neuj moest alleen ff zorgen dat 112 niet gebeld werd door te melden dat ik er benquote:
hopelijk krijgen we dan wel een echte stampavondquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:02 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Beetje matte middag hé... Matt Simons kwam net ook al langs...
quote:
Waar?quote:
quote:
Welkom bij 3FM.quote:
Een beetje...maar je kunt het altijd proberen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef houdjemond het volgende:
In een restaurant vragen of ze de radio aan kunnen gooien staat vast raar?
je lijkt wel op Wim Kieftquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Waarom zie ik er na het eten van een oliebol altijd uit als een motorisch gestoorde cocaïne-junk
euh moeten we je nu echt via het forum gaan vertellen dat dat niet alleen is na het eten van een oliebol?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Waarom zie ik er na het eten van een oliebol altijd uit als een motorisch gestoorde cocaïne-junk
Daarom neem ik liever geen poedersuiker.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
quote:
Laat me nou even in de waan dat ik de nieuwe Doutzen Kroes ben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh moeten we je nu echt via het forum gaan vertellen dat dat niet alleen is na het eten van een oliebol?
Same, net zoals poffertjesquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Ik had zelfs poedersuiker bij mijn oorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |