Stijn is geen drugsgebruiker.quote:
Matige comeback. GGMM had dus gelijk. Het zit inderdaad niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder ook. Alleen niet op de juiste plekken.
Die slaapt niet goed vannacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch dat Elan als verliezer van de dag uit de bus rolt.
Uh oké.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch dat Elan als verliezer van de dag uit de bus rolt.
De dag is nog jongquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Matige comeback. GGMM had dus gelijk. Het zit inderdaad niet mee vandaag.
That's the spirit.quote:
Ik heb het gezien. Je stelt nooit teleur.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die slaapt niet goed vannacht.
(Had je gezien dat ik je rug had?)
Slaap lekker dikke neger van me.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Kapotmoe ben ik.
Kom fegtuh dan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak m'n troll niet kapot, teringlul.
Zelfs Elan trapte erin. Gaat hij in feedback een bericht schrijven.
Een keer slaap lekker is wel voldoende.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slaap lekker dikke neger van me.
Slaap lekker.
Ik had er één over. (die van jou)quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer slaap lekker is wel voldoende.
Je hebt mijn post inhoudelijk anders nog niet kunnen weerleggen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan gaat als een gieter af in het feedbacktopic.
Nu?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt mijn post inhoudelijk anders nog niet kunnen weerleggen.
Users gaan je nu wantrouwen.
De enige users die me niet vertrouwen zijn de users die ik minacht, dus het kan me vrij weinig boeien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vertrouw je wel, betekent dit dat je mij niet minacht?quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige users die me niet vertrouwen zijn de users die ik minacht, dus het kan me vrij weinig boeien.
Ik minacht je ook niet, alleen vind ik je schreeuw om aandacht soms vervelend dan wel overdreven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vertrouw je wel, betekent dit dat je mij niet minacht?
Ach, het worden er vanzelf meer op deze manier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige users die me niet wantrouwen zijn de users die ik minacht, dus het kan me vrij weinig boeien.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik minacht je ook niet, alleen vind ik je schreeuw om aandacht soms vervelend dan wel overdreven.
Uh... jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat dacht je van jezelf ook destijds, we weten hoe dat verhaal is afgelopen.
Het stijgt me allerminst boven het petje. Ik word tegenwoordig al uitgescholden omdat ik een inhoudelijke post plaats in het Ajaxtopic. Dat is pas ongemakkelijkheid in optima forma. Ach, jij maakt je liever druk om wat natte winden in dit onbenullige topicje waar we wel eens plaagstoten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, het worden er vanzelf meer op deze manier.
Niet inhoudelijk reageren, sjagerijnig doen, kortaf reageren, instructies niet uitvoeren.
Als het je boven je petje stijgt moet je lekker nokken man.
Gaat om het principe dat je posts aanpast Stijn. Plaagstootjes hoor je verder niemand over klagen hier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het stijgt me allerminst boven het petje. Ik word tegenwoordig al uitgescholden omdat ik een inhoudelijke post plaats in het Ajaxtopic. Dat is pas ongemakkelijkheid in optima forma. Ach, jij maakt je liever druk om wat natte winden in dit onbenullige topicje waar we wel eens plaagstoten.
Er sterven om de dertig seconden mensen aan een aangepaste post in de VBL SC van FOK!quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat om het principe dat je posts aanpast Stijn. Plaagstootjes hoor je verder niemand over klagen hier.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er sterven om de dertig seconden mensen aan een aangepaste post in de VBL SC van FOK!
Hallo R_Rquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SuikerBrood kan je getroll erg waarderen, GGMM.
Laat maar, zoek het lekker uit met je zooitje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er sterven om de dertig seconden mensen aan een aangepaste post in de VBL SC van FOK!
Het zal je misschien niet verrassen, maar je krijgt de groeten terug.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo R_R
Doe SuikerBrood de groeten!
Bijzonder eigenlijk dat een 'kind' meer inzicht heeft dan jij, terwijl jij 35 bent ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
Dit krijg je dus als kleine kinderen moderator worden
Ik had je adviezen toch wel in de wind geslagen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat maar, zoek het lekker uit met je zooitje.
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had je adviezen toch wel in de wind geslagen.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het vanaf een floppydisk gehost wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 02:30 schreef SuikerBrood het volgende:
[..]
Daarom is dit forum soms zo traag natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
Dit krijg je dus als kleine kinderen moderator worden
Falen als moderator is in principe niet leeftijd gebonden, nee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder eigenlijk dat een 'kind' meer inzicht heeft dan jij, terwijl jij 35 bent ofzo.
Met mensen die ik serieus nam, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Falen als moderator is in principe niet leeftijd gebonden, nee.
Alleen had ik bij jou nog soms nog wel het idee dat er een soort van dialoog kon ontstaan.
Stoere jongen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowquote:Op zaterdag 24 december 2016 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met mensen die ik serieus nam, ja.
Met jou toch niet?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Stoere jongen.
Als straf gaat korfbalfoto.gif nu viral via DM
Je werd op het laatst door niemand serieus genomen, de enige die we wel regelmatig serieus namen was je moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met mensen die ik serieus nam, ja.
Met jou toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |