SOWquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist toch al dat je een sneu geval was.
Om zo behandeld te worden zei je, jij bent echt kkdomquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was haar wens om misbruikt te worden. Ben je dom of kun je gewoon niet lezen, downie?
Dan moet je harder tekeer gaan tegen Ron, want die editte regelmatig posts van Stinho en plaatste ipv tekst glitterbeertjesquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans een goede mod, maar posts editen gewoon omdat je het leuk vindt lijkt me niet de bedoeling.
Ach, je gaat een mailtje schrijven omdat ik een stukje tekst bij een post van je doe. Succes ermee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet maar. Als je denkt dat je me kan intimideren heb je de verkeerde voor je.
Maak m'n troll niet kapot, teringlul.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je harder tekeer gaan tegen Ron, want die editte regelmatig posts van Stinho en plaatste ipv tekst glitterbeertjes
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je gaat een mailtje schrijven omdat ik een stukje tekst bij een post van je doe. Succes ermee.
Tis gewoon geen geslaagd grapje, beter eveb je excuses aanbieden aan Renéquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je gaat een mailtje schrijven omdat ik een stukje tekst bij een post van je doe. Succes ermee.
evebquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Tis gewoon geen geslaagd grapje, beter eveb je excuses aanbieden aan René
Waaromquote:
GGMM weet heel goed hoe ik over hem denk dus ik ga vrij weinig doen. Zo een stap zetten naar de badkamer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kun je niet winnen Eian. Stop er gewoon mee voordat je jezelf nog meer voor lul zet. Anders moet ik het doen en dan wordt het pijnlijk voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Om zo behandeld te worden zei je, jij bent echt kkdom
Waarom danquote:
Je bent niet echt in vorm vandaag.quote:
Oke raarquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God gaf geen antwoord. Alleen van 01:30 tot 04:30 geslapen en paf ik was wakker.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
xDquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elan is anders aardig rond hoor xD
Klap je toch even een jonkoquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God gaf geen antwoord. Alleen van 01:30 tot 04:30 geslapen en paf ik was wakker.
Je moeder ook. Alleen niet op de juiste plekken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elan is anders aardig rond hoor xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |