Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedragquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar er zal morgen toch ook nog wel een tussenstand komen zoals altijd?
Toch verleden tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
Ik heb blijkbaar de OP van vorig topic gesloopt omdat ik de stand er in zou zetten terwijl het slotje kwam... naja boeie
Jaja, moet wel netjes he.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedrag
tenk joequote:
Verder geen autist?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedrag
ja er zijn hier van die autisten die daar op letten. Vooral op punten trouwens.quote:
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes warenquote:
metquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Collide het volgende:
Nogmaals mijn vraag is de tussenstand met of zonder het geld van Tijn?
Jij gaat slapen om 's nachts te kunnen luisteren?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren en ben er denk ik vannacht weer. Truste allemaal vast die ook gaan slapen
![]()
![]()
.
Ik hoef trouwens Expeditie ook niet meer terug te kijken, werd me al verteld vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er zijn hier van die autisten die daar op letten. Vooral op punten trouwens.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes waren
Was een grapje hequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes waren
Metquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Collide het volgende:
Nogmaals mijn vraag is de tussenstand met of zonder het geld van Tijn?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren en ben er denk ik vannacht weer. Truste allemaal vast die ook gaan slapen
![]()
![]()
.
ik ben hier heel netjes stil gebleven heb er helemaal niets over genoemd dat ik gekeken had oid om te voorkomen dat er over gepraat zou worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef trouwens Expeditie ook niet meer terug te kijken, werd me al verteld vandaag
Nee, omdat ik deze week vroege dienst had en nu moe ben en wat biertjes op hebquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij gaat slapen om 's nachts te kunnen luisteren?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
.
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagenquote:
Ah. Ik dacht even dat je groot fan van Frank en/of Mark wasquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, omdat ik deze week vroege dienst had en nu moe ben en wat biertjes op heb. Dat ik vannacht wakker ben ligt in lijn daarmee. Lichaam ontwaakt te vroeg
.
Mij jaag je niet zomaar op de kast hoor, zie mijn notes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagen
Autistenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagen
je hapt anders wel meteenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zomaar op de kast hoor, zie mijn notes.
nou dat idd. eerst is 5140307 niet goed en dan doe ik 5.1.4.0.3.0.7quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat idd. eerst is 5140307 niet goed en dan doe ik 5.1.4.0.3.0.7
weer niet goed. Jammer dit...
ach ziel... Ik had gratis oliebollen, krentenbollen en appelflappen vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, moet nog eten joh.
yep die zal wel zitten bellen ofzo en niet in beeld te willen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef KaBuf het volgende:
Is op 101tv Mark nu al ff een tijdje niet voorbijgekomen?
9 nuggets voor 1,50 bij de McD als je die app hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, moet nog eten joh.
Kan die app wel hebben, maar de dichtstbijzijnde McD is 25km rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
9 nuggets voor 1,50 bij de McD als je die app hebt.
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan die app wel hebben, maar de dichtstbijzijnde McD is 25km rijden
Zo kan je het ook zien.quote:
Jij gaat dus nooit uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef Reemi het volgende:
Waarom kent iedereen dit? Ik hoor dit voor het eerst.
hij had dit al min of meer aangekondigd vanmiddag bij het wekelijkse persmomentje toen frits hem uitdaagde nagels te lakken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:43 schreef Qunix het volgende:
Mark had verwacht dat hij naar Radio 4 ging (klassiek is zijn muziek)
hij staat al te scratschenquote:
polska.Ja ik kijk expeditiequote:
nou doe die stream dan ook maar uitquote:
Polska is bij Michiel op een studentenfeestje.quote:
Nee, bij studenten ergens.quote:
Die schijt 7 kleuren aangezien zn nagels straks een kleur moeten krijgen.quote:
Gelukkig, wat een strontmuziek maakt die gast.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Polska is bij Michiel op een studentenfeestje.
neequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou doe die stream dan ook maar uit
Slaapgasten zijn toch meestal vanaf half9.quote:
hihaho BA DUM TSSquote:
Metal-zwartquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die schijt 7 kleuren aangezien zn nagels straks een kleur moeten krijgen.
Die 2 zijn op persoonlijk vlak best goed met elkaar.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Deze man zit er alleen maar om nog wat kiezers te winnen/behouden.
Gewoon uurtje 90's en Rutte laten hakken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooie tussenstand
Wel een beetje jammer dat Rutte de slaapgast is... daar gaan we geen spannende tv mee krijgen
das die duizend die we nog van hem te goed hebbenquote:
dat is duizend euro die ie weer uit ons klopt, hem kennendequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
das die duizend die we nog van hem te goed hebben
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die 1000 is toch al weg aan de vluchtelingen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog erger!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat is duizend euro die ie weer uit ons klopt, hem kennende
Tuurlijk zit hij er zieltjes te winnen, maar als het geld oplevert voor het Rode Kruis, doet hij zijn best maar. Ik vind het wel tof dat hij het doet (ongeacht het motief). Dit zie je in andere landen niet zo snel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Hij heeft met zijn campagneteam al wat dingen bedacht.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog erger!
Hij trok gewoon de belofte in
Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk zit hij er zieltjes te winnen, maar als het geld oplevert voor het Rode Kruis, doet hij zijn best maar. Ik vind het wel tof dat hij het doet (ongeacht het motief). Dit zie je in andere landen niet zo snel.
Dat was Rutte volgens mij, die nog ff snel wat naar binnen schoof.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:55 schreef Nizno het volgende:
kan iemand ff terugspoelen naar t moment dat je achter Frank die meid uit de keuken zag lopen en daarna een man in beeld kreeg die iets in zijn mond leek te doen?
halfuur koffiedrinken met Rutte. voor de veilingquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
ik had geluid niet aan, wat was die kop van Rutte met dat bekertje.
Ik denk dt het gewoon iets Nederlands is, ik zie het bijvoorbeeld Asscher of Roemer ook wel doen als ze premier waren geweest.quote:
Tatididitititidi pampadadititidiquote:
Het is gewaagd, maar het is wel een jongere doelgroep die hij aan kan spreken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:11 schreef Dorpspastoor het volgende:
SR heeft iets heel erg goed gedaan dit jaar als het campagneteam van Rutte beslist dat het een goede actie is om een nachtje door te brengen in het glazen huis.
mag ik jij zeggen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze nu elk kwartier vragen of ze jij mogen zeggen?
Van mij wel.quote:
Ja, ongeveer.quote:
Thuis op de bank, inderdaad....in de kroeg, geweldige plaat.quote:
Ja, rechtse nummers.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Kyran het volgende:
Schakel net weer in, is er nog een thema vanavond?
Lijkt me niet, helaas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Kyran het volgende:
Hopelijk Free Bird integraal danquote:
Rutte wordt als God verheven door de DJ's.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Kyran het volgende:
Ik denk niet dat we Happy Hardcore of Heavy Metal krijgen met Mark Rutte als slaapgast.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef Kyran het volgende:
Dit is niet het moment voor kritische politieke vragen, denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rutte wordt als God verheven door de DJ's.
Ja, maar dat is live.quote:
Leuk toch!quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:17 schreef Dorpspastoor het volgende:
Domien wordt een beetje overmoedig nu.
Zal ik nou springen of niet denkt ie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:18 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mark Rutte hahahahahaah. Geweldig. Houten Klaasie
Weet zich inderdaad niet echt een houding te geven.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:18 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mark Rutte hahahahahaah. Geweldig. Houten Klaasie
Bang dat er 1000 euro uit zn zak valtquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik nou springen of niet denkt ie.
Misschien over een paar uur als het wat minder onwennig is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:19 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Weet zich inderdaad niet echt een houding te geven.
Zou zeggen, als je als MP eenmaal het huis in gaat, dan maar meteen schijt aan alles en gewoon dingen als ''waar zijn die handjes'' gaan roepen en springen enzo
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Bang dat er 1000 euro uit zn zak valt
oke als ik maar niet de enige was die dat dacht te zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was Rutte volgens mij, die nog ff snel wat naar binnen schoof.
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:25 schreef danilel het volgende:
Roos over Rutte die een microfoon vasthoud;
"Dat is een hele dure microfoon standaard"
ja hij lijkt op TSquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef radeloosje1987 het volgende:
Rutte is een beetje autistisch vinden jullie niet?
Straks gaat Domien nog techno draaien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Haal die Rutte daar weg in hemelsnaam... "jullie zijn collega's?"
Misschien zit die wel op FOK!.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef radeloosje1987 het volgende:
Echt heel awkard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef radeloosje1987 het volgende:
Wat deed ie uberhaupt bij koffietijd?!quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:16 schreef Ill-Skillz het volgende:
Wat voor 'armband' draagt Domien? Meten ze daar die loopafstand mee? Zo'n fitbit achtig apparaat. Maar welk precieze type heeft hij om dan?
nopequote:
Was geen Koffietijd geloof ik... Check de Youtubes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat deed ie uberhaupt bij koffietijd?!
RTL Live geloof ik?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat deed ie uberhaupt bij koffietijd?!
was idd RTL LIvequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was geen Koffietijd geloof ik... Check de Youtubes.
alleen klopt die titel niet want t was echt bij RTL Livequote:
Ohja, nou bijna hetzelfde.quote:
Vindt zijn moeder dat wel goed?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
Jet wil verkering met Mark stond in beeld?
nou meer de vraag welke man krijgt in vredesnaam van zijn ouders de naam Jetquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vindt zijn moeder dat wel goed?
Wat? Uh volgens mij moet je bij Essnhills zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:33 schreef Nizno het volgende:
Ik wil ook zo'n kerstboommuts.
UCCIE MAAK DIE VOOR MIJ!!
OOOOOHHH BUUURRRNNNquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou meer de vraag welke man krijgt in vredesnaam van zijn ouders de naam Jet
neeeeeeee die kan haken toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat? Uh volgens mij moet je bij Essnhills zijn.
Creabeaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat? Uh volgens mij moet je bij Essnhills zijn.
De familie Rebel?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou meer de vraag welke man krijgt in vredesnaam van zijn ouders de naam Jet
das Jett en dat is niet een Nederlandertquote:
Kunnen wel denk ik, met een goed patroon. Behalve als het breien is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
neeeeeeee die kan haken toch?
Jij kan volgens mij een mutsdinges maken
Joan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
das Jett en dat is niet een Nederlandert
isnie breien, volgens mij was het gewoon simpel viltquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen wel denk ik, met een goed patroon. Behalve als het breien is.
djoonquote:
Privé?quote:
Voor deze kerst gaat dat niet lukken, maar als je het me van de zomer helpt herinneren....quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
isnie breien, volgens mij was het gewoon simpel vilt
ik roep all summer longquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor deze kerst gaat dat niet lukken, maar als je het me van de zomer helpt herinneren....
Joan Jett Rebel Yell Ow! Claw!quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joan Jett Rebel Yell doet het toch wel minder dan Boy George Michael Jackson Browne.
..boys clawquote:
Nog niet volgens mij. Crowdfunding project ditdatquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef KaBuf het volgende:
Was die pet van Domien al ergens te koop?
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij. Crowdfunding project ditdat
ik ook, alleen wel een dure microfoonstandaardquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Haha, Rutte in het huis. Ik vind het gewoon vet, wat je ook van die vent vindt.
nou ik vind het vooral jammer dat de nacht niet zo leuk gaat worden als met Sannequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Ja, eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Dan is ie hier niet geboren.quote:
dan blijf ik kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
Misschien blijkt het straks toch Remko Vrijdag te zijn.
Dan heeft ie wel de juiste dag uitgekozenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
Misschien blijkt het straks toch Remko Vrijdag te zijn.
Met of zonder puntjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
dat had ik uit mn hoofd wel gekund 25 keer 20
dat is namelijk 250 keer 2
zonderquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die zit al in mijn stomach.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twilight Zone en When the Lady Smiles vind ik ook veel leuker, al is die drumsolo hier wel lachen
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.
dit dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik vind het vooral jammer dat de nacht niet zo leuk gaat worden als met Sanne
Dat onthoud ik nooit zo, ik hoor het meestal.quote:
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Polar M400, ik heb m zelf ook
*insert bouwmarkt reclame*
Waarschijnlijk een reclame waarin iemand zegt dat iets goed is met als argument, ik heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
lol, das van die "ik heb m zelf ook" reclame, met die WC's enzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
Nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
Stop, straks ga ik dit nummer nog waarderen.
Zou een goedde zaak zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit een prima liedje ja.quote:
DE JUNGLE!quote:
Ja, onthouden, je zei het een paar dagen terug al.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima liedje ja.
Ik vind het heel ongemakkelijk dat een stel negers zingen "we komen uit de jungle".quote:
Je bedoelt Maywood.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik wil een bandje beginnen genaamd Zusterhaat.
Met 5 blanke vrouwen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
Naja, meer het filmen ervan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Uccie het volgende:
Fijn, dit bestuurt ons land....maar een hand filmen is rocket science.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |