leider van Denk, Kamerlid Kuzu. Hij heeft zich niet meer bij haar gemeld. Ze heeft haar Denk-collega's ook niet op de hoogte gesteld van haar vertrek. "Ze wilden het nieuws zelf naar buiten brengen. De boodschap zou dan niet goed zijn aangekomen. Denk is in staat om de media te bespelen en daarom is het veiliger om eerst zelf mijn verhaal te doen."

Anders zou het door Denk gemanipuleerd of geframed kunnen worden, zegt Simons. "Ik denk niet dat ze blij zullen zijn."
Kijk maar uit dat Erdogan aanhangers je niet kapot schieten Sylvana. Ze zal alleen maar meer bedreigingen krijgen denk ik.
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:11:45 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167574211
Alsof Erdogan zich hier druk om maakt.
pi_167574331
minuut 2:25 : (zie OP nos-video (2e))

- ''waar staat de partij voor ?""
- ''de partij staat voor artikel 1, en daar is eigenlijk alles mee gezegd''

:? :?

de verbreding wordt ineens versmalling ?
ben het dus eens met Garfield dat we die zeer wrs nooit meer terug gaan zien, alleen al omdat het behalve het artikel 1 onderwerp, verder niks in de agenda heeft zitten.
ik kan me echter niet zo vinden in de denigrerende taal die werd gebruikt om dat te omschrijven.
juist daardoor hebben zulk soort partijtjes voedingsbodem.
shift-knop defekt
pi_167574335
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah, Sylvana bracht nou juist enige verbreding om ook voor andere onderbuik allochtonen interessant te zijn

Nu is het gewoon een erdoturkenpartij
Dat was het al blijkt uit opinieonderzoek. De gewenste verbreding bleek marginaal te zijn. De schade door het wegvallen van Sylvana dus ook. Sterker nog, het kan juist de aantrekkingskracht onder conservatieve turken vergroten.
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:20:39 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167574357
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was het al blijkt uit opinieonderzoek. De gewenste verbreding bleek marginaal te zijn. De schade door het wegvallen van Sylvana dus ook. Sterker nog, het kan juist de aantrekkingskracht onder conservatieve turken vergroten.
Okay, had ik niet gezien

Het zal Sylvana wel in haar bol geslagen zijn
pi_167574374
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:08 schreef Nintex het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat Erdogan aanhangers je niet kapot schieten Sylvana. Ze zal alleen maar meer bedreigingen krijgen denk ik.
De erdoturken in de achterban van DENK zijn blij dat ze weg is joh. Sylvana was van de vrouwen- en homorechten, en ook nog eens een negerin. Denk je dat de gemiddelde conservatieve erdoturk daar op zit te wachten? :')
pi_167574384
Mag je dat nog zeggen trouwens, 'negerin'? Seriously asking.
pi_167574402
Het mooie vind ik wel dat ze de campagneleider heeft mee genomen. Dat is voor een partij vlak voor de verkiezingen best wel een groot probleem.
pi_167574422
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:10 schreef DrDentz het volgende:
Die donkere meneer derde van links moet ook een kruisje, dat is dutch_obama@gmail.com.
lol
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167574431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:11 schreef Hexagon het volgende:
Alsof Erdogan zich hier druk om maakt.
Quoted for truth.

Persoonlijk zag ik trouwens weinig schadelijks in Simons' denkbeelden (grofweg: gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht ras, sekse, religie en meer van dat), maar van links tot rechts kon iedereen haar wel vertellen dat DENK voor dergelijke denkbeelden wel een hele foute keuze was.
Zoals de VVD destijds voor Verdonks denkbeelden een foute keuze was. Uiteindelijk zijn liberalen veel te nuchter voor al dat nationalistisch gebral.

Ben benieuwd hoe alle uit de grond schietende schreeuwpartijen de zetels straks gaan verdelen. Veel boze stemgerechtigden hier gaan op deze manier door de bomen het bos niet meer zien. Wilders zal zich wel staande blijven houden, maar de rest...
Ik doe het ff rustig aan.
pi_167574441
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:24 schreef Nintex het volgende:
Het mooie vind ik wel dat ze de campagneleider heeft mee genomen. Dat is voor een partij vlak voor de verkiezingen best wel een groot probleem.
Dat vond ik eigenlijk ook meer zeggen over de club DENK dan het vertrek van Sylvana.
pi_167574458
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe alle uit de grond schietende schreeuwpartijen de zetels straks gaan verdelen. Veel boze stemgerechtigden hier gaan op deze manier door de bomen het bos niet meer zien. Wilders zal zich wel staande blijven houden, maar de rest... [ afbeelding ]
Die stemmen dus vrijwel allemaal op Geert, dat is vertrouwd. Op een paar na.
pi_167574461
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mag je dat nog zeggen trouwens, 'negerin'? Seriously asking.
nope
strikt verboden
die sylvana heeft mij de kop gekost, zit al maand achter het blok op mamjo
heb altijd gezegd dat het niet gaat werken met een isl.-partij
maar toch heeft ze het voor elkaar gekregen om op dat forum scherp de puntjes op de i te krijgen.
de tolerantie tov woordgebruik (maar ook tav kritiek) veranderde al snel tot nihil.
vroeg me al serieus af of denk aan het forumbestuur subsidie penningen aan het uitdelen was
shift-knop defekt
pi_167574481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:29 schreef TomLuny het volgende:

[..]

nope
strikt verboden

Ok. En wat mag dan de correcte aanspreekvorm zijn nu? Of is men daar nog niet over uit?
pi_167574497
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die stemmen dus vrijwel allemaal op Geert, dat is vertrouwd. Op een paar na.
Dat vermoed ik ook.
Nou ja, de komende maanden zal mijnheer De Hond het ons allemaal gaan vertellen. 8)7
Ik doe het ff rustig aan.
pi_167574532
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ok. En wat mag dan de correcte aanspreekvorm zijn nu? Of is men daar nog niet over uit?
mamjo zelf ( = een moderator) heb ik eens blaka zien voorstellen en vaak zien gebruiken
tegenwoordig is zwarte in.
sommigen, vinden zwarte losstaand genoeg, maar ze gaan blanken dan wel witte noemen.
bijvoorbeeld, het was de zwarte die door de witten onderdrukt werd.
maar meestal is het 'de donkere man, de zwarte vrouw, etc
shift-knop defekt
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:35:15 #29
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167574551
Goed. Denk stond in de laatste peiling al op 0. En Syl gaat in haar eentje echt niet genoeg stemmen trekken voor een zetel.

Die zijn wel na maart allemaal kwijt. Thank god. _O_
pi_167574608
Zou Sylvana misschien een VVD of PvdA mol binnen denk zijn geweest?
pi_167574651
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het topic gaat snel dus ik doe maar geen edit
de aanspreekvorm is gewoon, ''hallo meneer of goeiedag mevrouw....''.
de omschrijvingsvorm is meest veiligst om 'een donkere (of zwarte) man heeft mijn auto gejat' te gebruiken bijvoorbeeld.
zit dus verschil in aanspreek- en beschrijfvorm

je gaat bijvoorbeeld niet zeggen : hé zwarte, hoe laat is het
shift-knop defekt
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:45:37 #32
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_167574722
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen, maar zelf zou ik er sowieso niet op gaan stemmen vanwege de complete onervarenheid in de politieke arena.

Nu afsplitsen, partijgenoten via de media informeren, en in je ééntje verder.. :N Dat bewijst wel dat Sylvana Simons geen enkel benul heeft van politiek.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_167574749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:45 schreef doppelgänger het volgende:
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen, maar zelf zou ik er sowieso niet op gaan stemmen vanwege de complete onervarenheid in de politieke arena.

Nu afsplitsen, partijgenoten via de media informeren, en in je ééntje verder.. :N Dat bewijst wel dat Sylvana Simons geen enkel benul heeft van politiek.
als je de islamisering van nederland als goeie bedoelingen meetelt, ja, dan kom je een end
shift-knop defekt
pi_167574772
quote:

Ik zie Sylvana wel een zeteltje halen hoor. Ten koste van DENK, omdat zij straks alle aandacht krijgt en/of opeist.
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:49:56 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167574799
DENK wordt zoiets waar ze over 15 jaar nog eens een aflevering van Andere Tijden over maken
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:58:06 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167574964
Weg met erdoturken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 24 december 2016 @ 13:00:32 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167575019
quote:
Zowel DENK als Sylvana hebben ongetwijfeld goede bedoelingen
Bij Sylvana kun je daar gerust vanuit gaan. Bij die twee van DENK weet ik dat helemaal niet zeker.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 24 december 2016 @ 13:03:37 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167575077
Heeft Bilge al gereageerd?
  zaterdag 24 december 2016 @ 13:11:49 #39
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_167575255
Denk moet kapot.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_167575401
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]

Quoted for truth.

Persoonlijk zag ik trouwens weinig schadelijks in Simons' denkbeelden (grofweg: gelijkwaardigheid voor iedereen, ongeacht ras, sekse, religie en meer van dat), maar van links tot rechts kon iedereen haar wel vertellen dat DENK voor dergelijke denkbeelden wel een hele foute keuze was.
Zoals de VVD destijds voor Verdonks denkbeelden een foute keuze was. Uiteindelijk zijn liberalen veel te nuchter voor al dat nationalistisch gebral.

Ben benieuwd hoe alle uit de grond schietende schreeuwpartijen de zetels straks gaan verdelen. Veel boze stemgerechtigden hier gaan op deze manier door de bomen het bos niet meer zien. Wilders zal zich wel staande blijven houden, maar de rest... [ afbeelding ]
Persoonlijk zag ik trouwens weinig schadelijks in Simons' denkbeelden (

die zijn er echter wel, behoorlijk zelfs
op 1e blik zullen het er weinig mee oneens zijn dat discriminatie een kwalijk iets is wat je beter kunt vermijden.
maar hoe sylvana (en denk) dat willen bereiken valt onder de noemer GedachtePolizei.
bovendien blijft zij vasthouden aan 'de blanke erfschuld' en dat er in iedere blanke minstens een 'onbewuste racist' zit.
heb hier een artikel teruggevonden waarin dat duidelijk wordt, is van DDS
maar ik schrik ook van DDS, ik heb trefwoord 'sylvana' gebruikt en er komt echt een waslijst uit van hier tot tokio
waarom zoveel aandacht geven ?!! :(

Woedende Sylvana Simons ontspoort op Facebook: alle blanken zijn medeplichtig aan racisme
shift-knop defekt
pi_167577537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:24 schreef Nintex het volgende:
Dat maakt het helemaal af; DENK heeft opeens geen campagneleider meer en trekt zich nu de haren uit de kop. En met een beetje geluk heeft ze die partij nu een zetje richting de afgrond gegeven.

En andersom voorspel ik ook niet veel goeds; Halsoverkop op het laatste moment een campagne op gaan zetten en niet veel meer hebben als "alles wat blank is = racist" gaat je zelfs met de beste campagneleider niet veel brengen _O- . Want je kunt nog zo'n geweldige campagneleider hebben, als de "uitvoerder" van die ideëen compleet ruk is,(wat dus ook zo is) dan gaat er weinig van de grond komen.

Zoals ik al zei eerder, dit gaat lachen gieren brullen worden de komende tijd. Kijk & geniet hoe deze mensen zichzelf onsterfelijk belachelijk gaan maken en NOOIT meer serieus genomen gaan worden in de toekomst :') .
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:04:11 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167577552
_O-. Geniaal.

Ik hoop dat Sylvana keihard afgestraft wordt en in de vergetelheid verdwijnt a la Verdonk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_167577605
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:35 schreef Twiitch het volgende:
Goed. Denk stond in de laatste peiling al op 0. En Syl gaat in haar eentje echt niet genoeg stemmen trekken voor een zetel.

Die zijn wel na maart allemaal kwijt. Thank god. _O_
Zou jammer zijn, iemand die racisme en discriminatie wat hoger op de agenda zet is hard nodig.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:09:19 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167577623
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zou jammer zijn, iemand die racisme en discriminatie wat hoger op de agenda zet is hard nodig.
:')!

Alles is geoorloofd in de heilige strijd, of niet?
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:14:31 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167577680
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet op deze manier.
pi_167577688
En er is beeld:
(in de link filmpje van DENK)

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)k-van-sylvana-simons
I´m back.
pi_167577702
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:')!

Alles is geoorloofd in de heilige strijd, of niet?
Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem en het is jammer dat daar niet meer aandacht aan wordt besteed. Derhalve zou het jammer zijn als Sylvana helemaal zou verdwijnen omdat het dan minder op de agenda komt.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:21:03 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167577760
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem
Onzin.

En zelfs als dat zo zou zijn dan zijn populistische schreeuwers als Simons al helemaal niet de oplossing. En dat is juist het grappige, zelfs populistische demagogen zijn geoorloofd in de strijd tegen Wilders _O-.
pi_167577813
Wij verdelen ons zelf! :')
pi_167577834
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin.
Wat is onzin? Dat racisme en discriminatie een structureel probleem zijn of dat er geen andere partijen zijn die zich daarmee bezighouden?

quote:
En zelfs als dat zo zou zijn dan zijn populistische schreeuwers als Simons al helemaal niet de oplossing. En dat is juist het grappige, zelfs populistische demagogen zijn geoorloofd in de strijd tegen Wilders _O-.
Iemand die kennelijk zoveel impopulaire standpunten uitdraagt kun je moeilijk populistisch noemen. Ze heeft het ook niet echt over de elite of anti-establishment punten, integendeel.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:26:39 #51
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167577850
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:24 schreef Nintex het volgende:
Wij verdelen ons zelf! :')
islam verdeelt. Niets anders.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:29:19 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167577901
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is onzin? Dat racisme en discriminatie een structureel probleem zijn of dat er geen andere partijen zijn die zich daarmee bezighouden?

Dat het een onderkend probleem is. Dat slaat natuurlijk nergens op.

quote:
Iemand die kennelijk zoveel impopulaire standpunten uitdraagt kun je moeilijk populistisch noemen.
Populisme gaat niet over standpunten, dus dat heeft er niets mee te maken. Het is een manier van politiek bedrijven. Sylvana gooit het gewoon op identity politics.
pi_167577949
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat het een onderkend probleem is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Waar zie je dit probleem dan verder veel aandacht krijgen?

quote:
Populisme gaat niet over standpunten, dus dat heeft er niets mee te maken. Het is een manier van politiek bedrijven. Sylvana gooit het gewoon op identity politics.
Hoe precies?
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:37:06 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167578039
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zie je dit probleem dan verder veel aandacht krijgen?

In de Tweede Kamer. Oh, en de grondwet.

quote:
Hoe precies?
Dat weet je niet? Verbaast me niets. Lees eens wat van haar uitspraken zou ik zeggen. Ze heeft duidelijk wat youtube filmpjes gekeken uit Amerika en wat termen daarvan onthouden. Dom gelul over 'de-kolonisering' enzovoort.
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:39:45 #55
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167578091
Nederland +1, Turkije -1 :6

Sylvana is een koekwous, maar wel onze koekwous. *O*

WB Syl.
  Forum Admin zaterdag 24 december 2016 @ 15:55:49 #56
35723 crew  GGMM
pi_167578373
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:38 schreef Nintex het volgende:
Misschien moet jij lekker gaan Netflixen, dit gaat over daadwerkelijke politiek :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167578454
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:38 schreef Nintex het volgende:
Zoals Geert W. en de PVV eigenlijk een VVD-project zijn om de onderklasse zo gek te krijgen om massaal rechts te stemmen!
pi_167589364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals Geert W. en de PVV eigenlijk een VVD-project zijn om de onderklasse zo gek te krijgen om massaal rechts te stemmen!
Geert is wel de tovenaarsleerling van Frits Bolkestein.
  zondag 25 december 2016 @ 00:57:41 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167589688
Geert was dat ooit, tot hij Martin Bosma tegenkwam. De Nederlandse variant van Steve Bannon.
  zondag 25 december 2016 @ 01:10:06 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167589842
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Racisme en discriminatie zijn een structureel en onderkend probleem en het is jammer dat daar niet meer aandacht aan wordt besteed. Derhalve zou het jammer zijn als Sylvana helemaal zou verdwijnen omdat het dan minder op de agenda komt.
Hoezo houden andere partijen zich daar niet mee bezig? Omdat ze het niet op een schreeuwerige polariserende manier doen a la Sylvana?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')