Eerder...hoe krijg ik het binnen een uur nog af-stressquote:
Achter de schermen eten ze gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
valt me op trouwens dat de DJ's het minder zwaar lijken te hebben met niet-eten.
Ik hoor Frank er helemaal niks over zeggen zelfs.
Hoiquote:
Ik mag lekker werken tijdens de kerst hoorde ik !! gisteren !! . Erg laat weer dit jaar, ook nog nachtdienstquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerststress?
Nee joh
Morgen lekker de hele dag pyjama
Owh da's wel kut, vooral als je het pas zo laat te horen krijgt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mag lekker werken tijdens de kerst hoorde ik !! gisteren !! . Erg laat weer dit jaar, ook nog nachtdienst.
maar dat mag nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Achter de schermen eten ze gewoon.
Idd, was al weken onduidelijk en eergisteren was het definitief dat we niet hoeven te werken en gisteren was het ineens wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh da's wel kut, vooral als je het pas zo laat te horen krijgt.
rotiquote:
Ik zat te denken aan een broodje döner.quote:
vraag het dan ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een broodje döner.
quote:
heb je al gedöneerd?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een broodje döner.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Arme Domien, hij heeft weer ergens last van.
Oftewel Rimob:quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Rimpelbuisobstakelbeveiliger. Mooi woord voor Scrabble!![]()
neuj moest alleen ff zorgen dat 112 niet gebeld werd door te melden dat ik er benquote:
hopelijk krijgen we dan wel een echte stampavondquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:02 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Beetje matte middag hé... Matt Simons kwam net ook al langs...
quote:
Waar?quote:
quote:
Welkom bij 3FM.quote:
Een beetje...maar je kunt het altijd proberen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef houdjemond het volgende:
In een restaurant vragen of ze de radio aan kunnen gooien staat vast raar?
je lijkt wel op Wim Kieftquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Waarom zie ik er na het eten van een oliebol altijd uit als een motorisch gestoorde cocaïne-junk
euh moeten we je nu echt via het forum gaan vertellen dat dat niet alleen is na het eten van een oliebol?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Waarom zie ik er na het eten van een oliebol altijd uit als een motorisch gestoorde cocaïne-junk
Daarom neem ik liever geen poedersuiker.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
quote:
Laat me nou even in de waan dat ik de nieuwe Doutzen Kroes ben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh moeten we je nu echt via het forum gaan vertellen dat dat niet alleen is na het eten van een oliebol?
Same, net zoals poffertjesquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Uccie het volgende:
Ik had zelfs poedersuiker bij mijn oorquote:
Vangrail...of dat moeilijke woord van vanmiddag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk rijdt ie tegen een boom
Dit heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vangrail...of dat moeilijke woord van vanmiddag.
Was iets op de a10. Maar ik kon het niet onthouden.quote:
wat had ie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Arme Domien, hij heeft weer ergens last van.
Zijn rug ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |