SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.huntbikewheel(...)-1480g-31deep-24widequote:Op vrijdag 23 december 2016 15:37 schreef Patroon het volgende:
Mooie wielen. Wat zijn dat voor en wat kosten die?
Ik zit zelf wel wat te geilen op die Aforce velgen die op kickstarter langskwamen, maar eerst eens de windtunnel testen afwachten of ze echt zo aero zijn. Die velgen zijn 32mm hoog, bijna 20mm breed (intern) en te bouwen in een setje < 1500 gram.quote:Wil ff een nieuw half hoog setje en wil eig wel carbon, maar wil niet steeds met remblokjes moeten wisselen. Dus of 2 sets full carbon. Of 1 set alu erbij.
Nee idd, welke idioot koopt nou velgen zonder degelijke windtunnelresultaten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:02 schreef ratatat het volgende:
maar eerst eens de windtunnel testen afwachten
Ja godver, ik was al van plan om met zulke uitspraken te komen als ik m'n bouwpakket in elkaar heb.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:08 schreef muzas het volgende:
Mag ik nu ook "elke trap is raak" posten of geldt dat alleen bij een nieuw frame?
Als je velgen probeert te slijten onder het mom van 'aero blabla' dan moet je natuurlijk wel met data over de brug komen. Zeker omdat ze wel vrij prijzig zijn voor alu velgen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee idd, welke idioot koopt nou velgen zonder degelijke windtunnelresultaten.
wordt dan zeker elke trap is kraakquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja godver, ik was al van plan om met zulke uitspraken te komen als ik m'n bouwpakket in elkaar heb.
tering wat een werk, blij dat ik campa hebquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:47 schreef MarcoD het volgende:
Onderhoud aan je sram shifters:
https://www.sram.com/stories/double
Precies zoals 25mm op mn FFWD's valt.. geen ballon iig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:13 schreef ratatat het volgende:
Dat comfort zal wel goed zitten. Valt 28mm een beetje mooi op zulke brede velgen?
Ik vind het eik meer wielen qua design voor bijv. een Bowman een Baum of een Pegoretti als je begrijp wat ik bedoelt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:06 schreef muzas het volgende:
Thnx kaas
Voor het schreeuwerige heb ik de FFWD's... En daar zal ik denk ik ook wel het meest op rijden. Deze zijn gekocht omdat ze in het eisenlijstje paste;Brede velg voor 28mm band, niet al te laag, enigszins licht, alu, <500; Voor om te klimmen en comfort.
Ben heel benieuwd hoe de waalse wegen aanvoelen op deze slofjes.
Okay dus.......gelukkig zijn er fietsenmakertsquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:47 schreef MarcoD het volgende:
Onderhoud aan je sram shifters:
https://www.sram.com/stories/double
als je 50 rij ziet niemand hetquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:45 schreef Yankee het volgende:
En muzas, wat een kermisbakMooie onderdelen, maar deze combinatie is om te huilen
Is een fiets die in het echt, tof is.. Op foto oogt ie inderdaad over the topquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:45 schreef Yankee het volgende:
En muzas, wat een kermisbakMooie onderdelen, maar deze combinatie is om te huilen
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je 50 rij ziet niemand het
Nergens last van gehad (85km wind mee).quote:
Speedsuit L, Gabba Mquote:
quote:Hi Ivo
Claim your guaranteed entry!
We're opening entries for London Edinburgh London soon, and as you've got a guaranteed place we thought you'd appreciate some information about how to enter early.
Bij Mantel in kerstaanbeding en gratis terugzenden.. Dus dan kun je prima 2 maten bestellen..quote:Op zondag 25 december 2016 15:51 schreef Yankee het volgende:
okay thanks, zal komende week eens een winkel gaan zoeken waar ik een gabba kan passen. Had er vandaag wel eentje kunnen gebruiken, wat een kutweer
Alle kleuren die ze hebben zijn alleen nog maar in XXL verkrijgbaar bij mantel.quote:Op zondag 25 december 2016 18:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
Bij Mantel in kerstaanbeding en gratis terugzenden.. Dus dan kun je prima 2 maten bestellen..
Ze moet echt een hekel aan je hebben. Hier, ga jij maar in de regen fietsen. Top.quote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Van mijn vrouw een Sportful Hot Pack Ultralight regenjasje gekregen.
Jammer dat jullie op zo'n kut dag gaan anders kwam ik wellicht ook. Ondanks dat ik zeker weet dat jullie me er volledig uittrappen heuvelop atm.quote:Op zondag 25 december 2016 22:38 schreef Oksel het volgende:
Gaan we nog ATB'en op 1-1 ? Ik heb wel zin. Vooral met die nieuwe machine van me. Wat een ding, slaat echt nergens op. Veel te goed voor een matige ATB'er als ik.
Was ik gisteren ook maar gegaan. 2uur in de regen gefietst vanochtend na 45min was zin er al gauw af. Planning was om 2,5uur te maken dat kon ik opbrengen.quote:Op zondag 25 december 2016 15:51 schreef Yankee het volgende:
okay thanks, zal komende week eens een winkel gaan zoeken waar ik een gabba kan passen. Had er vandaag wel eentje kunnen gebruiken, wat een kutweer
Eigenlijk niet, helemaal niet met zon vlieggewicht.quote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Andyy het volgende:
Kwam er vandaag achter dat de lagers gaar zijn van m'n achterwiel
Mag wel na 10.000km toch?
Dan zou je het petje van soigneur moeten kopen.quote:Op maandag 26 december 2016 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik zoek een koerspet met leuke opdruk erop. Iets als; trappen blijft etc. Iemand een linkje voor mij? Heb zoiets eens gezien op insta van profrenner maar kan zelf niks vinden.
Cycling team Join de Rijke heeft petjes met de hashtag #trappenblijft. Maar het is een beetje sneu om met dezelfde tekst te gaan rijden. Beter bedenk je zelf iets.quote:Op maandag 26 december 2016 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Ik zoek een koerspet met leuke opdruk erop. Iets als; trappen blijft etc. Iemand een linkje voor mij? Heb zoiets eens gezien op insta van profrenner maar kan zelf niks vinden.
Het is al opgelostquote:Op maandag 26 december 2016 06:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, helemaal niet met zon vlieggewicht.
6-10 euro per item minimale afname 50 of 100 stuks, kan wel goedkoper maar dan moet je ws wel kutkwaliteit of kutpasvorm voor lief nemen. Dus dat laaste heeft niet mijn aanbeveling. Doe het goed of doe het niet.quote:Op maandag 26 december 2016 18:11 schreef Gripper het volgende:
Petjes maken met fok opdruk, en onder de klep de tekst "rije met je kutje" is toch wel een beetje de uitspraak geworden hier![]()
, die zal wel weten wat t kost en waar dat kan
mooi hoor heb je ze al getest?quote:Op maandag 26 december 2016 22:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Einde nieuw spul spam.
Wel jammer dat ik net een binnenband had gesloopt met het monteren van m'n band, heb nu ongelijke ventielen
Je derailleur (binnen)kabel is wel wat lang..quote:Op maandag 26 december 2016 22:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Einde nieuw spul spam.
Wel jammer dat ik net een binnenband had gesloopt met het monteren van m'n band, heb nu ongelijke ventielen
Eujh. Die is speciaal voor de vips.. het gewone volk mag vanaf 10 januari de restjes hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:14 schreef Keroppi het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen hem hier al zelf gehad, maar ik kreeg vandaag post van Futurumshop en een link naar hun 'VIP SALE".
Mocht je 'm niet gehad hebben: futurumshop.nl/vipsale
Volgens mij niet veel spectaculairs. Maar om eerlijk te zijn heb ik alleen even bij de dameskleding gekeken
Dit was de laatste keer dat we jou tips gavenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eujh. Die is speciaal voor de vips.. het gewone volk mag vanaf 10 januari de restjes hebben
Heb gisteren ook even halfuur zitten neuzen maar kan weinig leuke dingen ontdekken, veelal prut waar ze vanaf moeten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:14 schreef Keroppi het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen hem hier al zelf gehad, maar ik kreeg vandaag post van Futurumshop en een link naar hun 'VIP SALE".
Mocht je 'm niet gehad hebben: futurumshop.nl/vipsale
Volgens mij niet veel spectaculairs. Maar om eerlijk te zijn heb ik alleen even bij de dameskleding gekeken
Maar.. maar..quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer dat we jou tips gaven
Tommeke en 200km? Dat red ie nooit.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Behalve Tommeke, doen er eigelijk nog meer mensen mee met die Drenthe 200 tocht?
Ik zie het brederquote:Op woensdag 28 december 2016 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
Fit zijn gaat je helpen met klimmen ja. alles.
Hoe sloop je dan een nieuwe biba? Je gebruikt toch geen bandenwippers met carbon velgen?quote:Op maandag 26 december 2016 22:50 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Einde nieuw spul spam.
Je doelt op het bandje er om leggen... hoop ik... ?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen bandenwippers met carbon velgen?
Beter ook met demonteren. Leeg laten lopen, rond masseren, ventiel naar binnen duwen, en er tegenover binnen en buitenband over de velg trekken met 2 handen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Je doelt op het bandje er om leggen... hoop ik... ?
Ik gebruik wel (plastic uiteraard) bandenwippers om bandjes van mn FFWD's af te halen. Terug er om lukt wel met wat duimwerk.
Hij zat ergens tussen de buitenband en velg in. Had ik niet gezien in mijn enthousiasmequote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe sloop je dan een nieuwe biba? Je gebruikt toch geen bandenwippers met carbon velgen?
Dat lukt alleen met old school velgen. Bij de nieuwe brede velgen is dat onmogelijkquote:Op woensdag 28 december 2016 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beter ook met demonteren. Leeg laten lopen, rond masseren, ventiel naar binnen duwen, en er tegenover binnen en buitenband over de velg trekken met 2 handen.
onzinquote:Op woensdag 28 december 2016 15:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat lukt alleen met old school velgen. Bij de nieuwe brede velgen is dat onmogelijk
Uiteindelijk 215 gedaan. M'n achterband was kapot. Dus moest ff naar een fietsenmaker op en neer. Kostte me wel meer dan een uur, en dus een goeie tijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tommeke en 200km? Dat red ie nooit.
Petje af, ik was denk ik naar huis gefietst. 215km is echt belachelijk veel op een crosser/ mountainbike. Stond jij ook op facebook van drenthe200? Zag iemand in Belga pak en dacht een rode Specialized.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Uiteindelijk 215 gedaan. M'n achterband was kapot. Dus moest ff naar een fietsenmaker op en neer. Kostte me wel meer dan een uur, en dus een goeie tijd.
Tot dat moment ging het echt super. Eenmaal terug op het parcours kwam ik tussen de pannenkoeken terecht. Heel veel file gereden op singletracks enzo.
Was wel stoer om te doen. Maar ik doe dit nooit weer.
mission completequote:Op woensdag 28 december 2016 19:58 schreef Tommeke het volgende:
Plus dat ik iedereen eens wou laten zien dat ik best wel een taaie ben. Ik straal dat nooit echt uit, omdat ik alleen maar loop te ouwehoeren en alleen maar dingen doe die ik leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |