Ik wel. En ik vind het geweldig dat Politik - altijd al in mijn Top 3 van favoriete Coldplay-tracks - nu in de Top 2000 staat, terwijl het nooit een single is geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit wat gevonden, vanaf het eerste begin niet
Mooie dag voor de dood? (we hebben het toch over Chris en co, of bedoelde je dat bruggetje niet?)quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kappen nou.
Anders ga ik Bløf draaien...
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kappen nou.
Anders ga ik Bløf draaien...
Iets met een muur?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
De volgende 2 songs hebben een verband.
Welk?
Nee, doodsbedreigingen zijn strafbaar tegenwoordig...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie dag voor de dood? (we hebben het toch over Chris en co, of bedoelde je dat bruggetje niet?)
nooit van gehoord, maar klinkt primaquote:
hmm dus Theo Maassen mag je ook al niet draaienquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doodsbedreigingen zijn strafbaar tegenwoordig...
Denk ik begin vast met een gokjequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Song nr. 2 moet nog komen, momentje...
het heeft lang geduurd voordat ik Politik waardeerde, maar is inderdaad een van hun bestequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wel. En ik vind het geweldig dat Politik - altijd al in mijn Top 3 van favoriete Coldplay-tracks - nu in de Top 2000 staat, terwijl het nooit een single is geweest.
Ze maken mij de pis niet lauw...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm dus Theo Maassen mag je ook al niet draaien
De clip van dit nummer speelt in Berlin geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uhmmm... gokje: U2 heeft ooit een album opgenomen dat Achtung Baby heet. Ergens - heel vaag - staat me bij dat ze dat in Duitsland (Berlijn wellicht?) hebben opgenomen. Dat zou dan het verband kunnen zijn met de track van Berlin.
dat vermoedde ik al, maar soms is een simpel antwoord ook goedquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, weer een prijs voor jou, maar dat is niet het verband dat ik zoek...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uhmmm... gokje: U2 heeft ooit een album opgenomen dat Achtung Baby heet. Ergens - heel vaag - staat me bij dat ze dat in Duitsland (Berlijn wellicht?) hebben opgenomen. Dat zou dan het verband kunnen zijn met de track van Berlin.
Ook goed...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De clip van dit nummer speelt in Berlin geloof ik
en zoveel fijns is er niet meer na achtungquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Genoeg U2 haters op FOK, zeker van dit nummer, ik vind het 1 van hun fijnere van na Achtung
en wel heeeel hoog in de Evergreen top1000quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
en de Maskers, verdwenen vanaf 1437...
Ohnee, verkeerde ZZquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is een leuke anekdote over de drummer van deze band
Helaas niet...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en zoveel fijns is er niet meer na achtung
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat, en de videoclip van Stay is opgenomen op de plek waar ze afgelopen week in Berlijn op de avond na de aanslag de dader gearresteerd dachten te hebben...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Geen happy einde voor Joe en Elaine.
1918...
De waterval..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |