Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedragquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar er zal morgen toch ook nog wel een tussenstand komen zoals altijd?
Toch verleden tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
Ik heb blijkbaar de OP van vorig topic gesloopt omdat ik de stand er in zou zetten terwijl het slotje kwam... naja boeie
Jaja, moet wel netjes he.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedrag
tenk joequote:
Verder geen autist?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe eens een spatie achter het streepje van dat bedrag
ja er zijn hier van die autisten die daar op letten. Vooral op punten trouwens.quote:
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes warenquote:
metquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Collide het volgende:
Nogmaals mijn vraag is de tussenstand met of zonder het geld van Tijn?
Jij gaat slapen om 's nachts te kunnen luisteren?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren en ben er denk ik vannacht weer. Truste allemaal vast die ook gaan slapen
![]()
![]()
.
Ik hoef trouwens Expeditie ook niet meer terug te kijken, werd me al verteld vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er zijn hier van die autisten die daar op letten. Vooral op punten trouwens.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes waren
Was een grapje hequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
meer dat er een autist tegen mij mopperde dat ik geen punten had gezet en toen ik punten zette kwam die autist in mn DM mopperen dat dat te veel puntjes waren
Metquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef Collide het volgende:
Nogmaals mijn vraag is de tussenstand met of zonder het geld van Tijn?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren en ben er denk ik vannacht weer. Truste allemaal vast die ook gaan slapen
![]()
![]()
.
ik ben hier heel netjes stil gebleven heb er helemaal niets over genoemd dat ik gekeken had oid om te voorkomen dat er over gepraat zou worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef trouwens Expeditie ook niet meer terug te kijken, werd me al verteld vandaag
Nee, omdat ik deze week vroege dienst had en nu moe ben en wat biertjes op hebquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij gaat slapen om 's nachts te kunnen luisteren?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
.
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagenquote:
Ah. Ik dacht even dat je groot fan van Frank en/of Mark wasquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, omdat ik deze week vroege dienst had en nu moe ben en wat biertjes op heb. Dat ik vannacht wakker ben ligt in lijn daarmee. Lichaam ontwaakt te vroeg
.
Mij jaag je niet zomaar op de kast hoor, zie mijn notes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagen
Autistenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik maar vond het leuk die autist in kwestie even op de kast te jagen
je hapt anders wel meteenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zomaar op de kast hoor, zie mijn notes.
nou dat idd. eerst is 5140307 niet goed en dan doe ik 5.1.4.0.3.0.7quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat idd. eerst is 5140307 niet goed en dan doe ik 5.1.4.0.3.0.7
weer niet goed. Jammer dit...
ach ziel... Ik had gratis oliebollen, krentenbollen en appelflappen vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, moet nog eten joh.
yep die zal wel zitten bellen ofzo en niet in beeld te willen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef KaBuf het volgende:
Is op 101tv Mark nu al ff een tijdje niet voorbijgekomen?
9 nuggets voor 1,50 bij de McD als je die app hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, moet nog eten joh.
Kan die app wel hebben, maar de dichtstbijzijnde McD is 25km rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
9 nuggets voor 1,50 bij de McD als je die app hebt.
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan die app wel hebben, maar de dichtstbijzijnde McD is 25km rijden
Zo kan je het ook zien.quote:
Jij gaat dus nooit uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef Reemi het volgende:
Waarom kent iedereen dit? Ik hoor dit voor het eerst.
hij had dit al min of meer aangekondigd vanmiddag bij het wekelijkse persmomentje toen frits hem uitdaagde nagels te lakken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:43 schreef Qunix het volgende:
Mark had verwacht dat hij naar Radio 4 ging (klassiek is zijn muziek)
hij staat al te scratschenquote:
polska.Ja ik kijk expeditiequote:
nou doe die stream dan ook maar uitquote:
Polska is bij Michiel op een studentenfeestje.quote:
Nee, bij studenten ergens.quote:
Die schijt 7 kleuren aangezien zn nagels straks een kleur moeten krijgen.quote:
Gelukkig, wat een strontmuziek maakt die gast.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Polska is bij Michiel op een studentenfeestje.
neequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou doe die stream dan ook maar uit
Slaapgasten zijn toch meestal vanaf half9.quote:
hihaho BA DUM TSSquote:
Metal-zwartquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die schijt 7 kleuren aangezien zn nagels straks een kleur moeten krijgen.
Die 2 zijn op persoonlijk vlak best goed met elkaar.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Deze man zit er alleen maar om nog wat kiezers te winnen/behouden.
Gewoon uurtje 90's en Rutte laten hakken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooie tussenstand
Wel een beetje jammer dat Rutte de slaapgast is... daar gaan we geen spannende tv mee krijgen
das die duizend die we nog van hem te goed hebbenquote:
dat is duizend euro die ie weer uit ons klopt, hem kennendequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
das die duizend die we nog van hem te goed hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |