..boys clawquote:
Nog niet volgens mij. Crowdfunding project ditdatquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef KaBuf het volgende:
Was die pet van Domien al ergens te koop?
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij. Crowdfunding project ditdat
ik ook, alleen wel een dure microfoonstandaardquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Haha, Rutte in het huis. Ik vind het gewoon vet, wat je ook van die vent vindt.
nou ik vind het vooral jammer dat de nacht niet zo leuk gaat worden als met Sannequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Ja, eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef asco het volgende:
Dan is ie hier niet geboren.quote:
dan blijf ik kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
Misschien blijkt het straks toch Remko Vrijdag te zijn.
Dan heeft ie wel de juiste dag uitgekozenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Cee het volgende:
Misschien blijkt het straks toch Remko Vrijdag te zijn.
Met of zonder puntjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
dat had ik uit mn hoofd wel gekund 25 keer 20
dat is namelijk 250 keer 2
zonderquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die zit al in mijn stomach.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Golden Earring, sommige hier postende Haagse figuren schijnen daar weinig aan te vinden.
Ik vind deze ook niet zo, doe mij maar Just A Little Bit of Pizza in my heart.
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twilight Zone en When the Lady Smiles vind ik ook veel leuker, al is die drumsolo hier wel lachen
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog wel hebben...en alles wat Barry niet zingt.
dit dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik vind het vooral jammer dat de nacht niet zo leuk gaat worden als met Sanne
Dat onthoud ik nooit zo, ik hoor het meestal.quote:
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:31 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Polar M400, ik heb m zelf ook
*insert bouwmarkt reclame*
Waarschijnlijk een reclame waarin iemand zegt dat iets goed is met als argument, ik heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
lol, das van die "ik heb m zelf ook" reclame, met die WC's enzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Thanks. Wat heeft de bouwmarkt er mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |